Gulczas, a jak myślisz? (2001) Cały film PL

Materiał nie jest niedostępny w Twoim kraju

Dołącz do CDA Premium

Masz już konto? Zaloguj się!

Gulczas, a jak myślisz? (2001) Cały film PL

Potrzebujesz szybszego ładowania wideo?
Załóż konto CDA Premium i nie trać czasu na wczytywanie.
Aktywuj teraz! Aktywuj konto premium Dlaczego widzę ten komunikat?

CDA nie limituje przepustowości oraz transferu danych.
W godzinach wieczornych może zdarzyć się jednak, iż ilość użytkowników przekracza możliwości naszych serwerów wideo. Wówczas odbiór może być zakłócony, a plik wideo może ładować się dłużej niż zwykle.

W opcji CDA Premium gwarantujemy, iż przepustowości i transferu nie braknie dla żadnego użytkownika. Zarejestruj swoje konto premium już teraz!

Następne wideo
anuluj
Obejrzyj ten oraz 11529 innych filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości.
Włącz dostęp
avatar
Dodał: Figaro
Konto zweryfikowane

Komedia, Kryminał, Polskie

Jezioro Łąkotka. Kiedy wczasowicze zażywają zasłużonego wypoczynku, Karol desperacko poszukuje córki, a reżyser filmowy leczy kaca, w pobliżu grasuje morderca psychopata.

Film z biblioteki: CDA Premium
pokaż cały opis
3.0 / 5 Oceny: 97
Włącz dostęp do 11530 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.

Tylko użytkownicy premium mogą zamieszczać komentarze pod tym filmem.
Dołącz do CDA Premium

Najlepsze komentarze
avatar
anonim236 (*.*.147.236) 2017-06-05 14:33:45 +38
Te komentarze piszą chyba dzieci urodzone opinii 2000 roku. Ten film jest klasykiem i nie chodzi tu o efekty specjalne ale o to że jest to kultowy film z młodości wielu ludzi. Bardzo dobrze pamiętam jak byłem mały i śmiałem się cały czas. Warto też sobie zobaczyć jak to kiedyś w Polsce się żyło xD Pozdrawiam wszystkich fanów filmu i pokolenie lat 90' Zukeros
avatar
anonim8 (*.*.65.8) 2017-12-21 11:47:30 +8
@anonim236: Raczej lat 80 ;) Dzieci urodzone po 90' miały góra 10 lat, kiedy puszczali pierwszą edycję BB i nie są w stanie ogarnąć magii tego filmu (czego przykładem jest komentarz kolegów rocznik 95). Jest to sentymentalny kicz i takim filmom daje się 10/10 dla zasady :)
avatar
anonim241 (*.*.220.241) 2017-07-18 18:10:15 +6
@anonim236: Jestem z 95, też mi się nie podoba.
Pokaż wszystkie odpowiedzi [8]
avatar
anonim224 (*.*.153.224) 2017-05-17 13:24:02 +18
tragedia 5 minut i wylaczylem to gowno
avatar
anonim59 (*.*.26.59) 2017-11-19 13:45:19 +15
@anonim224: No i prawidłowo, a teraz wypieprzaj stąd lamusie.
nano81 2018-04-17 20:12:10 +11
dla mnie tylko idioci ogladali bb.. bohaterzy tego gowna wcielili sie w role nie majac zadnego doswiadczenia aktorskiego , film ogladali tylko debile (fani bb) ze wzgledu na te nedzne kreatury w "filmie"
wampirzyca_84 2020-10-07 11:09:05 +4
@sws001: domyślam się, że gdy kręcili pierwszego Big Brothera Ciebie nie było jeszcze w planach lub srałeś w pieluchy. Nie chodzi tu o to czy oni byli geniuszami czy ludźmi ulicy tylko o to, że tamta edycja BB miała klimat nie to co te nowe programy typu Warsaw Shore czy inne gówna gdzie napompowane usta wypacykowanych obleśnych lachonów mówi co zrobi innej tak samo wyglądającej frajerce, która śmiała całować się z jej tzw górą mięśni, bo tych debili nie śmiem nawet nazywać facetami. Wiem, że zaraz znajdą się obrońcy tych "osób", ale wisi mi to. W I edycji BB byli przynajmniej normalni ludzie, nie to co teraz napakowane bezmózgi i puste lachony po operacjach plastycznych.
mtc4277 2020-03-21 18:34:28 +1
@nano81: Co nie zmienia faktu, że ten film prezentuje stukrotny wyższy poziom, niż poziom twojej wypowiedzi.
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
michalek111212 2017-07-26 15:04:25 +10
Pamiętam te czasy :-) ogladalam ta edycję gdy oni byli w big Brotherze. Nie raz widzialam jak byłam mała Gulczasa na starym rynku w Poznaniu :-) kto nie zna ich niech nie komentuje bo i tak nie zrozumie
avatar
anonim18 (*.*.61.18) 2019-05-03 01:55:31 +4
@michalek111212: wolność słowa dla wszystkich! idź knebluj ryj swojej starej.
wampirzyca_84 2020-10-07 11:11:23 +1
@anonim18: widać rynsztokowy styl pustaków z warsaw shore czyli gówno z kanałów...
Wisnia_Wisnia1 2017-06-27 17:10:12 +10
kto sledzil losy wielkiego brata ten znadzie humor w tym filmie kto nie ogladal bo jest zbyt mlody by pamietac nie skuma o co chodzi. wiec wsadzcie sobie negazywne komentarze...film zrobiono dla tych ludzi na pamiatke to byla najbardziej barwna ekipa w domu wielkiego brata..
Karolek-Zuberek 2020-10-08 14:07:30 0
@Wisnia_Wisnia1: Ludzie też pamiętam te czasy! To nie ma nic wspólnego z tym, że film jest położony na ryj przez doprawdy kiepską reżyserię i scenariusz.
avatar
anonim177 (*.*.211.177) 2017-04-07 23:21:27 +9
ten film ma ciut wyższą notę od KacWawy :D
avatar
anonim10 (*.*.27.10) 2017-07-27 00:09:23 +8
Film do pośmiania się. Rewiński zawsze mnie rozbawia. Fajnie powspominać czasy Big Brothera.
avatar
anonim105 (*.*.226.105) 2017-06-10 21:34:12 +8
Zmarnowałem 1:40:10 mojego życia...
damiankowaal1337 2018-09-20 01:13:29 +7
@anonim105: tak juz jest jak sie nie rozumie starego dobrego polskiego kina ;)
avatar
anonim18 (*.*.61.18) 2019-05-03 01:54:02 +3
@anonim105: to spadaj se oglondac jakies mondre rzeczy i zostaw normalnych ludzi bo jestes glupi
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
avatar
anonim67 (*.*.148.67) 2017-06-26 22:08:51 +6
Jak ja kocham te typowe stare filmy...Moje dzieciństwo
Rockyy 2018-11-01 08:35:06 +4
Gimby precz od klasyka.To kultowy film.
avatar
anonim73 (*.*.156.73) 2018-09-15 16:19:23 +4
A ja z 80 i tez mi sie nie podoba
lukaszstefan 2021-12-28 16:15:47 +3
Film spoko a rewiński to mistrz
avatar
anonim189 (*.*.108.189) 2017-12-03 04:27:58 +2
Debile wystepuja dla debili....
pawmru8986 2022-02-18 03:18:56 +1
Piękny klasyk aż sie łezka w oku kręci jak sie przypomina tamte czasy. Dzis juz nie ma czegos takiego tylko komercyjne gówno.
krystianjanik403 2022-01-01 20:04:10 +1
Fenomenalny humor Rewińskiego i Gruzy. Ktoś kto nie dorastał w latach 2000 nie zrozumie fenomenu tego filmu. To były przełomowe lata zarówno pod kątem rewolucji w TV jak Big Brother czy telefonii komórkowej i przemian w Polsce (kapitalizm), a także początki internetu. Film oczywiście był skokiem na kasę i ukłonem w stronę fanów, a nie ambitnym dziełem pretendującym do Oscara o czym zarówno reżyser, producent jak i aktorzy oraz odtwórcy doskonale wiedzieli, zatem nie ma co się obrażać, a film potraktować należy raczej jako żart filmowy i spuentowanie popularności głównych bohaterów.
Ryszard_Wika 2021-11-01 20:45:49 +1
Fajnie było sobie przypomnąć,osoby z BB .
avatar
anonim83 (*.*.37.83) 2019-06-12 10:00:10 +1
skąd tyle agresji ; poprostu oglądajcie ,dobry
avatar
anonim19 (*.*.232.19) 2019-04-13 23:09:41 +1
No gówno, Napisałbym z Dużej litery, ale bym Gówno obraził
avatar
anonim34 (*.*.185.34) 2019-04-02 12:59:12 +1
Jak Dariusz przyjedzie to obejrzę jeszcze raz
avatar
anonim159 (*.*.204.159) 2018-11-30 23:53:36 +1
przecież to jest parodia bohaterów z big brothera... pierwszej edycji. Uzewnętrznione ich cechy trochę przerysowane i dodana do tego fabuła. Tu chodzi o wspomnienie programu a nie sam film. Nic dziwnego, że młodsze pokolenia nie rozumieją go. Bo nie żyły w tamtych latach i nie były z bohaterami tego programu...a to był pierwszy taki program w Polsce. Bardzo kontrowersyjny jak na tamte lata. Wszyscy prawie to śledzili. Dyskutowali o tym itd. A dzisiaj to już norma. Warsaw shore itd.
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie