Wódka Prank
Potrzebujesz szybszego ładowania wideo?
Załóż konto CDA Premium i nie trać czasu na wczytywanie.
Aktywuj teraz, a 14 dni otrzymasz gratis! Aktywuj konto premium Dlaczego widzę ten komunikat?

CDA nie limituje przepustowości oraz transferu danych.
W godzinach wieczornych może zdarzyć się jednak, iż ilość użytkowników przekracza możliwości naszych serwerów wideo. Wówczas odbiór może być zakłócony, a plik wideo może ładować się dłużej niż zwykle.

W opcji CDA Premium gwarantujemy, iż przepustowości i transferu nie braknie dla żadnego użytkownika. Zarejestruj swoje konto premium już teraz!

Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 8845 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: brzoza24
Konto zweryfikowane
Opublikowano: 2014-10-10

Nie ma to jak wylewać wodę w butelce od wódki przy pijakach (w ostatniej scenie pijak nawet się nie skapnął, że była to woda)

pokaż cały opis
W katalogu: Pranki
3.0 / 5 Oceny: 11
Włącz dostęp do 8845 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Wódka Prank
Najlepsze komentarze
avatar
anonim49 (*.*.163.49) 2014-10-21 17:45:48 +16
Sa pewne granice, Ci 'zule' jak mieli 20 lat myśleli tak jak Wy, i nawet nie przyszlo im do glowy ze skoncza na ulicy. Żeby Ciebie kiedyś nie nagrywali dla jaj ! Odpowiedz
avatar
anonim229 (*.*.136.229) 2019-01-02 13:47:34 +5
@anonim49: dobra wez nie podniecaj sie :D przynajmniej smieszny prank :)) Odpowiedz
avatar
anonim181 (*.*.93.181) 2014-10-21 17:37:08 +12
słabe, nabijanie sie z chorych ludzi nie jest śmieszne:/ Odpowiedz
avatar
anonim220 (*.*.117.220) 2020-02-02 19:53:24 0
@anonim181: alkoholizm to jest choroba? Odpowiedz
avatar
anonim109 (*.*.150.109) 2020-02-24 20:36:24 0
@anonim220: tak alkoholizm to choroba tak samo jak narkomania wpisz sobie w google Odpowiedz
avatar
anonim59 (*.*.201.59) 2015-07-14 10:34:29 +7
Chamstwo...nigdy nie wiadomo jak TY kiedyś skonczysz..chory czlowiek opowiada CI swoja tragedie życiową a TY prostaku robisz sobie z tego pośmiewisko...nagrywasz to z taka sama pusta laska jak TY i myślisz ze furorę tym zrobisz...Żenujace to jest i wy również.. Odpowiedz
avatar
anonim20 (*.*.75.20) 2014-10-21 03:13:28 +2
Jeden z lepszych numerów jakie w ogóle widziałem :D Reakcja żuli hahahaha - BEZCENNA! :D Odpowiedz
avatar
anonim49 (*.*.163.49) 2014-10-21 17:43:46 +2
@anonim20: Zobaczymy twoja reakcje w przyszłości , jak cie zycie pokara..... Odpowiedz
avatar
anonim229 (*.*.136.229) 2019-01-02 13:48:50 +2
@anonim49: zamknij morde, to ze masz ojca alkoholika to juz tylko Twoj problem.
Prank zajebisty haha :D Odpowiedz
Przemek_Szafraniski 2019-02-13 23:50:08 +1
elo elo jd jd Odpowiedz
avatar
anonim1 (*.*.168.1) 2014-10-21 21:07:05 +1
2:04 niefajnie mi sie zrobilo i wylaczylem.... Odpowiedz
avatar
anonim119 (*.*.183.119) 2020-12-02 22:35:13 0
ALE ORO Odpowiedz
avatar
anonim243 (*.*.122.243) 2020-10-20 15:48:32 0
nie fajne Odpowiedz
avatar
anonim156 (*.*.104.156) wysłano z m.cda.pl 2020-09-09 16:18:08 0
nie nie wylewaj NIEEEE Odpowiedz
avatar
anonim153 (*.*.115.153) wysłano z m.cda.pl 2019-10-13 11:00:09 0
avatar
anonim44 (*.*.58.44) 2019-01-14 15:58:40 0
ta wewe Odpowiedz
avatar
anonim163 (*.*.85.163) 2018-01-08 15:51:37 0
WSZYSCY JESTESMYX ISTOTAMI LUDZKIMI A TY JAK TRAKTUJESZ INNYCH ZE SIEBIE SIE SMIEJ OSZUKUJESZ TANIMI TRIKAMI DZIECKA Z PODSTAWOWKI Odpowiedz
avatar
anonim44 (*.*.180.44) wysłano z m.cda.pl 2015-09-21 09:50:48 0
Ale z ciebie żałosny debil Odpowiedz
avatar
anonim191 (*.*.23.191) 2015-07-19 19:45:40 0
Fajny film o debilu w kapeluszu i okularach..... Odpowiedz
avatar
anonim12 (*.*.172.12) 2014-10-21 15:56:02 0
no ale tyle zboża na marne poszło;).. Odpowiedz
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie