Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 15285 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości.
Włącz dostęp
avatar
Dodał: Wip Bros
Konto zweryfikowane
Opublikowano: 2017-07-17

► SUBSKRYBUJ: ► http://bit.ly/2j7uzBn
► FACEBOOK: ► https://www.fb.com/wipbros
► INSTAGRAM: ► https://www.instagram.com/wipbros
► LINK DO GRUPY: ► http://bit.ly/2mrYRo3

Kanał iHanio: http://bit.ly/1PI6pbT

pokaż cały opis
3.0 / 5 Oceny: 17
Włącz dostęp do 15285 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: DLACZEGO NIE MASZ DZIEWCZYNY (GOŚĆ: iHANIO)
Najlepsze komentarze
avatar
anonim30 (*.*.34.30) 2017-07-27 15:35:26 +30
Dobre :D nawet prychłem parę razy :D spodziewałem się rakowego humoru a wyszło całkiem znośnie :D Odpowiedz
avatar
anonim74 (*.*.233.74) 2017-07-27 18:03:04 +5
@anonim30: prychłem raz "spier.dalaj! nie widzisz, że sram?" Odpowiedz
avatar
anonim170 (*.*.255.170) 2017-07-28 01:52:49 +1
@anonim74: Sama sobie winna, że drzwi nie zaryglowała :D Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim247 (*.*.183.247) 2017-07-27 18:57:04 +15
Nie widzę nic w tym filmiku dziwnego. Dość często kilka podobnych akcji robię kobiecie i jest ok ;) Odpowiedz
avatar
anonim186 (*.*.191.186) 2017-07-28 06:16:38 +1
@anonim247: Może gdy przestaniesz wyjdziecie z friendzone :D Odpowiedz
avatar
anonim214 (*.*.56.214) 2023-08-12 08:11:06 +1
@anonim186: Jak to się mówi: "Żeby wyjść trzeba wejść". Odpowiedz
avatar
anonim137 (*.*.206.137) 2017-07-27 23:14:04 +8
co za słabe gunwo Odpowiedz
avatar
anonim33 (*.*.120.33) 2017-07-27 21:50:43 +2
szkada kasy na babke Odpowiedz
avatar
anonim174 (*.*.70.174) wysłano z m.cda.pl 2017-07-27 20:29:15 +1
Mimika twarzy strasznie chujowa, szczególnie te dziewczyny. Widać brak aktorskiego drygu Odpowiedz
avatar
anonim22 (*.*.129.22) wysłano z m.cda.pl 2017-07-27 17:48:15 +1
Taki tu tłok jak w szkolnej ubikacji podczas lekcji...! Odpowiedz
MJMASSS 2017-07-17 18:32:50 +1
idz mi stąd expie HAHAHAHA JAKI SWIAT BO JA TEŻ GRAM HAHA Odpowiedz
avatar
anonim15 (*.*.246.15) 2017-07-29 20:59:17 0
ostatnie dobre Odpowiedz
avatar
anonim255 (*.*.204.255) 2017-07-28 13:22:44 0
Gdyby nie ten kawałek ciała xD to byśmy już je dawno spalili xD nie mój tekst ale zajebisty i w pełni popieram Odpowiedz
avatar
anonim121 (*.*.201.121) 2017-07-28 07:35:23 0
spoko Odpowiedz
avatar
anonim166 (*.*.232.166) 2017-07-27 22:33:02 0
co za bambry Odpowiedz
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie