Polak skazany na dożywocie w Emiratach Arabskich
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 10729 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: Gazeta.pl
Konto zweryfikowane
Opublikowano: 2019-02-06

Podejrzewany o handel narkotykami Polak, został - jak mówi - niesłusznie skazany na dożywocie. Wyrok wydano w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

pokaż cały opis
4.0 / 5 Oceny: 11
Włącz dostęp do 10729 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Polak skazany na dożywocie w Emiratach Arabskich
Najlepsze komentarze
avatar
anonim52 (*.*.139.52) wysłano z m.cda.pl 2019-02-06 13:29:45 +38
Nie jezdzic do nich i nie wpuszczac do Europy, islam to cofniecie cywilizacji. Odpowiedz
avatar
anonim29 (*.*.231.29) 2019-02-06 14:09:33 +10
@anonim52: masz racje
po huj sie tam pchal,to niech teraz trzyma garde
ciapaty plis dont brejk my heard :) Odpowiedz
avatar
anonim227 (*.*.0.227) 2019-02-06 18:50:49 +10
@anonim52: Zakaz wjazdu muzułmanom do Polski!!!! Odpowiedz
avatar
anonim57 (*.*.217.57) 2019-02-06 13:24:50 +19
Trza wziąć ciapaków i pakować masowo do pierdla za narkotyki. Dowodem niech będzie tajemnicze źródło. Odpowiedz
avatar
anonim44 (*.*.196.44) 2019-02-06 14:33:07 +11
@anonim57: i będziemy ich utrzymywać z naszych podatków? a na statek z biletem w jedną stronę, może po drodze "przypadkiem" zatonie... Odpowiedz
avatar
anonim70 (*.*.21.70) 2019-02-06 17:38:35 +6
Z daleka od narkotyków, arabów i wybiórczej Odpowiedz
avatar
anonim39 (*.*.71.39) 2019-02-06 16:15:35 +4
Wyślijmy wojska i roznieśmy w pył te Emiraty xD Odpowiedz
avatar
anonim227 (*.*.0.227) 2019-02-06 18:56:01 +4
@anonim39: Dokładnie jechać ze szmatogłowcami Odpowiedz
avatar
anonim9 (*.*.169.9) 2019-02-06 17:11:39 +1
@anonim39: Hahahahaha z czym ty tam chcesz sie pchac? Z krzyzem kuzwa i ksiedzem rydzykiem Odpowiedz
avatar
anonim50 (*.*.82.50) 2019-02-06 14:06:25 +2
tak tak a w Polsce nie ma takich przypadków jak Tomasz Komenda Odpowiedz
avatar
anonim237 (*.*.236.237) wysłano z m.cda.pl 2019-02-07 10:55:15 +1
W odpowiedzi złapać arabusa z ZEA i wrobić w narkotyki i pedofilię.W pierdlu z dupy zrobią mu jesień średniowiecza. Odpowiedz
avatar
anonim119 (*.*.38.119) wysłano z m.cda.pl 2019-02-07 08:59:25 +1
Dziwnie się wypowiada... Jak ksiądz. Odpowiedz
avatar
anonim24 (*.*.128.24) wysłano z m.cda.pl 2019-02-07 02:25:30 +1
Niech się cieszy, ominęła go kara śmierci. Odpowiedz
avatar
anonim99 (*.*.106.99) 2019-02-06 22:16:03 +1
Ma facet jaja iż wierzy że Piekło się kiedyś kończy... :):):) Odpowiedz
avatar
anonim43 (*.*.205.43) 2019-12-27 22:40:00 0
spokojnie mowi, nie wierze zeby tak szybko wyszedł Odpowiedz
avatar
anonim105 (*.*.87.105) 2019-02-06 20:55:47 0
Moze jest winny. Odpowiedz
avatar
anonim245 (*.*.238.245) 2019-02-06 20:44:37 0
جيبك عربو Odpowiedz
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie