Świąteczna wrzuta od Gwiazdora ...  lektor pl ...
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 14973 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości.
Włącz dostęp
avatar

Jak ktoś jest kumaty, to zawsze może mu wpaść extra prezencik, no nie ;)
Kto zdąży na pociąg, ten zdąży!
Dalej już nie czytajcie! Dalej już nie czytajcie Proszę, treść jest bardzo Niebezpieczna i Obrazoburcza,
Nie roszczę sobie żadnych praw autorskich ani Finansowych. Życzę miłego oglądania i Pozdrawiam Myślących. Pytania są proste tylko brak na nie prostych odpowiedzi Cheers;) Ja Nie zarabiam na filmach, a Ty wykup sobie konto - premium i masz dostęp do 10127 filmów, już przekroczyli magiczną liczbę 10tys. WOW! a więc, w czym i gdzie jest problem trolls & haters ?!? Wszystkie komentarze godzące w moją osobę z szlacheckim rodowodem i w moją szlachetno-charytatywną postawę są DELETE. Jako szlachcic nadal będę korzystał z mojego nadanego mi prawa Liberum Veto ;))

pokaż cały opis
4.0 / 5 Oceny: 21
Włącz dostęp do 14973 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Świąteczna wrzuta od Gwiazdora ... lektor pl ...
Najlepsze komentarze
avatar
anonim4 (*.*.18.4) 2021-12-26 13:37:59 +12
Fajny gift Truth or Lie dzieki Tom Hardy i moja ulubiona aktorka pochodzaca ze Szwecji Noomi Rapace z przyjemnoscia obejrze film kolejny raz Odpowiedz
Truth_or_Lie 2021-12-26 13:42:48 +5
@anonim4: Oczywiście, że tak. Dobry i sprytny film. Pozdrawiam ;) Odpowiedz
avatar
anonim0 (*.*.226.0) wysłano z m.cda.pl 2021-12-26 14:46:22 +10
Wrzuta film trafiona w czas, zima swieta nowy rok, nie ogladalem, ogladam. Zapowiada sie dobrze dzieki za wrzute ToL Odpowiedz
Truth_or_Lie 2021-12-26 15:10:43 +2
@anonim0: N/p Dzięki i Pozdrawiam. Trzymaj się ZDROWO! Odpowiedz
avatar
anonim110 (*.*.151.110) wysłano z m.cda.pl 2022-01-12 09:41:03 +9
Znam tego "cwela" osobiście już dziesięć lat. Mogę zaświadczyś własną krwią, że jest to erotoman i miłośnik kobiet, choć wierny, na zasadzie szeroko pojętej męskiej dominacji, tylko jednej. Moje szczere próby zmiany tej sytuacji nic nie dają, bo widać tak postępuje Prawdziwy Facet. Szkoda, dla mnie, bo gdy babki wyszły na ulicę, w domach zostały chłopcy przed telewizorami, pewnie w rurkach, z pilotem w ręku, całe pięć minut seksu w przypadku mojego sąsiada (niestety wszystko słyszę), no i tacy piszący o gejach w necie. Odpowiedz
avatar
anonim1 (*.*.214.1) 2021-12-26 15:41:17 +8
Tak płynie sobie leniwie , aż zaczołem się zastanawiać za co tak wysokie oceny na filmweb ?, a tu ostatnie 15 minut filmu niczym z hitchcocka. Warto dla suspensu Odpowiedz
Truth_or_Lie 2021-12-26 15:46:33 +1
@anonim1: Dzięki i Pozdrawiam. Trzymaj się ZDROWO! Odpowiedz
avatar
anonim177 (*.*.46.177) wysłano z m.cda.pl 2022-01-09 23:16:24 +6
Dobry trzyma w napięciu wart obejrzenia 10/10 Odpowiedz
Truth_or_Lie 2022-01-09 23:55:12 0
@anonim177: Dzięki, Pozdrawiam i Trzymaj się ZDROWO! Odpowiedz
Utleniacz 2021-12-27 19:09:34 +6
Warto xd
7/10
Tom Hardy
pozdro all
Zdrowia
:) Odpowiedz
Truth_or_Lie 2021-12-29 02:37:48 +1
@Utleniacz: Witam starego, obiektywnego widza. Dzięki i Pozdrawiam. Trzymaj się ZDROWO! Odpowiedz
avatar
anonim94 (*.*.51.94) wysłano z m.cda.pl 2022-01-11 00:09:51 +5
Mordeczko powiem Ci tak ja bym tego tak nie zostawił i zapytał z kad zna słowo cwel widocznie sam musiał nim być dlatego teraz sam kogoś tak nazywa a co do ojca to już nie wspomnę może był molestowany ;)) trzymaj sie ciepło piona Odpowiedz
Truth_or_Lie 2022-01-11 01:06:43 +2
@anonim94: Ubliżanie w moją stronę mi lata, gorsze jest Usuwanie filmów przez Pigs from animal farm. Dzięki, Pozdrawiam i Trzymaj się ZDROWO! ;) Odpowiedz
avatar
anonim0 (*.*.226.0) wysłano z m.cda.pl 2021-12-26 16:24:46 +5
Caly film czekal na ta jedna akcje
na tą jedną stanowczą akcje
qrwa bylo warto Odpowiedz
Truth_or_Lie 2021-12-26 18:18:31 +1
@anonim0: Dzięki i Pozdrawiam. Trzymaj się ZDROWO! Odpowiedz
avatar
anonim32 (*.*.204.32) 2021-12-26 14:44:31 +5
A może z "okazji świąt" chrześcijańskich i gwiazdki, byłaby szansa na Zupełnie Nowy Testament Odpowiedz
Truth_or_Lie 2021-12-26 15:25:03 +4
@anonim32: Proszę sobie kupić samemu. Odpowiedz
krzyla10 2022-01-05 22:26:27 +4
Dobry Odpowiedz
Truth_or_Lie 2022-01-05 22:40:49 0
@krzyla10: Dzięki i Pozdrawiam. Trzymaj się ZDROWO! Odpowiedz
avatar
anonim70 (*.*.88.70) wysłano z m.cda.pl 2022-01-05 21:19:51 +4
Dziękuję za ten film. Nie pamiętam ile razy go oglądałem. Niesamowita gra twarzy. Odpowiedz
Truth_or_Lie 2022-01-05 22:41:06 +1
@anonim70: Dzięki i Pozdrawiam. Trzymaj się ZDROWO! Odpowiedz
avatar
anonim27 (*.*.186.27) wysłano z m.cda.pl 2021-12-27 17:54:50 +4
To jest hinterstellar Odpowiedz
Truth_or_Lie 2021-12-29 02:38:19 +1
@anonim27: Dzięki i Pozdrawiam. Trzymaj się ZDROWO! Odpowiedz
avatar
anonim133 (*.*.39.133) 2021-12-27 16:15:23 +4
Dobry. Dziękuję. Odpowiedz
Truth_or_Lie 2021-12-29 02:39:26 +1
@anonim133: Dzięki i Pozdrawiam. Trzymaj się ZDROWO! Odpowiedz
avatar
anonim144 (*.*.24.144) 2021-12-27 15:17:07 +4
Polecam całkiem Niezły - Tom świetnie się sprawdza w takich przygłupich rolach. znakomita gra. Odpowiedz
Truth_or_Lie 2021-12-29 02:39:42 +1
@anonim144: Dzięki i Pozdrawiam. Trzymaj się ZDROWO! Odpowiedz
Jacekpaep 2021-12-26 14:58:47 +3
Czy z okazji gwiazdki można by liczyć na brukselską wersję "Świętej Księgi". Odpowiedz
Truth_or_Lie 2021-12-26 15:22:21 +4
@Jacekpaep: Sam sobie czytaj brukselską wersję "Świętej Księgi". Odpowiedz
Truth_or_Lie 2021-12-26 13:09:09 +3
Św. Mikołaj - Gwiazdor z Kosmosu nadal rozdaje prezenty. Pozdrawia Was Kumaty Kumacior Zdobywca C-666 ;) Odpowiedz
Truth_or_Lie 2021-12-26 13:41:28 +7
@sineguanon: Po co, u mnie Wszystko Za Darmo! Pozdrawiam ;) Odpowiedz
sineguanon 2021-12-26 13:23:47 +5
@Truth_or_Lie: Niezwłocznie sięgam do skarpety . Odpowiedz
jas4733 2022-06-25 01:27:06 +2
. odświeżające uczucie ukaranego zla. dobry scenariusz, fajni aktorzy, niewielkie koszty, co widać, a wyszedł całkiem dobry film. Odpowiedz
Truth_or_Lie 2022-06-25 20:22:05 0
@jas4733: Dzięki i Pozdrawiam ;) Odpowiedz
avatar
anonim210 (*.*.80.210) wysłano z m.cda.pl 2022-02-24 04:46:52 +2
Niesamowity film. Dziękuję że mogłem go obejrzeć. Odpowiedz
avatar
anonim151 (*.*.88.151) wysłano z m.cda.pl 2022-01-22 15:15:48 +2
Super super. Pozdrawiamy. Natalia i Kuba. Odpowiedz
Truth_or_Lie 2022-01-22 16:36:32 0
@anonim151: Dzięki i Pozdrawiam, Trzymajcie się ZDROWO! ;) Odpowiedz
avatar
anonim194 (*.*.204.194) 2021-12-26 20:33:00 +2
Wolisz dropSy miętowe od owocowych? Film mocny w przekazie i smakuje 8/10 Odpowiedz
Truth_or_Lie 2021-12-29 02:41:22 +2
@anonim194: Pamiętam dropsy miętowe z PRLu. Dzięki i Pozdrawiam. Trzymaj się ZDROWO! Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Logowanie