Genialna trzynastolatka w X Factor USA - CDA
Genialna trzynastolatka w X Factor USA
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 10006 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: Kuguar

Carly Rose Sonenclar

pokaż cały opis
4.0 / 5 Oceny: 27
Włącz dostęp do 10006 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Genialna trzynastolatka w X Factor USA
Najlepsze komentarze
avatar
anonim86 (*.*.21.86) 2012-12-08 16:41:09 +39
śpiewałbym ;D Odpowiedz
avatar
anonim36 (*.*.115.36) 2012-12-08 18:18:18 +5
@anonim86: Po co się kryjesz pedofilu i tak cię znajdą i wykastrują. Odpowiedz
avatar
anonim9 (*.*.136.9) 2012-12-08 21:58:04 +1
@anonim86: ona ma 13 lat 0.o ! Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
badboy521 2012-12-08 23:21:58 +27
dupy nie urywa Odpowiedz
badboy521 2012-12-09 07:54:11 +6
@anonim209: a mógł bym zaspiewac ale mi sie nie chce Odpowiedz
avatar
anonim209 (*.*.26.209) 2012-12-08 23:38:44 +4
@badboy521: ale mózg ci zdążyło urwać...zaśpiewaj lepiej heyterku Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim233 (*.*.250.233) 2012-12-08 17:36:28 +19
dreszcz przez cała jej piosenke. Odpowiedz
baranek1300 2012-12-09 12:02:12 +1
@anonim233: To rozpal w piecu :D Odpowiedz
avatar
anonim3 (*.*.177.3) 2012-12-08 19:11:46 +17
lepsze niż oryginał =) Odpowiedz
avatar
anonim25 (*.*.231.25) 2012-12-08 23:11:56 +12
Głos ma średni, technicznie słabo, zbędnymi ozdobnikami jak np. nadmiernym wyciąganiem samogłosek tego nie ukryje. Jeśli ma coś z niej być, to lata ciężkiej pracy przed nią. Ale po ekscytacji zyebów 90+ widać, że już teraz nada się na kolejną ich idolkę, która zaćpa się na śmierć w wieku 19 lat. Odpowiedz
avatar
anonim35 (*.*.195.35) 2012-12-10 08:15:49 +2
@anonim25: no, nareszcie ktos mądrze mowi ... xd Odpowiedz
avatar
anonim177 (*.*.64.177) 2012-12-13 22:42:21 +1
@anonim25: taaa........pewnie sam byś lepiej zaśpiewał.Dziewczyna ma talent i już,jak już mógłbyś się przyczepić do ploskich programów muzycznych tam są osoby które uważają ze maja super talent a tak na prawdę wiekszosć osób z USA czy GB spiewa lepiej od polskich talentów i to mnie wkurza w polskich programach muzycznych. Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim234 (*.*.17.234) 2012-12-08 16:46:21 +6
Dobrze leci z tematem małolatka ;) Odpowiedz
avatar
anonim165 (*.*.250.165) 2012-12-09 10:53:25 +5
ci śpiewacy mi się już znudzili Odpowiedz
YZ250 2012-12-09 10:44:53 +5
brawo!! nareszcie cos normalnego Odpowiedz
Dresio85 2012-12-09 15:02:41
[Użytkownik został zablokowany] Odpowiedz
avatar
anonim41 (*.*.104.41) 2012-12-09 18:44:59 +2
@Dresio85: pare ładnych lat temu była na to moda w discopolo ;) wszyscy z tego pompe mieli xD Odpowiedz
avatar
anonim41 (*.*.189.41) 2012-12-09 09:44:19 +4
pier*dolona publiczność Odpowiedz
avatar
anonim204 (*.*.61.204) 2012-12-08 18:26:36 +4
i co w tym takiego genialnego?? od h..ja tych piosenkarzy w tych programach a żaden z nich kariery nie robi Odpowiedz
avatar
anonim154 (*.*.192.154) 2012-12-08 18:30:29 +3
@anonim204: Zaspiewaj tak samo Odpowiedz
avatar
anonim120 (*.*.27.120) 2012-12-08 20:39:52 +2
@anonim204: wyjdz satanieeee ! gówno wiesz a dużo mówisz. Brak mi słów na ciebie Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
walker2582 2012-12-08 16:48:30 +3
w polsce by pewnie powiedzieli ze ma jeszcze czas i by dalej nie przeszla Odpowiedz
avatar
anonim148 (*.*.155.148) 2012-12-08 20:40:58 +2
jeb@ć trzynastke jeszcze nie dojrzała i głos się nie zmienił. Odpowiedz
avatar
anonim102 (*.*.231.102) 2012-12-08 17:01:19 +2
dzisiaj to jak dziecko zaśpiewa to wszyscy srają, ogarnijcie sie! Odpowiedz
avatar
anonim3 (*.*.225.3) 2012-12-08 16:50:29 +2
To old xD Odpowiedz
dezerter1202 2012-12-08 17:37:56 +1
@anonim3: too old jak cos Odpowiedz
avatar
anonim75 (*.*.198.75) 2012-12-09 12:44:27 +1
rewelacji niema Odpowiedz
avatar
anonim117 (*.*.219.117) 2012-12-09 11:43:26 +1
MA ktoś wersjie bez pisków i jeków jakis dodatków czy publicznosci nie umiejacej opanowac swoich je.b.a.n.y.c.h. emocji :) ? Bo nie mogę sie skupic na jej wokalu jak piszcza mi jakies głupie pi.... :/ Odpowiedz
avatar
anonim58 (*.*.251.58) 2012-12-09 01:11:28 +1
Nie jestem w stanie ocenić tego występu bo wszystko zagłuszyła publiczność Odpowiedz
Tiano 2012-12-08 22:24:50 +1
Ja to nie wiem ale teraz to te trzynastolatki wyglądają jak by miały ze czternaście lat... za moich czasów tak nie było ;( Odpowiedz
avatar
anonim25 (*.*.231.25) 2012-12-08 23:03:44 +3
@Tiano: Polański też się tak naciął. Odpowiedz
avatar
anonim176 (*.*.197.176) 2012-12-08 21:25:56 +1
Moja babcia lepiej śpiewa ja pier@ole co to za gówno!! Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie