Junjou Romantica sezon 2 odc 9
Potrzebujesz szybszego ładowania wideo?
Załóż konto CDA Premium i nie trać czasu na wczytywanie.
Aktywuj teraz, a 14 dni otrzymasz gratis! Aktywuj konto premium Dlaczego widzę ten komunikat?

CDA nie limituje przepustowości oraz transferu danych.
W godzinach wieczornych może zdarzyć się jednak, iż ilość użytkowników przekracza możliwości naszych serwerów wideo. Wówczas odbiór może być zakłócony, a plik wideo może ładować się dłużej niż zwykle.

W opcji CDA Premium gwarantujemy, iż przepustowości i transferu nie braknie dla żadnego użytkownika. Zarejestruj swoje konto premium już teraz!

Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 9831 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: Yunko
W katalogu: Junjou Romantica sezon 2
5.0 / 5 Oceny: 2
Włącz dostęp do 9831 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Junjou Romantica sezon 2 odc 9
Najlepsze komentarze
avatar
anonim152 (*.*.63.152) wysłano z m.cda.pl 2020-12-07 15:26:35 +72
Czemu wszystkie komy są o tym, że ich nie ma? Odpowiedz
avatar
anonim12 (*.*.161.12) wysłano z m.cda.pl 2020-10-30 07:58:35 +20
Xd brak kom?! Odpowiedz
avatar
anonim138 (*.*.24.138) wysłano z m.cda.pl 2020-11-05 03:10:49 +14
@anonim12: Właśnie halo gdzie komy Odpowiedz
avatar
anonim58 (*.*.233.58) 2021-02-18 20:52:28 +17
A MIAŁO BYC TAK DOBRZE. RAZ JAKAS BABA DO NICH PRSZYSZŁA TERAZ BYLI POD PRYSZNICEM I MIAŁO BYC TAK PIEKNIE I NAGLE JEB ENDING. DHBCYUBADEPU31ORHFECU Odpowiedz
avatar
anonim140 (*.*.21.140) wysłano z m.cda.pl 2020-12-16 00:35:43 +11
Ktoz grudnia 2020? Odpowiedz
avatar
anonim72 (*.*.93.72) wysłano z m.cda.pl 2021-01-13 22:48:58 +11
@anonim140: Ja ze stycznia 2021 XD Odpowiedz
wdswfafffff 2021-02-13 21:12:38 +9
@anonim140: luty!! Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [8]
avatar
anonim103 (*.*.83.103) wysłano z m.cda.pl 2020-11-09 20:22:26 +10
Kurde komów tu nie ma. Co to ma być? Odpowiedz
avatar
anonim225 (*.*.35.225) wysłano z m.cda.pl 2020-11-19 19:23:49 +8
Na 1 czesci sa a tu ci nikt do 2 nie dotarł Odpowiedz
avatar
anonim116 (*.*.159.116) wysłano z m.cda.pl 2021-05-16 23:40:18 +6
Jutro do szkoły i jak ja mam pójść do prawdziwej szkoły? Odpowiedz
avatar
anonim86 (*.*.224.86) wysłano z m.cda.pl 2021-01-25 00:39:34 +6
Uwaga banana fish spoiler w kom! Odpowiedz
avatar
anonim21 (*.*.194.21) wysłano z m.cda.pl 2021-06-10 16:33:17 +5
oglądam to tylko dlatego żeby skończyć, ale trochę przynudza Odpowiedz
avatar
anonim155 (*.*.152.155) 2020-12-31 03:06:30 +5
a chciałam zobaczyć ;-; Odpowiedz
avatar
anonim27 (*.*.203.27) wysłano z m.cda.pl 2021-04-03 22:17:41 +4
Boje sie ze on rzeczywiście chce dac mu ta wyspę 13:15 Odpowiedz
avatar
anonim46 (*.*.33.46) wysłano z m.cda.pl 2021-02-10 16:13:55 +4
* ciekawy komentarz bo narzekacie, że ich nie ma * Odpowiedz
avatar
anonim22 (*.*.93.22) wysłano z m.cda.pl 2020-12-22 11:44:12 +4
Jezu te komy som z grudnia pozdro jezu czyli jeszcze ktos to oglada ja juz z dwa lata temu to ogladalam tera tez Odpowiedz
avatar
anonim181 (*.*.33.181) 2020-12-25 20:23:13 +10
@anonim105: Niw spoijleruj !!! Odpowiedz
avatar
anonim105 (*.*.212.105) 2020-12-24 13:17:18 +6
@anonim22: xDDD wczoraj skończyłam oglądać Banana Fish ..................to było cudowne tylko szkoda że Ash umarł Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim243 (*.*.229.243) 2021-04-21 13:05:33 +1
czy tylko ja poznałam w odc 9 że ten gość z szarymi oczami to tata tego brata usagiego? (nie wiem jak się pisze jego imiee) Odpowiedz
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Logowanie