Zajebisty wkręt u fryzjera - CDA
Zajebisty wkręt u fryzjera
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 10006 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: honda

Idziesz do fryzjera, wybierasz fryzurę po czym...
Końcówka rozwala.

pokaż cały opis
4.0 / 5 Oceny: 41
Włącz dostęp do 10006 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Zajebisty wkręt u fryzjera
Najlepsze komentarze
krsmody 2013-02-27 00:44:35
[Użytkownik został zablokowany] Odpowiedz
avatar
anonim110 (*.*.8.110) 2013-02-27 08:34:11 +12
@krsmody: ciota Odpowiedz
avatar
anonim121 (*.*.147.121) 2013-02-27 00:07:17 +24
Przeciez widac ze ta kobieta sie schowała tam za tym lustrem,czy wy tego nie widzicie? mo matko! ona zyje wlazła tam do tej szafy która została zrobiona na potrzeby programu i ją tak zrobili na zmarłą tylko. Odpowiedz
avatar
anonim18 (*.*.3.18) 2013-02-27 00:47:34 +38
@anonim121: Nobla mu! To istny geniusz! Jego IQ musi być czterocyfrowe. Dzięki Ci, za oświecenie ciemnego ludu. Odpowiedz
avatar
anonim34 (*.*.165.34) 2013-02-27 01:01:28 +7
@anonim121: Kuźwa ,ale jesteś spostrzegawczy Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [8]
avatar
anonim95 (*.*.146.95) 2013-02-27 00:34:33 +16
wyginam śmiało ciało!
i jeszcze mi mało!!!!
buuuhhhhhhaaaaaaa Odpowiedz
brill 2013-02-27 07:46:03 +5
Zgadzam się, końcówka najlepsza :D Odpowiedz
avatar
anonim206 (*.*.134.206) 2013-02-27 04:12:53 +5
prawdziwy rusek by tylko włosy poprawił by ładnie wyglądać Odpowiedz
avatar
anonim216 (*.*.52.216) 2013-02-26 23:58:29 +4
Haha zakończenie najlepsze Odpowiedz
avatar
anonim2 (*.*.33.2) 2013-02-27 18:36:39 +3
amerykańskie smoluchy do roboty by się wzięli. Odpowiedz
canabis123 2013-03-02 06:24:24 +2
ja to bym nakurwil az by mi gacie pekly Odpowiedz
avatar
anonim64 (*.*.26.64) 2013-02-27 15:57:00 +2
Ku*wa ale sie wyj*bałem !!! krzesło wyje*ane w pi*du !!! oooo stół też sie uj*bał :D Odpowiedz
avatar
anonim216 (*.*.227.216) 2013-02-27 10:19:19 +2
Haha dokładnie prawdziwy rusek to był pewnie tylko fryzurke se poprawil i dalej paczał w lustro xD Odpowiedz
avatar
anonim128 (*.*.153.128) 2013-02-26 23:59:46 +2
ja bym te lustro chyba rozje.b.ał Odpowiedz
avatar
anonim122 (*.*.190.122) 2013-02-27 00:10:34 +1
@anonim128: ryzykowal bys 7lat nieszczescia?? Odpowiedz
avatar
anonim197 (*.*.247.197) 2013-03-05 14:04:06 +1
jak ja bym bym zobaczył takie gówno z tego egorcyzmu bez sensowengo to bym skopał i to jeszcze w dodatku z przewrotki :D Odpowiedz
Drab 2013-03-01 11:49:09 +1
Mało tych wkrętów. Czyżby do salonu w końcu wszedł fan gier typu F.E.A.R.? xD Odpowiedz
Nina1819 2013-02-28 16:05:58 +1
Całkiem nieźle to zniosły , ja to bym chyba zawału dostała.. Odpowiedz
avatar
anonim90 (*.*.85.90) 2013-02-28 12:10:14 +1
hehe, dobre kurde :D Odpowiedz
avatar
anonim251 (*.*.236.251) 2013-02-28 06:54:30 +1
naoglądają sie ludzie horrorów a potem wierzą w takie rzeczy;D ale wkret dobry nie ma co;D Odpowiedz
The_KIlers 2013-02-27 19:02:03 +1
Zesrałem się Odpowiedz
youtubex 2013-02-27 17:40:41 +1
Maja dziewczyny jaja ;) Odpowiedz
m71 2013-02-27 17:05:43 +1
dobre :D Odpowiedz
avatar
anonim203 (*.*.109.203) 2013-02-27 16:19:04 +1
Gorzej jakby jej ktoś kopa zasadził Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie