Jitsu wa Watashi Wa Odc 01 Lektor
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 10691 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar

Jitsu wa Watashi Wa Lektor
Prawda Jest Taka Że Jestem Seksowną Wampirzycą Lektor

Odc 01, Wydanie CDA Lektor

Korekta, Lektor: Kamil001

pokaż cały opis
W katalogu: Jitsu wa Watashi Wa (HDTV) Wydanie Ivo
4.0 / 5 Oceny: 11
Włącz dostęp do 10691 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Jitsu wa Watashi Wa Odc 01 Lektor
Najlepsze komentarze
Scarl 2019-08-19 16:32:34 +33
Nie dość, że ivona to jeszcze renderowana jakość 10razy na 720p brawo dla autora Odpowiedz
Sylwesterzu 2019-09-25 01:07:10 +20
@Scarl: zostaw monice chamice. Odpowiedz
Sylwesterzu 2019-09-25 01:10:03 +10
@Scarl: wchey... lepiej tu z Ultra HD 1080p i monicą niż na (że tak to brzydko ujmę) pyerdolonym openload'dzie. Pozdro dla kumatych :( Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim198 (*.*.106.198) 2019-08-25 18:44:59 +21
oglądać polskie tłumaczenie + ivona to jakby ktoś ci się zesrał na ryj Odpowiedz
avatar
anonim215 (*.*.212.215) wysłano z m.cda.pl 2020-08-24 18:01:14 +9
@anonim198: Ciesz sie rze wogule coš jest Odpowiedz
avatar
anonim225 (*.*.250.225) wysłano z m.cda.pl 2020-06-10 02:24:56 +6
@anonim198: Ale z ciebie bezczelne wiadro Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim142 (*.*.87.142) wysłano z m.cda.pl 2021-07-30 04:09:34 +13
DLACZEGO LEKTOR A NIR NAPISY?! ;_; Odpowiedz
avatar
anonim96 (*.*.0.96) wysłano z m.cda.pl 2020-11-10 23:11:08 +5
Początek wgl wtf Xd Odpowiedz
avatar
anonim172 (*.*.251.172) 2019-08-18 13:02:08 +5
Bosz piękne Odpowiedz
avatar
anonim50 (*.*.3.50) wysłano z m.cda.pl 2020-12-15 21:49:32 +3
Lektor... no ok ale i tak idę po angielsku oglądać Odpowiedz
avatar
anonim11 (*.*.130.11) 2021-02-08 20:54:48 +1
pikselozy nie ma już od 3 odcinka jakby coś Odpowiedz
avatar
anonim215 (*.*.176.215) wysłano z m.cda.pl 2022-06-26 01:38:55 0
Po h*j lektor lepsze som napisy Odpowiedz
avatar
anonim31 (*.*.146.31) 2022-05-31 17:23:18 0
te pixele... Odpowiedz
avatar
anonim156 (*.*.9.156) wysłano z m.cda.pl 2022-01-02 00:26:37 0
Dopiero co obejrzałem Violet Evergarden (bardzo dobre anime polecam) a teraz włączam prosty romans z pudełka na rzeczy znalezione. Odpowiedz
avatar
anonim209 (*.*.130.209) 2021-04-19 10:50:09 0
yaaaaaaaaaaaaaaaeh Odpowiedz
avatar
anonim172 (*.*.53.172) 2021-04-04 22:37:21 0
Brałabym tą laskę Odpowiedz
avatar
anonim96 (*.*.0.96) wysłano z m.cda.pl 2020-11-10 23:16:19 0
Co jest wogule xDDD Odpowiedz
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Logowanie