Jedi z kamerką GoPro
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 9946 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar

Oto co widzi Jedi podczas walki

pokaż cały opis
4.0 / 5 Oceny: 21
Włącz dostęp do 9946 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Jedi z kamerką GoPro
Najlepsze komentarze
victorkruger 2015-07-15 18:18:27 +57
Super :) Odpowiedz
Meskefkn 2015-07-15 18:10:48 +35
WOW ! 5/5 Odpowiedz
avatar
anonim153 (*.*.128.153) wysłano z m.cda.pl 2015-07-15 20:47:13 +5
Trochę jak Star Wars JK2JO z włączonym First Person View :) Hmmm... może jakiś mod? hehe Odpowiedz
avatar
anonim43 (*.*.5.43) 2015-07-16 00:02:30 +4
After Effects + Cinema 4D
No i + StacjaGraficzna za 50 tyś złoty.
A teraz walcie konia biedaki Odpowiedz
w4rb1rd 2015-07-16 12:08:04 +1
@anonim43: Walimy.
Ty już masz twardego? Odpowiedz
avatar
anonim192 (*.*.77.192) 2015-07-15 18:04:44 +4
Teraz kazdy moze krecic dobre filmy Odpowiedz
avatar
anonim84 (*.*.7.84) wysłano z m.cda.pl 2015-07-15 22:49:04 +3
Ale gówno Odpowiedz
Fangdam 2015-07-15 22:47:19 +2
Szkoda że tylko odbija pociski a nie nawala mieczem, ale tak to super Odpowiedz
avatar
anonim168 (*.*.180.168) 2015-07-15 22:10:53 +2
FAKE! Odpowiedz
avatar
anonim35 (*.*.200.35) 2015-07-15 21:52:07 +1
Liczyłem na jakiegoś bosa na końcu, a tu dupa. Odpowiedz
ezc wysłano z m.cda.pl 2015-07-15 19:13:03 +1
Wali w pape jak leci :) Odpowiedz
avatar
anonim43 (*.*.9.43) 2015-07-15 18:19:38 +1
z uzależnieniami się walczy 252.217... Odpowiedz
avatar
anonim217 (*.*.252.217) 2015-07-15 17:50:56 +1
Ale jebać mi się chce Odpowiedz
avatar
anonim156 (*.*.127.156) wysłano z m.cda.pl 2015-07-15 17:58:17 +17
@anonim217: To wyje@ w ścianę gimbusie Odpowiedz
art51 2015-07-16 00:52:24 +1
@anonim156: co wy kurka z tymi gimbusami??????to ze społeczeństwo cofa sie w rozwoju to kazdy kumaty wie,,,,, Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
pako5533 2015-07-17 09:24:59 0
10/10 Odpowiedz
art51 2015-07-16 00:50:46 0
gniot jak chui , masakra..... Odpowiedz
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie