Film na nerw ...  lektor pl ... Tylko  dla orlic ;) ...
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 14916 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości.
Włącz dostęp
avatar

o nazwie RelaX. W sam raz na niedzielny wieczór.
Laski Górą ;))) Cheers ;)

pokaż cały opis
3.0 / 5 Oceny: 4
1059 godzin bajek dla dzieci.
Włącz CDA Premium w mniej niż 2 minuty!
Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Film na nerw ... lektor pl ... Tylko dla orlic ;) ...
Najlepsze komentarze
avatar
anonim138 (*.*.96.138) 2023-05-09 22:09:48 +2
super film! dzieki i pozdrawiam! Odpowiedz
Truth_or_Lie 2023-05-11 00:25:12 +1
@anonim138: Jako rozrywka, tak. Dzięki i Pozdrawiam ;) Odpowiedz
avatar
anonim () 2023-05-07 21:00:27 +2
tytul ''tylko dla orlic'' Odpowiedz
Truth_or_Lie 2023-05-07 23:24:38 +1
@anonim001:67c:2660:4: Wygrywa ten tytuł ;) Odpowiedz
avatar
anonim () 2023-05-07 20:39:17 +2
Ruska zmienila branze z pipy blonda na szefowom kuchni.... ladny bajer...ruskie pierogi powinna kleic Odpowiedz
GOOSIA62 2023-10-31 17:52:07 0
@anonim001:67c:2628:6: szefowĄ! ą na końcu baranie ! nie żadne om! Odpowiedz
Truth_or_Lie 2023-05-07 23:49:42 0
@anonim001:67c:2628:6: bo to jest Film - bajer ;) Odpowiedz
oldlander890 2023-05-18 18:41:38 +1
Po 40min wymiękłem Cicz Odpowiedz
Truth_or_Lie 2023-05-21 00:28:13 0
@oldlander890: Nie szkodzi, idź dalej ;) Odpowiedz
avatar
anonim146 (*.*.101.146) 2023-05-10 02:21:01 +1
dziad johnson Odpowiedz
avatar
anonim () 2023-05-12 17:42:45 0
@anonim146: Moj somsiad pracowal kiedys u nich przy rurociagu ''pszyjazn'' , powiedzial ze woli sie napic wuteka z ruskim niz z nimi Odpowiedz
Truth_or_Lie 2023-05-08 00:23:07 +1
Zauważyliście, że lektor nie tłumaczy tytułu? hmm ... dlaczego, przecież nie jest trudny ... Cheers ;) Odpowiedz
avatar
anonim () 2023-05-08 23:02:03 +1
@Truth_or_Lie: Tytul jak tytul ..ja tu widze gangsta szmuli co ruski bisnes chcieli spalic i co sie stalo z nimi i najemnikami, czy aby nie profetia z upaina? Baby sa gorsze na froncie niz meni i to chyba wina psm Odpowiedz
avatar
anonim13 (*.*.245.13) 2023-05-07 20:45:13 +1
ten film to na nerv ale bialkowego kolca Odpowiedz
avatar
anonim13 (*.*.245.13) 2023-05-07 20:46:38 +1
@anonim13: BTW .
Zaszczepieni przenoszą białko kolca na niezaszczepionych. Odpowiedz
avatar
anonim () 2023-05-12 17:39:04 0
@anonim13: Podobno juz krancuja szmmarz z zarazliwym ''opoidem'' z 10mysz 7pagiblo Odpowiedz
Dr-Wudu 2023-05-31 12:17:10 0
Dzieki! Odpowiedz
Truth_or_Lie 2023-06-01 23:10:38 0
@Dr-Wudu: Dzięki i Pozdrawiam ;) Odpowiedz
halber 2023-05-11 12:53:19 0
Wredna Ukrainka Odpowiedz
boc6992 2023-05-07 22:50:01 0
pt. "Jak ja uwielbiam swoja kuchnie" Odpowiedz
slawomirbialkowskigmailcom 2023-05-14 18:05:01 0
@boc6992: Truth or Lie to rosyjski troll, zdrajca Polski Odpowiedz
Truth_or_Lie 2023-05-07 15:33:31 0
ASAP - Film rodzinny, kiedy malutkie bachorki z pełnymi brzuszkami zasypiają w takt kołysanej przez psa (występował w TV "Mam talent") kołyski, zerka przez uchylone drzwi na ekran TV o wymiarze 75 cali i radośnie, cicho szczeka, aby nie obudzić rozpieszczonego bachorka, kiedy na ekranie TV pojawi się Laska. Kocur wygodnie usadowaił się na głowie "pana" domu i przymrużonymi oczyma spoziera na ekran, który go usypia. Szeroko otwiera swe kocie oczy, gdy na ekranie TV toczy się walka, aby zapamiętać ruchy laski. Po filmie żona przykrywa kocem swojego ukochanego, gasi pstryknięciem światło i wychodzi z living roomu do swojej sypialni i zasypia w samotności, marząc o tym, co nie wypada mi napisać. Pozdrawiam ;) hahaha ;))) Odpowiedz
avatar
anonim () 2023-05-07 20:27:03 +4
@slawomirbialkowskigmailcom: spier....papir ham.hore Odpowiedz
slawomirbialkowskigmailcom 2023-05-07 17:35:15 +3
@Truth_or_Lie: Truth or Lie to ruski Judasz, zydowska prostytutka, zdrajca Polski Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Logowanie