(12) Isekai Cheat Magician - Isekai Cheat Magician [Napisy PL] [Full HD]
Potrzebujesz szybszego ładowania wideo?
Załóż konto CDA Premium i nie trać czasu na wczytywanie.
Aktywuj teraz, a 14 dni otrzymasz gratis! Aktywuj konto premium Dlaczego widzę ten komunikat?

CDA nie limituje przepustowości oraz transferu danych.
W godzinach wieczornych może zdarzyć się jednak, iż ilość użytkowników przekracza możliwości naszych serwerów wideo. Wówczas odbiór może być zakłócony, a plik wideo może ładować się dłużej niż zwykle.

W opcji CDA Premium gwarantujemy, iż przepustowości i transferu nie braknie dla żadnego użytkownika. Zarejestruj swoje konto premium już teraz!

Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 10478 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar

Isekai Cheat Magician
odc 12.

pokaż cały opis
W katalogu: Isekai Cheat Magician
4.0 / 5 Oceny: 4
Włącz dostęp do 10478 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: (12) Isekai Cheat Magician - Isekai Cheat Magician [Napisy PL] [Full HD]
Najlepsze komentarze
piotrekkwartnik 2019-09-26 18:39:43 +20
Jak on tak często może tracić przytomność z powodu braku energi magicznej mając tak gigantyczne poklady? Odpowiedz
avatar
anonim205 (*.*.27.205) 2020-01-21 20:51:07 +7
@piotrekkwartnik: Taka jest logika że jak by ktoś inny był przywoływaczem bez takich pokładów energi magicznej to by nawet sekundy nie mógł używać tego xD Odpowiedz
Bellik 2019-10-15 19:20:49 +3
@piotrekkwartnik: +2 Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim45 (*.*.34.45) wysłano z m.cda.pl 2019-10-08 00:21:52 +12
Szczerze mówiąc to nie ma nic bardziej nudnego....
Czyli tak po Januszowemu,, kurła co za kał z tej bajury ". Prawdopodobnie robione na szybko bo,, isekai" anime zrobiło furorę na rynku. I autor chciał trochu zarobić na reklamach w TV. Ehhh plus za odwagę a minus za to że nuda... I nie było tego dreszczu emocji. Dokładnie tak samo jak 4 sezon high school DXD- niewiem czy to nowy autor to robił czy jak, ale jedno jest pewne gościu nie zakisił ogóra skoro tak bardzo w co drugie zdanie wciskał oppai. A tak mi sie spodobały te pierwsze 3 sezony że aż modliłem się o 4 a tu klops jakieś gówno Odpowiedz
avatar
anonim183 (*.*.183.183) 2020-05-06 11:11:27 +9
No i gdzie Rin x Taichi? No gdzie? Odpowiedz
avatar
anonim201 (*.*.159.201) 2020-11-20 14:00:31 +4
@anonim183: no właśnie. to był bardzo przesadzony friendzone Odpowiedz
Sif99 2019-10-15 22:58:29 +5
Miał mieć tyle mocy co masa ludzi razem a pada po jednej walce, żałosne ehh. Odpowiedz
shiki22 2019-10-02 17:53:50 +4
Nie pije to nima Odpowiedz
Hoister2 2019-09-27 20:38:18 +3
Bo to debil Odpowiedz
piotrekkwartnik 2019-09-28 01:06:28 +4
@Hoister2: hehe Odpowiedz
erokokijami wysłano z m.cda.pl 2022-06-11 15:48:56 +1
Szczerze animiec zdecydowanie średni może końcówka coś polepszyła ocenę ale nadal niewiele
Postacie tutaj były zgoła denerwujące w szczególności MC, postaci tak bardzo ugrzecznionej i prostolinijnej do przesady to dawno nie widziałem, największym problemem tutaj było to że chyba anime zostało zrobione pod dzieci, mało przemocy, śmierci tyle co kot napłakał , wszyscy żyją długo i szczęśliwie, ale niektóre dialogi to się zastanawiam kto do jasnej ch****y pisał te scenariusze niektóre tam słowa czy podteksty to był dramat...
Postacie kobiece które zaliczają się do wianuszka są przesadzone, prostolinijne i płytkie jak morze bałtyckie...
Niektóre momenty jeszcze są okej pierwsze 4 odcinki na pewno to mnie zanudziły, potem jakoś leciały jeden za drugim, walki były niby całkiem fajnie zaanimowane, grafika był też niczego sobie ale udźwiękowienie i fabuła słabe jak Dacia Logan w gazie...
Jedną z najbardziej denerwujących rzeczy byli ci wychowani berserkerzy czy uprzejmy smok który czeka aż bohaterowie skończą pogawędkę anime logic be like... To trzeba przyznać anime uczy że nawet potwór może mieć kulturę xD
Jak dla mnie takie 5 może 6/10 Odpowiedz
avatar
anonim116 (*.*.33.116) 2021-02-15 23:31:36 +1
kurwa jak kazde anime nie ma konca bez sens gdzie kolejny sezon Odpowiedz
_WasylllOne_Bajaka_ 2020-11-26 09:40:54 +1
A ja czytać już nie mogę tego biadolenia, że bajka jest bajką !?! Dla mnie spoko przygodówka, wiadome dupy nie urywa, ale na 7/10 myślę, że zasługuje. Są gorsze gówna. Odpowiedz
owocon 2021-04-12 13:07:47 +1
@_WasylllOne_Bajaka_: Na przykład? Odpowiedz
avatar
anonim138 (*.*.235.138) 2020-11-11 17:57:59 +1
To anime jest NAJ!!!. Najnudniejsze, jakie kiedykolwiek widziałem. Żadnego dobrego pomysłu na zbyt silnego MC. Jakieś bezsensowne pi#### o obronie tych co są ważni dla niego. Reszta postaci jest równie ciekawa co liczenie tony gwoździ. Powtórzę to co anonim45: autor chciał zarobić na reklamach w związku z modą na isekai. Odpowiedz
avatar
anonim220 (*.*.238.220) wysłano z m.cda.pl 2021-07-29 02:23:50 0
Fajne anime daje 7/10 Odpowiedz
avatar
anonim26 (*.*.226.26) 2021-04-16 16:08:48 0
Zawiodłem sie na tym anime kreska jest przyjemna ale, fabuła troche ssie. Po obejżeniu 12 odcinków nic nie wydażyło się pomiędzy głownymi bochaterami co mnie smuci. :C Odpowiedz
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Logowanie