Nowo dodane filmy
Alesha Popovich has to catch Tugarin Zmey and bring back the stolen money money with the help of a talking Horse (which talks all the time and has an opinion on everything), a wise granny, a donkey and a beauty Lyubava.01:15:331080p 1759 01:15:33Alyosha Popovich i Tugarin Zmey (2004) 1080p

Dodał: Django233

Alosza to niezwykle mężny i prawy rycerz, który rusza w podróż, aby pokonać wrogów zagrażających jego ojczyźnie oraz wypędzić z ziem ruskich złego smoka Tugaryna, uprzednio odbierając mu zrabowane złoto. W tej ryzykownej wyprawie towarzyszy mu malownicza grupa przyjaciół: piękna ukochana Lubawa, jej marudna babcia, osiołek Mojżesz, podstarzały wojownik Tichon oraz przemądrzały, gadatliwy i cierpiący na klaustrofobię koń Juliusz. 01:15:331080p 3373 01:15:33Alosza Popowicz i Wąż Tugaryn (2004) 1080p

Dodał: Django233

Inspiratorem powstania filmu był Bill Bright, który doszedł do wniosku, że skoro tak wielu ludzi na świecie nie potrafi czytać, to właśnie film może pomóc przedstawić postać Chrystusa tłumom. Bright zwrócił się z propozycją zrealizowania filmu do Cecila DeMillea, jednak nic z tego nie wyszło, bo nie było pieniędzy na jego produkcję. Po latach film jednak powstał, sfinansowany został całkowicie ze środków prywatnych. Fundusze wyłożyło małżeństwo Bunker i Caroline Hunt, przekonane o ewangelizacyjnej roli filmu o Jezusie.

Przygotowania do realizacji filmu trwały prawie pięć lat, gdyż jego autorom zależało na wiernym przedstawieniu obrazu życia w Palestynie z czasów Chrystusa. Przygotowania objęły między innymi badania dotyczace tkanin i sposobu ubierania się, pożywienia i zwyczajów. I tak na przykład dla zapewnienia autentyczności postanowiono, że przy produkcji kostiumów wykorzystane będą tylko ręcznie tkane płótna barwione jedynie 35 barwnikami, jakie stosowano w tamtych czasach. Producent kierował się ideą przybliżenia człowiekowi dwudziestego wieku nie tylko samego ewangelicznego przesłania, ale także kontekstu społecznego i kulturowego.

Film reżyserowali John Krish i Peter Sykes, a rolę Jezusa powierzono Brianowi Deaconowi, 30-letniemu angielskiemu aktorowi specjalizującemu się w repertuarze szekspirowskim. Wiele znanych z Nowego Testamentu postaci zagrali aktorzy niezawodowi, Żydzi i Palestyńczycy zamieszkujący tamte tereny. Ogółem w realizacji filmu wzięło udział prawie 5000 aktorów i statystów, a dla potrzeb filmu wykonano 4000 kostiumów. Zdjęcia do Jezusa nakręcono w tych samych miejscach, gdzie miały miejsce wydarzenia opisane w Nowym Testamencie. Film wyprodukowany przez Johna Heymana, amerykańskiego producenta żydowskiego pochodzenia, oparty jest ściśle na tekście Ewangelii wg św. Łukasza.

Wierność słowom Ewangelii św. Łukasza stanowi największą wartość tego filmu, bo sami twórcy zdawali sobie sprawą, że co do strony artystycznej tego obrazu można mieć wiele zastrzeżeń. Scenariusz wierny jest przekazowi biblijnemu bez żadnych upiększeń i dodatkowych wątków. Wszystkie słowa, które padają w filmie znajdziemy w tekście Ewangelii św. Łukasza.

Premiera Jezusa odbyła się w roku 1979. Od chwili premiery podczas projekcji telewizyjnych, kinowych czy na kasetach video film obejrzało ponad 3 miliardy widzów na całym świecie. Jest to prawdopodobnie jedyne w historii światowej kinematografii dzieło filmowe, które przetłumaczono na ponad 600 języków, a dla wielu widzów film stał się inspiracją powrotu lub odkrycia Boga. Film wykorzystywany jest przez wiele organizacji zajmujących się ewangelizacją w krajach rozwijających się. Planuje się zrobienie ścieżki dźwiękowej w 1153 językach.

W roku 2000 opracowano nową wersję filmu dokonując znacznych skrótów w stosunku do pierwotnej, która trwała prawie dwie godziny. Nie jest to oczywiście pełny zapis Ewangeli, werset po wersecie, ale obraz bardzo wierny tekstowi Ewangelii wg św. Łukasza, który stara się przybliżyć jej przesłanie. ...Film ten z pewnością ma wartość ewangelizacyjną. Jako jedno z nowoczesnych środków przekazu, pozwala przybliżyć współczesnemu człowiekowi wychowanemu na telewizji tajemnice wiary na sposób jemu bliski i zrozumiały. W dzisiejszym bałaganie idei postmodernistycznych, film ukazuje Jezusa głoszącego naukę, która wyzwala i wskazuje jasno drogę życia. Jest to więc propozycja dla wszystkich i każdy może ten film z pożytkiem obejrzeć. - napisał w swojej opinii o filmie ks. prof. Józef Kudasiewicz.

Z okazji Roku Jubileuszowego opracowano nowy materiał ewangelizacyjno-katechetyczny, kórego film stanowił znaczącą część. Swoją inicjatywę ewangelizatorzy nazwali Chcę widzieć Jezusa. Ewangelizatorzy uznali, że film będzie doskonałym doskonałym narzędziem do ewangelizacji i katechezy. Teologowie, którzy go weryfikowali, zalecili jego wykorzystanie w parafiach lub szkołach np. w trakcie rekolekcji. Film może być wykorzystany w trakcie katechezy, gdyż jest złożony z wielu odrębnych części, którymi są poszczególne perykopy.02:02:02720p 11749 02:02:02JEZUS (1979) 720p DUBBING PL 720p

Dodał: Django233

Watch dogs 4k04:001080p 591 04:00WATCH DOGS 4k 1080p

Dodał: Django233

Dying Light [PC]

Gra akcji w klimatach survival horroru, która łączy rozwiązania znane z Dead Island i Mirror’s Edge. Do dyspozycji dostajemy otwarty świat z dynamicznym cyklem dnia i nocy, mającym znaczące przełożenie na rozgrywkę.

------------------------------------------------------------------------------------ 

wersja językowa:
pełna polska wersja

Dying Light data premiery gry na PC:

27 stycznia 2015 ( światowa data premiery )

30 stycznia 2015 ( data wydania w Polsce )

27 stycznia 2015 ( premiera w USA )

------------------------------------------------------------------------------------ 

gry podobne do Dying Light:

Mirror's Edge Catalyst
Dead Island
Mirror's Edge

------------------------------------------------------------------------------------ 

Wydawcy:

PC Windows:
Gra Dying Light (PC)

Techland producent

Warner Bros Interactive Entertainment wydawca

Techland wydawca PL

------------------------------------------------------------------------------------ 

Gatunek gry:

Akcji, FPP, survival horror, zombie, elementy RPG, multiplayer, polskie, kooperacja, crafting, parkour

Dying Light to gra akcji z otwartym światem, utrzymana w klimatach survival horroru. Tytuł opracowało polskie studio Techland. Jest to swoisty miks Dead Island, produkcji tego samego zespołu, oraz Mirror’s Edge od twórców serii Battlefield. Akcja gry została ukazana z perspektywy pierwszej osoby.

Wcielamy się w niejakiego Kyle’a Crane’a, trafiając do miasta Harran, wzorowanego na Rio de Janeiro, pełnym charakterystycznych faweli. Ludność metropolii została zainfekowana tajemniczym wirusem, który błyskawicznie zmienił wszystkich w zombie. Twórcy gry wykorzystali tutaj motyw zbliżony do tego znanego z filmu Jestem Legendą z Willem Smithem w roli głównej – w ciągu dnia zombie są mało aktywne, ale w nocy uaktywniają się ich groźniejsze mutacje. W związku z tym rozgrywka dzieli się na dwie części - gdy jest jasno, swobodnie eksplorujemy otoczenie, poszukujemy surowców i broni, a gdy nastaje noc, desperacko bronimy się przed agresywną hordą.

W Dying Light walczymy ze zmutowanymi ludźmi przede wszystkim za pomocą broni białej i obuchowej, rzadziej – palnej. Tytuł oferuje zróżnicowane uzbrojenie, od siekier i maczet, przez halabardy, a na młotach i kijach kończąc. Duży nacisk położono także na rozbudowany system tworzenia wyposażenia, dzięki czemu możemy połączyć pozornie nieprzydatne rzeczy z wybranym orężem, osiągając tym samym bonus do obrażeń. Wraz z postępami w trybie fabularnym stopniowo zdobywamy doświadczenie, a duże możliwości rozwoju postaci pozwalają dostosować umiejętności tak, by odpowiadały naszemu stylowi gry.

Cechą charakterystyczną tytułu jest system poruszania się inspirowany dziełem studia EA DICE – Mirror’s Edge. Bohater potrafi skakać z budynku na budynek z gracją i zwinnością godną najlepszego parkourowca. Zastosowane przez twórców rozwiązanie stwarza nowe możliwości, a co za tym idzie – możemy zwiedzić praktycznie każdy zakątek miasta, niezależnie od tego, jak bardzo niedostępna wyda nam się droga do celu. Z kolei dynamiczny cykl dnia i nocy sprawia, że rozgrywka nie sprowadza się tylko do krwawej i bezlitosnej rzezi z mutantami. W Dying Light czasem lepiej uciec od przeważającej liczby przeciwników, niż stanąć z nimi twarzą w twarz, szczególnie w nocy, kiedy otoczenie gry zmienia się nie do poznania.

W parze z otwartością idzie także dynamika świata przedstawionego – w trakcie rozgrywki nieraz natkniemy się na losowe zdarzenia i to od nas zależy, czy zechcemy komuś pomóc, czy może ominiemy ewentualne zagrożenie. Autorzy przewidzieli dużo zadań pobocznych, które są miłą odskocznią od wątku fabularnego.

Dying Light działa na szóstej generacji Chrome Engine, silnika generującego szatę graficzną na wysokim poziomie wraz z możliwością włączenia zaawansowanych opcji związanych z bibliotekami DirectX 11. Zastosowany engine potrafi wyświetlić ogromny, zróżnicowany obszar z widocznymi w oddali obiektami i dużą liczbą postaci jednocześnie. Zadbano również o fizykę i animacje, dzięki czemu walka wręcz jest bardzo realistyczna, a ruchy postaci w trakcie skakania po dachach płynne.

Gra Techlandu pozwala rozegrać kampanię fabularną solo, jak i – wzorem Dead Island – razem ze znajomymi w czteroosobowej kooperacji przez Internet.

------------------------------------------------------------------------------------ 

GRYOnline.pl:

Link: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=21264

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer: Internet / sieć lokalna   Liczba graczy: 1-4  

Cena gry w dniu premiery: 139,90 PLN.

------------------------------------------------------------------------------------ 

wymagania sprzętowe:

Rekomendowane: Intel Core i5-4670K 3.4 GHz/AMD FX-8350 4.0 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 3 GB GeForce GTX 780/4 GB Radeon R9 290 lub lepsza, 40 GB HDD, Windows 7/8/8.1 64-bit

Minimalne: Intel Core i5-2500 3.3 GHz/AMD FX-8320 4.0 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 1 GB GeForce GTX 560/Radeon HD 6870 lub lepsza, 40 GB HDD, Windows 7/8/8.1 64-bit02:161080p 1130 02:16Dying Light - CGI Trailer [Full HD,1080p] 1080p

Dodał: Django233

BioShock Infinite [PC]

Klimatyczna strzelanka pierwszoosobowa, w której przenosimy się do latającego miasta-fortecy Columbia. W skórze detektywa Bookera DeWitt szukamy zaginionej osoby – kobiety o imieniu Elizabeth. Produkcja zaskakuje świetną oprawą audiowizualną, intrygującą fabułą oraz oryginalną rozgrywką. Typowy arsenał został wzbogacony o parę ciekawych motywów, np. specjalne moce oraz podniebne szyny, umożliwiające błyskawiczne przemieszczanie się. Alias: Project Icarus.

------------------------------------------------------------------------------------
wersja językowa:
polska i angielska

BioShock Infinite data premiery gry na PC:

26 marca 2013 ( światowa data premiery )

26 marca 2013 ( data wydania w Polsce )

26 marca 2013 ( premiera w USA )

------------------------------------------------------------------------------------

gry podobne do BioShock Infinite:

Dishonored
We Happy Few
BioShock

------------------------------------------------------------------------------------

Wydawcy:

PC Windows:
Gra BioShock Infinite (PC)

Irrational Games producent

2K Games wydawca

Cenega S.A. wydawca PL

------------------------------------------------------------------------------------

Gatunek gry:

Akcji, FPP, science fiction, FPS, elementy RPG, dystopia, alternatywna historia, początek XX wieku

BioShock: Infinite to kolejna odsłona serii strzelanek, której twórcy stawiają na nieszablonową fabułę i rozbudowaną rozgrywkę. Przez pewien czas produkcja była znana jako Project Icarus. Całość nie jest kontynuacją gier rozgrywających się w podwodnym mieście Rapture (BioShock, BioShock 2), ale poboczną odsłoną marki. Za opracowanie tytułu odpowiada studio Irrational Games, znane z gier BioShock, czy System Shock 2.

Akcja rozgrywa się na początku XX wieku. W grze wcielamy się w Bookera DeWitta, detektywa pracującego dla agencji Pinkertona. Niestety bohater zostaje wydalony z biura po pewnej wpadce i rozpoczyna pracę na własną rękę, przyjmując dobrze płatne, ale niezwykle niebezpieczne i ryzykowne zlecenia. Jedno z nich zabiera DeWitta na pokład Columbii, niezwykłego podniebnego miasta. Metropolia pierwotnie miała być pokojowym projektem, ale okazała się fruwającą fortecą. Kontrolę nad miastem przejęła nieznana grupa, która bezkarnie porywa i więzi ludzi oraz zagraża całemu światu. Naszym zadaniem jest wydostanie z tego miejsca kobiety o imieniu Elizabeth. Nie będzie to łatwe, gdyż Columbię rozdziera konflikt pomiędzy dwiema siłami. Każda z nich ma własne plany wobec tej kobiety. Rządzący metropolią więzili ją przez długich piętnaście lat i nie cofną się przed niczym, by tę niewolę przedłużyć. Natomiast konkurencyjna radykalna wojskowa frakcja, znana jako Vox Populi, chce wykorzystać Elizabeth do przejęcia władzy w Columbii.

Twórcy gry oddali do dyspozycji graczy mnóstwo zróżnicowanych broni (strzelby, karabiny snajperskie) oraz specjalnych mocy. Podobnie jak w poprzednich odsłonach serii możemy więc atakować wrogów piorunami, czy korzystać z telekinezy pozwalającej na podnoszenie i rzucanie przedmiotami. Główny bohater otrzymał kilka nowych zdolności, w tym przyzwanie kruków, które obezwładniają przeciwników na kilka sekund. Z równie niezwykłych zdolności korzysta także wspomniana Elizabeth - dziewczyna dysponuje potężnymi umiejętnościami telekinetycznymi i potrafi manipulować rozdarciami ("tears") w osnowie rzeczywistości. Pozwala to jej przywoływać z innego wymiaru przedmioty (uzbrojenie, pojazdy), które pomagają Bookerowi podczas starć.

Zmiana miejsca akcji wiąże się z występowaniem otwartych lokacji, w których można wykorzystać specyficzne rodzaje broni (np. karabiny snajperskie). Podniebna Columbia jest zamieszkała przede wszystkim przez ludzi, chociaż na naszej drodze spotykamy też lokalne odpowiedniki Dużych Tatuśków (charakterystyczni przeciwnicy z poprzednich BioShocków) oraz potężnego, mechanicznego stwora znanego jako Songbird, który pełnił funkcję strażnika i obrońcy Elizabeth w czasie gdy ta była w niewoli. Wrogowie zostali wyposażeni w zaawansowaną sztuczną inteligencję i potrafią robić użytek ze wszystkich elementów otoczenia wykorzystywanych przez gracza. Na przykład z łączącej poszczególne podniebne wyspy pajęczyny szyn, którą wybudowano jako element kolejkowego systemu transportowego. Teraz jest ona nieczynny, ale dzięki doczepionemu do nadgarstka hakowi możemy ślizgać się po tzw. wstęgach i swobodnie podróżować między wyspami. Szkopuł w tym, że to samo potrafią wrogowie. Nieraz będziemy musieli bronić się przed nadciągającym po sąsiadującym torze nieprzyjacielem, a trzeba pamiętać, że przy takiej prędkości i wysokości upadek może mieć skutek jedynie śmiertelny. Ponadto przeciwnicy wykorzystują tę metodę transportu również po to, by zajść nas od tyłu.

Wszystko to zostało stworzone przy pomocy technologii Unreal Engine 3. Irrational dodatkowo wprowadziło do tego silnika sporo własnych ulepszeń, w tym nowy system oświetlenia oraz zaawansowaną sztuczną inteligencję, pozwalającą kierowanym przez komputer postaciom na większą interakcję z otaczającym je światem.

------------------------------------------------------------------------------------

GRYOnline.pl:

Link: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=15476

Tryb gry: single player Nośnik: 3 DVD

Cena gry w dniu premiery: 139,90 PLN.

------------------------------------------------------------------------------------

wymagania sprzętowe:

Rekomendowane: Core i5 2.4 GHz, 2 GB RAM (4 GB RAM - Vista/7), karta grafiki 1 GB (GeForce GTX 560 lub lepsza), 30 GB HDD, Windows Vista/7/8, łącze internetowe 01:09720p 596 01:09BioShock Infinite Launch Trailer [HD, 720p] 720p

Dodał: Django233

Nowo dodane filmy i seriale CDA Premium