Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 14930 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości.
Włącz dostęp
avatar

Może ten western będzie lepszy od poprzedniego ... Pozdrawiam Hey ;)

pokaż cały opis
2.0 / 5 Oceny: 5
Włącz dostęp do 14930 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Dedykacja dla @Karolek-Zuberek ... lektor pl ...
Najlepsze komentarze
Karolek-Zuberek 2022-10-20 03:25:23 +3
Wielkie dzięki za dedykację, film jest rzeczywiście o niebo lepszy, bardzo ciekawa fabuła, obejrzałem z przyjemnością, aczkolwiek westernowego ducha z dawniejszych czasów próżno w nim szukać. Masz rację ten gatunek umiera. Moim zdaniem jednak nie śmiercią naturalną. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję. Odpowiedz
Truth_or_Lie 2022-10-20 05:39:29 +2
@Karolek-Zuberek: Polityczna poprawność! tak jak napisałem przy I-szym westernie. Pozdrawiam Hey ;) Odpowiedz
avatar
anonim37 (*.*.9.37) 2023-07-06 14:51:32 +2
Przerzuciłem, tak co 10 minut klikając i musze z pełnym sarkazmem stwierdzić: w post produkcji zapomnieli podpiąć muzykę! :D A, i Pan Tom Berenger gra tak, jak ja gram w koszykówkę, czyli ku..wa beznadziejnie. Tak, proszę Państwa, macie rację - gatunek umiera. Od tegoż właśnie filmu. RAF_KUL Odpowiedz
wzieba0121 2022-11-11 03:43:08 +2
Nieporozumienie Odpowiedz
Ulka290949 2022-11-08 15:47:06 +2
Polecam naprawde warto go zobaczyc
Dziekuje Odpowiedz
Truth_or_Lie 2022-11-08 19:02:26 0
@surszula2014: Dzięki i Pozdrawiam ;) Odpowiedz
avatar
anonim6 (*.*.168.6) wysłano z m.cda.pl 2023-10-16 19:03:07 +1
Dzięki Truth or lie , szacunek i pozdrawiam Odpowiedz
Truth_or_Lie 2023-10-16 21:48:17 +2
@anonim6: Szacunek. Dzięki i Pozdrawiam ;) Odpowiedz
avatar
anonim44 (*.*.247.44) 2022-10-13 17:28:59 +1
Wiecie ze przez rok zjadamy ok 0,5kg robali w roznych przetworach itd? Mnie to sie zdaje ze ''gotuja zabe'' na nowe zarcie bo w 80 czy 90 latach widzial film jak to pieczone mrowki , mozg swierzo zabitej malpiatki z jajkiem podawali w menu i robole tam nie jedli a ''ELYta''.... co do filmu to TOM nie pasi mi do tego tu bylby lepszy ''tanczoncy w wolkami'' Odpowiedz
Truth_or_Lie 2022-10-13 17:49:04 0
@anonim44: TAK - ten film jest Rewelacyjny pod każdym względem, był na moim kanale, ale PIGS z zazdrości rozszarpały digital taśmę na strzępy. Dzięki i Pozdrawiam ;) Odpowiedz
Truth_or_Lie 2022-10-13 15:11:04 +1
Napisałeś cyt. "Uwielbiam westerny to i obejrzałem do końca" a więc leci dla Ciebie dedykacja, Pozdrawiam Hey ;) Odpowiedz
Truth_or_Lie 2022-10-13 19:18:04 0
@anonim44: man take it easy, it's only another movie ... westerns are dying Cheers ;) Odpowiedz
avatar
anonim44 (*.*.247.44) 2022-10-13 17:41:30 0
@Truth_or_Lie: Strasznie jedzie tu netszitflexem.... tomus musi dorobic do emerytury? za jego celne strzaly powinien byc spoko ustawiony i tak nie bedzie lepszy od klinta Odpowiedz
avatar
anonim169 (*.*.170.169) 2023-06-30 08:53:18 0
Co to jest????????? Odpowiedz
Truth_or_Lie 2023-06-30 10:20:43 0
@anonim169: JA na zdjęciu widzę promień światła prawie, że perfekt przekątna Hey ;) Odpowiedz
ArturArturArt- 2022-12-07 22:48:24 0
chała! ~0/10 Odpowiedz
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Logowanie