Zabójczy kochankowie (2020) Lektor PL

Zabójczy kochankowie (2020) Lektor PL

Następne wideo
anuluj
Obejrzyj ten oraz 9500 innych filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: BestFilm
Konto zweryfikowane

Kryminał, Romans, Młodzieżowy

Para kochanków staje się sensacją w mediach społecznościowych. Wszystko za sprawą transmisji napadów, których dokonują podróżując po kraju.

Wersja z napisami: https://www.cda.pl/video/614854741/vfilm

Film z biblioteki: CDA Premium
pokaż cały opis
IMDb: 3.9 / 10 Ilość głosów: 1528
3.0 / 5 Oceny: 81
Włącz dostęp do 9501 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.

Tylko użytkownicy premium mogą zamieszczać komentarze pod tym filmem.
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!

Najlepsze komentarze
szw2696 2020-11-25 08:43:16 +13
Film fajny, można obejrzeć. Ale dziewczyna pusta i bezwartosciowa. Aktorka dobrze zagrała swoją rolę. Daje 6/10
sylwiajonczyk4 2020-11-22 14:22:59 +11
Świetny film ,główna bochaterka dobrze zagrała ,twarda kobieta
paw6409 2020-11-22 01:01:31 +10
Mocno średni.Tyłka nie urywa a główna bohaterka to prawdziwa patologia nie tylko z mordy
cidec21 2020-11-20 17:58:02 +10
Młodzieżowa wersja Bonnie i Clyde? :)
lukowa3 2020-11-21 18:42:01 +9
film ok muza super
Grzegorz_Filmoholik 2020-11-26 20:22:46 +8
To jest nie tylko pierwsza klasa kryminał, ale rewelacyjny dramat społeczny. Do czego prowadzi brak zainteresowania ze strony matki i dostęp do Internetu. Piszecie, że dziewczyna bezwartościowa, patologia. A kto miał dać jej przykład, Matka, której kochanek jebnął dziewczynę. 8/10.
anetkaxd5 2020-11-26 18:15:05 +6
fajny polecam
ivonat2 2020-12-12 00:56:01 +5
Film z przesłaniem. Na czasie. Niezwykle ważna rozmowa Dina z czarnoskórą pracownicą telemarketingu. Film o tym, że nie warto żyć w świecie fantazji. Ludziom tylko tak się wydaje, że są nikim, bo nie mają sławy, żyją w fantazji, wielkiej fikcji, karmią się internetowym chłamem z sieci, niektórym zależy jedynie na oglądalności, lajkach, subskrypcjach. Niektórym bardziej zależy na opinii internetowych ludzi niż na opinii tych, którzy są prawdziwi, żyją obok. Inni wciąż narzekają, nie są zadowoleni ze swoich dotychczasowych osiągnięć, wiecznie im czegoś brakuje,. nie są w stanie dostrzec i docenić, że mają bądź mieli dużo szczęścia w życiu... bo nie mieli np, ojca kata - alkoholika. Nie siedzieli w więzieniu itp. film bardzo dobry, sensowny. Warto obejrzeć.
lulekg72 2020-11-21 23:28:48 +3
Głupia ta dziewczyna
tan7719 2021-04-28 00:56:10 0
@lulekg72: Trafne określenie tej młodzieży rajcującej się tzw. lajkami. Prymityw i wszystko.
onl7325 2020-12-04 15:28:31 +2
z czystym sumieniem moge stwierdzic ze to najgorszy film jaki ogladalam w tym miesiacu XD
vikbit 2020-12-18 23:09:25 +1
Oby młodziez nie poszła w ich slady. Teraz młodzi mają problem z odróznieniem rzeczywistości od fikcji. W sumie jak wiekszośc ludzi na świecie bo TV rządzi :)
ace78 2020-11-23 17:29:46 +1
totalne dno nie polecam
zorkazmorka 2020-11-21 19:33:55 +1
Tak się sam żadna rewelacja
iwona101197 2021-06-28 11:40:30 0
fajny film
krykan 2021-02-28 12:58:31 0
No fajny.
agatagaudyn26 2021-02-16 23:31:37 0
gdyby nie koncówka film mozna by uzanc za fajny. Co to za koniec?? laska sie cieszy bo ludzie ( matki z dziecmi i mlodziezowa patologia ) usmiechaja sie do niej w momencie aresztowania ?? przed chwila stracila najwieksza milosc swojego zycia( tak przynajmniej wynikało z filmu). WTF, czyli wg filmu najwieksza wartoscia jest liczba polubien i followersow na insta... DNO
kcalad86 2021-02-08 15:27:08 0
9.5/10 :)
HzMertPl 2021-01-30 15:57:48 0
Film nawet spoko 7/10
zuzia-p 2021-01-28 13:35:56 0
Końcówka pozamiatała całkowicie. Miałam łzy w oczach. Ogólnie film był średni, ale nie zły. 3/5 ⭐
kamilsledz323 2021-01-20 18:30:35 0
Znacie więcej takich filmów?
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie