Potrzebujesz szybszego ładowania wideo?
Załóż konto CDA Premium i nie trać czasu na wczytywanie.
Aktywuj teraz! Aktywuj konto premium Dlaczego widzę ten komunikat?

CDA nie limituje przepustowości oraz transferu danych.
W godzinach wieczornych może zdarzyć się jednak, iż ilość użytkowników przekracza możliwości naszych serwerów wideo. Wówczas odbiór może być zakłócony, a plik wideo może ładować się dłużej niż zwykle.

W opcji CDA Premium gwarantujemy, iż przepustowości i transferu nie braknie dla żadnego użytkownika. Zarejestruj swoje konto premium już teraz!

Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 14963 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości.
Włącz dostęp
avatar
Dodał: TypowyFitnesiak
Konto zweryfikowane
Opublikowano: 2016-02-03

Rozgrzewka dołu ciała, czyli coś co warto robić przed treningiem nóg, bo robienie przysiadu i martwego ciągu bez wcześniejszego przygotowania nie jest zbyt optymalnym posunięciem :)
POPRZEDNI FILM: https://www.youtube.com/watch?vuOWyJSmvQ10&listUUpmMr4UL7E86SYu5vvNgevg

Filmy o których mówię:
- Mój film o rollowaniu:
https://www.youtube.com/watch?vwm-O63ROlEU&index8&listPL2-b3o75rvXWS0YWfIc6Zhzq74gGEd_sw
-Kanał All Things Gym:
https://www.youtube.com/user/allthingsgym

INSTAGRAM: https://www.instagram.com/kubazjutuba
FACEBOOK: https://www.facebook.com/vkubaa

współpraca/kontakt: kubazjutuba@o2.pl

MÓJ DRUGI KANAŁ: http://www.kubazjutuba.tv/youtube

Kanał ten prowadzę aby dokumentować swój powolny postęp siłowy i przy okazji motywować innych do zmiany stylu życia na sportowy. Motywacja do ćwiczeń i treningów jest ważna, więc jeśli oglądanie moich filmów kogoś motywuje do działa to bardzo się cieszę :) Swoje treningi bazuję na podstawowych ćwiczeniach takich jak przysiady, wszelkiego rodzaju wyciskania (wyciskanie leżąc na ławce płaskiej, wyciskanie żołnierskie, push press) martwy ciąg (sumo oraz klasyczny) jak również wszelkie ruchy przyciągające takie jak wiosłowanie sztangą czy hantlem oraz podciąganie, czasem z doczepionym obciążeniem. Moje podejście do diety jest dość luźne, nie liczę kalorii, staram się jeść zdrowo choć czasem pozwalam sobie na cheat meal. Można by rzec, że poniekąd stosuję zasady IIFYM czyli if it fits your macros lub popularnie ujmując jedz co chcesz wyglądaj jak chcesz. Nie zadaję sobie pytań jak zrobić masę jak szybko schudnąć ani jak wyrzeźbić brzuch czy jakie są najlepsze ćwiczenia na nogi i pośladki. Staram się raczej utrzymywać wagę, sylwetka ma dla mnie drugorzędne znaczenie, bardziej stawiam na dobre samopoczucie i balans :) Jeśli podoba Ci się mój kanał to zapraszam do subskrypcji a także podzielenie się z nim ze znajomymi, będę wdzięczy!

pokaż cały opis
W katalogu: à la PORADNIKI
0 / 5 Oceny: 0
Włącz dostęp do 14963 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: MOJA ROZGRZEWKA PRZED TRENINGIEM DOŁU CIAŁA [TypowyFitnesiak]
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie