Falafel - danie obiadowe
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 10237 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: Reneque's Kitchen
Konto zweryfikowane
Opublikowano: 2019-04-03

Witam i dziękuję, że tu ze mną jesteście

Nie zapomnijcie o kciuku w górę, udostępnianiu filmu znajomym, subskrypcji i dzwoneczku żeby być ze mną na cotygodniowych spotkaniach w kuchni.

Miłego oglądania

Bataty- Istnieje około 400 odmian batatów, o różnym kolorze skórki, od fioletowego, przez czerwony, pomarańczowy i żółty, do białego. Również miąższ może mieć różną barwę, w zależności od odmiany - białą, pomarańczową lub żółtą. Czerwona odmiana batatów to doskonałe źródło likopenu, który może zmniejszać ryzyko rozwoju chorób serca i niektórych nowotworów. Z kolei fioletowe zawierają antocyjany - silne przeciwutleniacze. Te o żółtym miąższu są skarbnicą karotenoidów, w tym poprawiającej kondycję wzroku luteiny. Według badań, u kobiet spożywających więcej produktów bogatych w beta-karoten (a takim są bataty), mniejsze było ryzyko zachorowania na raka piersi. Z kolei badanie przeprowadzone na pacjentach, u których zdiagnozowano nowotwór pęcherza, dowiodło, że bataty należą do warzyw najlepiej chroniących przed tą chorobą. Mało togo, bataty mogą zmniejszyć ryzyko rozwoju nowotworu nerek. Tak wynika z badań przeprowadzonych w Japonii, które polegało na obserwowaniu przez 10 lat 47 997 mężczyzn i 66 520 kobiet.

Wartości odżywcze ugotowanych batatów bez skórki (w 100 g)

Wartość energetyczna - 76 kcal
Białko ogółem - 1.37 g
Tłuszcz - 0.14 g
Węglowodany - 17.72 g (w tym cukry proste 5.74)
Błonnik - 2.5 g

Witaminy

Witamina C 12.8 mg
Tiamina 0.056 mg
Ryboflawina 0.047 mg
Niacyna - 0.538 mg
Witamina B6 - 0.165 mg
Kwas foliowy - 6 µg
Witamina A 15740 IU
Witamina E 0.94 mg
Witamina K - 2.1 µg

Minerały

Wapń 27 mg
Żelazo - 0.72 mg
Magnez - 18 mg
Fosfor - 32 mg
Potas - 230 mg
Sód 27 mg
Cynk - 0.20 mg


A to przybliżony spis składników jakich użyłam w przepisie:

2 bataty ok 350-400 g
6 łyżek cieciorki z zalewy
4 łyżki mąki z ciecierzycy
2 ząbki czosnku ( można też dodać przysmażoną cebulkę)
pieprz cayenne
papryka wędzona
( można dodać też pietruszkę i kolendrę posiekaną, kumin, kolendrę mieloną (ziarna), mielony kardamon, cynamon, i sodę oczyszczoną, żeby były bardziej puszyste. Moje falafelki są dla dzieci dlatego przepis bardzo uproszczony).
sól
sezam jako panierka


Pieczemy w temperaturze 200 stopni około 15-20 minut.

Życzę smacznego i na zdrowie

Subskrybuj żeby być na bieżąco
Jeśli Ci się podobało to daj łapkę!!!
Udostępnij, żeby Twoi znajomi też mogli się o tym dowiedzieć i cieszyć się zdrowiem


Tutaj znajdziesz mój ulubiony chleb bezglutenowy, gryczano jaglany który jest po prostu pyszny i serdecznie polecam wypróbować https://youtu.be/_rnyfEx6Xkw


Jeśli chcesz skorzystać z preparatów które stosowaliśmy przy odrobaczaniu/oczyszczaniu lub zakupić inne dostosowane do Twoich potrzeb suplementy to są one dostępne na stronie Coral Club.
Korzystając z poniższego kodu referencyjnego przy rejestracji otrzymasz 20 % zniżki!!!
https://pl.coral-club.com/registration/?REF_CODE442335616379



iHerb - Na kod AAU4941 otrzymacie 5% zniżki na zakupy suplementów w iHerb



Znajdziesz mnie również na:
Reneques Space
https://www.youtube.com/channel/UCio7z8PWftkkRrF2DeEzxeQ

facebook - https://www.facebook.com/reeneq
fanpage - https://www.facebook.com/RenequesKitchen/
https://www.instagram.com/renequesspace/?hlpl

Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia w następnym filmiku.
Renia :)

pokaż cały opis
W katalogu: Co na lunch?
0 / 5 Oceny: 0
Włącz dostęp do 10237 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Falafel - danie obiadowe
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie