Foldery
 Historia najsłynniejszego koncernu motoryzacyjnego wszech czasów. Na początku XX wieku dwaj inżynierowie: Gottlieb Daimler i Karl Benz rozpoczęli nowy rozdział w historii pojazdów kołowych.Zbudowane dzięki nim modele samochodów: Nürnberg i Stuttgart w krótkim czasie rozsławiły markę na całym świecie. Po II wojnie światowej myśl konstruktorów ewoluowała w kierunku samochodów sportowych, powstały wówczas modele: Ponton, Pagode i Pullmann. Nowe silniki przyczyniły się do sukcesu mercedesa w zawodach Formuły 1. Wraz z upływem czasu powstawały kolejne legendarne już dzisiaj auta. W latach 80. firma stworzyła linię samochodów klasy S przeznaczoną dla elit. Konstruowano klasę A i C, wkrótce po nich E i M. Od samochodów zaczęto wymagać perfekcji technicznej, komfortu jazdy, a przede wszystkim bezpieczeństwa. W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynkowe Mercedes opatentował szereg wynalazków, które obecnie stanowią standardy wyposażenia aut również innych marek w tym poduszki powietrzne. W XXI wieku gwiazdami koncernu pozostają SLR McLaren i CLS, łączące w sobie komfort, piękno, szybkość i bezpieczeństwo. 46:49 1282 46:49Mercedes Benz cz. 1

Dodał: kristek2503

 Historia najsłynniejszego koncernu motoryzacyjnego wszech czasów. Na początku XX wieku dwaj inżynierowie: Gottlieb Daimler i Karl Benz rozpoczęli nowy rozdział w historii pojazdów kołowych.Zbudowane dzięki nim modele samochodów: Nürnberg i Stuttgart w krótkim czasie rozsławiły markę na całym świecie. Po II wojnie światowej myśl konstruktorów ewoluowała w kierunku samochodów sportowych, powstały wówczas modele: Ponton, Pagode i Pullmann. Nowe silniki przyczyniły się do sukcesu mercedesa w zawodach Formuły 1. Wraz z upływem czasu powstawały kolejne legendarne już dzisiaj auta. W latach 80. firma stworzyła linię samochodów klasy S przeznaczoną dla elit. Konstruowano klasę A i C, wkrótce po nich E i M. Od samochodów zaczęto wymagać perfekcji technicznej, komfortu jazdy, a przede wszystkim bezpieczeństwa. W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynkowe Mercedes opatentował szereg wynalazków, które obecnie stanowią standardy wyposażenia aut również innych marek w tym poduszki powietrzne. W XXI wieku gwiazdami koncernu pozostają SLR McLaren i CLS, łączące w sobie komfort, piękno, szybkość i bezpieczeństwo. 44:18 756 44:18Mercedes Benz cz. 2

Dodał: kristek2503

 Historia najsłynniejszego koncernu motoryzacyjnego wszech czasów. Na początku XX wieku dwaj inżynierowie: Gottlieb Daimler i Karl Benz rozpoczęli nowy rozdział w historii pojazdów kołowych.Zbudowane dzięki nim modele samochodów: Nürnberg i Stuttgart w krótkim czasie rozsławiły markę na całym świecie. Po II wojnie światowej myśl konstruktorów ewoluowała w kierunku samochodów sportowych, powstały wówczas modele: Ponton, Pagode i Pullmann. Nowe silniki przyczyniły się do sukcesu mercedesa w zawodach Formuły 1. Wraz z upływem czasu powstawały kolejne legendarne już dzisiaj auta. W latach 80. firma stworzyła linię samochodów klasy S przeznaczoną dla elit. Konstruowano klasę A i C, wkrótce po nich E i M. Od samochodów zaczęto wymagać perfekcji technicznej, komfortu jazdy, a przede wszystkim bezpieczeństwa. W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynkowe Mercedes opatentował szereg wynalazków, które obecnie stanowią standardy wyposażenia aut również innych marek w tym poduszki powietrzne. W XXI wieku gwiazdami koncernu pozostają SLR McLaren i CLS, łączące w sobie komfort, piękno, szybkość i bezpieczeństwo. 46:41 563 46:41Mercedes Benz cz. 3

Dodał: kristek2503

 Historia najsłynniejszego koncernu motoryzacyjnego wszech czasów. Na początku XX wieku dwaj inżynierowie: Gottlieb Daimler i Karl Benz rozpoczęli nowy rozdział w historii pojazdów kołowych.Zbudowane dzięki nim modele samochodów: Nürnberg i Stuttgart w krótkim czasie rozsławiły markę na całym świecie. Po II wojnie światowej myśl konstruktorów ewoluowała w kierunku samochodów sportowych, powstały wówczas modele: Ponton, Pagode i Pullmann. Nowe silniki przyczyniły się do sukcesu mercedesa w zawodach Formuły 1. Wraz z upływem czasu powstawały kolejne legendarne już dzisiaj auta. W latach 80. firma stworzyła linię samochodów klasy S przeznaczoną dla elit. Konstruowano klasę A i C, wkrótce po nich E i M. Od samochodów zaczęto wymagać perfekcji technicznej, komfortu jazdy, a przede wszystkim bezpieczeństwa. W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynkowe Mercedes opatentował szereg wynalazków, które obecnie stanowią standardy wyposażenia aut również innych marek w tym poduszki powietrzne. W XXI wieku gwiazdami koncernu pozostają SLR McLaren i CLS, łączące w sobie komfort, piękno, szybkość i bezpieczeństwo. 43:57 772 43:57Mercedes Benz cz. 4

Dodał: kristek2503

 Historia najsłynniejszego koncernu motoryzacyjnego wszech czasów. Na początku XX wieku dwaj inżynierowie: Gottlieb Daimler i Karl Benz rozpoczęli nowy rozdział w historii pojazdów kołowych.Zbudowane dzięki nim modele samochodów: Nürnberg i Stuttgart w krótkim czasie rozsławiły markę na całym świecie. Po II wojnie światowej myśl konstruktorów ewoluowała w kierunku samochodów sportowych, powstały wówczas modele: Ponton, Pagode i Pullmann. Nowe silniki przyczyniły się do sukcesu mercedesa w zawodach Formuły 1. Wraz z upływem czasu powstawały kolejne legendarne już dzisiaj auta. W latach 80. firma stworzyła linię samochodów klasy S przeznaczoną dla elit. Konstruowano klasę A i C, wkrótce po nich E i M. Od samochodów zaczęto wymagać perfekcji technicznej, komfortu jazdy, a przede wszystkim bezpieczeństwa. W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynkowe Mercedes opatentował szereg wynalazków, które obecnie stanowią standardy wyposażenia aut również innych marek w tym poduszki powietrzne. W XXI wieku gwiazdami koncernu pozostają SLR McLaren i CLS, łączące w sobie komfort, piękno, szybkość i bezpieczeństwo. 41:06 573 41:06Mercedes Benz cz. 5

Dodał: kristek2503

 Historia najsłynniejszego koncernu motoryzacyjnego wszech czasów. Na początku XX wieku dwaj inżynierowie: Gottlieb Daimler i Karl Benz rozpoczęli nowy rozdział w historii pojazdów kołowych.Zbudowane dzięki nim modele samochodów: Nürnberg i Stuttgart w krótkim czasie rozsławiły markę na całym świecie. Po II wojnie światowej myśl konstruktorów ewoluowała w kierunku samochodów sportowych, powstały wówczas modele: Ponton, Pagode i Pullmann. Nowe silniki przyczyniły się do sukcesu mercedesa w zawodach Formuły 1. Wraz z upływem czasu powstawały kolejne legendarne już dzisiaj auta. W latach 80. firma stworzyła linię samochodów klasy S przeznaczoną dla elit. Konstruowano klasę A i C, wkrótce po nich E i M. Od samochodów zaczęto wymagać perfekcji technicznej, komfortu jazdy, a przede wszystkim bezpieczeństwa. W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynkowe Mercedes opatentował szereg wynalazków, które obecnie stanowią standardy wyposażenia aut również innych marek w tym poduszki powietrzne. W XXI wieku gwiazdami koncernu pozostają SLR McLaren i CLS, łączące w sobie komfort, piękno, szybkość i bezpieczeństwo. 41:08 793 41:08Mercedes Benz cz. 6

Dodał: kristek2503