Komentarze z FB

Dodaj komentarz

Komentarze zawierające linki, zdjęcia lub spam mogą być automatycznie kasowane.
PewnyPL 2016-02-28 12:33:11 +31
Hahaha 10 000 lat przed Chrystusem to świat nie istniał. A na starcie świata był Ogród Eden gdzie nie było śmierci. Odpowiedz
avatar
anonim52 (*.*.20.52) 2016-02-28 18:48:16 +22
@PewnyPL: Nie ujawniaj swoich poglądów w necie. Poza tym czym sie kierujesz? Odpowiedz
PewnyPL 2016-02-28 20:07:51 +27
@anonim: Biblią, która jest potwierdzona przez dowody. Odpowiedz
beti94 2016-02-28 20:26:35 0
@PewnyPL: kolego skoro jesteś aż tak wierzący to se zobacz te wieści z internetu chyba sie nie ucieszysz https://dzieckonmp.wordpress.com/2016/01/25/od-marca-2016-r-chrzest-dzieci-bedzie-przestepstwem/ Odpowiedz
avatar
anonim129 (*.*.85.129) 2016-02-28 21:05:15 +6
@PewnyPL: może i jest wiele dowodów potwierdzone ale jest też wiele kłamstw w dodatku pewna grupa ludzi z pejsami miała bardzo dużo czasu żeby zmienić Bilbie pod własne potrzeb, nie twierdze ze Bilbia jest zła ale nie należy patrzeć na świat przez Bilbie Odpowiedz
avatar
anonim69 (*.*.66.69) 2016-02-28 21:29:11 +7
@PewnyPL: Tak samo jak dryf kontynentów i życie owych zwierząt z przed kilkuset mln lat. #szach-mat Odpowiedz
avatar
anonim231 (*.*.65.231) 2016-02-28 21:40:37 +4
@PewnyPL: Skoro już się ośmieszasz to twoja sprawa, ale przynajmniej nie ośmieszaj barw i godła, które masz w awatarze Odpowiedz
avatar
anonim133 (*.*.123.133) 2016-02-28 21:54:25 +7
@PewnyPL: Ja wierze w Boga i wersje z ogrodem Eden. Jednak nie jest to dla mnie zadnym osmieszaniem sie, a nawet jestem z tego dumny.
Ps. Cieszcie sie ze PewnyPL nie jest islamista bo jutro by wam za te komentarze ktos glowe upie*dolil ;P Odpowiedz
PewnyPL 2016-02-28 22:15:58 +25
@anonim: To tylko niewiedza tych ludzi :) Masoneria układała program nauczania w szkole więc teraz trzeba prostować kłamstwa. Zobaczcie teorię Hydropłyt. jest wyjaśnione to dobrze z kontynentami.
Naukowy kreacjonizm a geologiczny zapis skamielin (wszystkie części, lektor PL) http://www.cda.pl/video/570995f4 Odpowiedz
avatar
anonim2 (*.*.72.2) 2016-02-28 22:23:32 +6
@PewnyPL: Ehhh.. a ja myślałem że masz więcej oleju w głowie. Każdy inteligentny duchowny powie że ma to jedynie znaczenie metaforyczne. Symboliczne. Nic dziwnego że ateiści mają nas za idiotów... Odpowiedz
avatar
anonim2 (*.*.72.2) 2016-02-28 22:32:22 +3
@PewnyPL: BTW.. ten twój światły film to twór judaizmu więc tylko się nim pogrążyłeś. Współczuję podatności na manipulację. Gdybyś twoja mentalność zaprowadziła cię w miejsca gdzie ludzie obalają podstawowe "szatańske" spiski uprzedzam ...ziemia nie jest płaska Odpowiedz
PewnyPL 2016-02-28 22:35:54 +20
@anonim: Duchowny czyli kto członek sekty katolickiej ? Jestem zwykłym Chrześcijaninem a nie katolikiem. Nikt mi nie pokazał prawdziwego dowodu na ewolucję i Tobie też nie bo takie nie istnieją no ale najwidoczniej to ty wierzysz w religię ewolucji bez dowodów. Odpowiedz
Kosmaty87 2016-02-28 22:52:43 +6
@PewnyPL: Coś strasznego. Człowieku.. ewolucje można zobaczyć na własnym podwórku wystarczy ruszyć głową, wiedzieć na co patrzeć i wiedzieć czym jest dobór naturalny i to jest fakt. Nie mów ludziom że niepokalane poczęcia są faktem bo to budzi tylko zgorszenie i niechęć do wierzących. Niema "zwykłych" chrześcijan. Jeśli nie jesteś katolikiem to lepiej uważaj co piszesz bo nikt tutaj judaizmu nie praktykuje. Albo jesteś jakiś prawosławny albo po prostu młodym niedouczonym gapą z syndromem baraniego wieku który za wszelką cene będzie chciał przekonać ludzi że ma rację. Wybieraj.. tu nie ma miejsca na kompromis. Odpowiedz
avatar
anonim2 (*.*.72.2) 2016-02-28 23:06:20 +3
@PewnyPL: "SEKTY KATOLICKIEJ"??? No proszę.. mam cię!! PewnyPL... ty jesteś świadek jehowy!! Już ja dobrze znam ten wasz bełkot "katolicyzm - nierządnica na bestii". Mam szczerą nadzieje że jesteś po prostu głupi i oczytany w jakimś "zmiany na ziemi" lub innym jehogównie Odpowiedz
PewnyPL 2016-02-28 23:20:43 +19
@Kosmaty87: Dobór naturalny to nie ewolucja. Jeden rodzaj nie tworzy drugiego rodzaju. Pies nie urodzi owcy. Małpa nie urodzi człowieka. Gdyby istniały pośrednie formy musiało by być ich naprawdę sporo a rysunki grafików z National Geographic nie są dowodami. To są ich wizje artystyczne.

Jezus Chrystus założył swój Kościół czyli Chrześcijaństwo w I wieku n.e. Natomiast sektę rzymsko-katolicką założył cezar Rzymu w III po Chrystusie. Jezus nie powołał papieża ani biskupów. W Biblii nic nie pisze o katolicyźmie a o Chrześcijaństwie pisze. Katolicyzm jest sektą ponieważ wydaje katechizmy ze zmienionymi 10 przykazaniami i wiele innych przekrętów. No jak wódz sekty katolickiej papież Franciszek mówił, że dzwonił do Jezusa na komórkę i że Biblia kłamie oraz, że planuje powołać globalną religię w połączeniu z islamem to łatwo wywnioskować, że służy on szatanowi.
Nie należę do żadnej organizacji religijnej. Wiara w Jezusa Chrystusa to wiara a nie religia. Religia to sekciarski biznes.
Czytajcie Biblię bo z tego co widzę sami nie macie wiedzy co tam pisze a to bardzo mądra księga. Odpowiedz
PewnyPL 2016-02-28 23:23:37 +19
@PewnyPL: Polecam Biblię Gdańską ponieważ jest bliższa w tłumaczeniu z oryginalnego tekstu. Odpowiedz
Kosmaty87 2016-02-28 23:41:20 +2
@PewnyPL: Zatem jesteś świadkiem Jehowy lub nieświadomie przeczytałeś coś co przedstawia właśnie tą ideologię i nawet o tym nie wiesz. Tak czy inaczej nie widzę sensu dalszej rozmowy bo ani ja nic ci nie udowodnię ani ty mi. Rozmawiałem już z reprezentantami tego światopoglądu. Nie zrozum mnie źle. Impas :) Odpowiedz
PewnyPL 2016-02-28 23:45:08 +19
@Kosmaty87: Nie jestem świadkiem jehowy bo oni zmieniają fragmenty pisma pod własne potrzeby. Ja tego nie robię. Wciąż nie wymieniłeś ani jednego dowodu na ewolucję. Ja mogę wymieniać do rana a teraz jest godzina 23:45. Odpowiedz
PewnyPL 2016-02-28 23:46:03 +21
@Kosmaty87: Oczywiście wymieniać do rana dowody na prawdziwość Biblii. Odpowiedz
Kosmaty87 2016-02-28 23:56:13 +20
@PewnyPL: Dobra.. Przykład z życia wzięty. Przerośnięty trawnik na którym rosną wysokie mlecze. Wjeżdżasz kosiarką i tniesz trawę razem z tymi mleczami. Trawnik czysty. Za dwa tygodnie znowu wpadasz z kosiarką kosisz i widzisz że mlecze zostały bo zamiast rosnąć wysoko te zaczęły wyrastać przy samej ziemi i nie dosięgnęły ich noże. Pula genów. Dobór naturalny. Tak jak ludzie nie przekształcili się z małp z jakich niewiadomych przyczyn tak też te rośliny nie zaczęły nagle rosnąć niżej. Chodzi o to że kiedy kosiłeś trawnik pierwszy raz wśród tych wielkich mleczy znalazło się zaledwie kilka małych sztuk które jako jedyne przetrwały i mogły się rozmnożyć. Na tym polega ewolucja. Ludzie nie zarastają tak jak neandertalczycy bo faktem jest że istniało wiele śmiertelnych chorób przenoszonych przez organizmy żyjące w sierści gdzie nikt nie posiadał żadnych detergentów. Przeżyło kilkoro ludzi którzy w puli genów mieli tendencje do słabego zarastania. Tak działa ewolucja :) Odpowiedz
Kosmaty87 2016-02-29 00:02:01 +3
@Kosmaty87: Co ciekawe nie przeszkadza to w teorii że bóg istnieje jednakże nadawanie bogom fizycznych form takich jak Jezus, budda czy inny allah leży ludzkiej naturze. Ewolucja wykształciła zjawisko kultu. Podatność do grupowego celebrowania wyższych form bytu bo to pozwalało istnieć ludziom jako istoty stadne gdzie łatwiej im o przetrwanie. Odpowiedz
PewnyPL 2016-02-29 00:09:31 +18
@Kosmaty87: Hehehe ale to dalej ten sam rodzaj rośliny z mlecza nie wyrósł inny rodzaj rośliny np. róża. Co do Neandertalczyka nie ma formy przejściowej między człowiekiem a neandertalczykiem. To człowiek taki jak dziś wyparł ten gatunek w Europie. Znowu się nie udało. Nie przejmuj się. Wielu próbowało to udowodnić ale nikt nie dał rady. Pewien Amerykanin dr Kent Hovind oferuje 1 mln $ za choć jeden dowód na ewolucję. Odpowiedz
PewnyPL 2016-02-29 00:11:44 +20
@Kosmaty87: Jezus nie kłamał w niczym. Zaufaj Stwórcy. Odpowiedz
PewnyPL 2016-02-29 00:18:10 +19
@Kosmaty87: Jest przykazanie 2 przykazanie w Biblii:
Nie będziesz miał bogów innych przede mną. Nie czyń sobie obrazu rytego, ani żadnego podobieństwa tych rzeczy, które są na niebie wzgórę, i które na ziemi nisko, i które w wodach pod ziemią; Nie będziesz się im kłaniał, ani ich chwalił: bom Ja Pan, Bóg twój, Bóg zawisny w miłości, nawiedzający nieprawość ojców nad syny do trzeciego i do czwartego pokolenia tych, którzy mię nienawidzą; A czyniący miłosierdzie nad tysiącami tych, którzy mię miłują, i strzegą przykazań moich.
Człowieku dowody pokazują jasno świat nie ma 4,7 miliarda lat a 6000 lat. Naukowcy straciliby pracę gdyby się przyznali a nauczyciele w szkole są tak samo do zwolnienia. No chyba, że zaczęliby uczuć prawdy to wtedy nie. Odpowiedz
Kosmaty87 2016-02-29 00:19:07 +3
@PewnyPL: O tym właśnie mówiłem. Jesteś arogancki mimo tego iż w żadnym momencie nie powiedziałem że wierzę w prawdziwość ewolucji. Tak jak przekaz biblijny tak też ewolucja to tylko teoria. Możesz podawać argument pozwalające istnieć poglądowi jako teoria ..czyli jeszcze nie fakt ale już nie hipoteza. Wiedza nie gryzie. Zanim coś zaczniesz obalać musisz to znać i rozumieć. Impas. Pozdrawiam :) Odpowiedz
Kosmaty87 2016-02-29 00:22:14 +2
@PewnyPL: A co do tych milionów lat to może przeczytaj czym jest okres połowicznego rozpadu cząstek i jakie możliwości w ocenianiu wieku świata za tym płyną. Idę spać ;) Odpowiedz
PewnyPL 2016-02-29 00:24:13 +18
@Kosmaty87: Biblia to nie teoria są na to realne dowody a na ewolucję nie ma. Biblia wygrywa na dowody z ewolucją do zera. Mnie interesuje tylko prawda. Tak wiedza nie gryzie, której jest ogrom w Biblii poczytaj i zmądrzejesz. Odpowiedz
PewnyPL 2016-02-29 00:31:57 +20
@Kosmaty87: Tak trefne są to pomiary że jedna część mamuta różniła się w datowaniu od drugiej o kilka tysięcy lat. Węgiel c14 może istnieć według oficjalnej definicji 50 000 lat. Ten węgiel c 14 jest diamentach a według pseudo ekspertów diamenty mają miliony lat. 50 000 lat to nie milion. To są ich definicje i nawet tutaj jest wtopa. ,,Naukowcy'' ewolucjoniści pracują tylko dla hajsu a nie dla prawdy. Ewolucji nie było. Świat został stworzony około 6000 lat temu. Odpowiedz
avatar
anonim2 (*.*.72.2) 2016-02-29 00:37:56 +3
@PewnyPL: Tak sobie was czytam i jedyne co widzę to jak sobie o tych swoich faktach biblijny prawisz nie podając absolutnie żadnego przykładu i tylko próbujesz zaprzeczać ewolucji (mimo zajebiście opisanego przykładu z mleczami) tak jak te barany z .Nowoczesnej obalają PiS nie mając totalnie nic do zaoferowania w zamian. Beznadzieja... Odpowiedz
PewnyPL 2016-02-29 00:50:46 +21
@anonim: Bóg ośmieszył teorię ewolucji zanim powstała. Wenus i Uran obracają się w prawo a pozostałe planety w lewo. Odpowiedz
avatar
anonim2 (*.*.72.2) 2016-02-29 00:57:14 +2
@PewnyPL: I ty tak wierzysz w te wszystkie obrazki z napisami tak jakby sam bóg je stworzył. No po prostu brawo. I gdzie tu fakty? Je się pytam o fakty na podparcie tych obrazków. Wysyłasz tu jakieś słonie w lodzie ja się pytam gdzie masz dowód że on jest prawdziwy? W biblii? W takim razie gdzie masz dowód że to co tam napisane jest prawdą.. Ach tak zapomniałem ..."na wiarę" Odpowiedz
PewnyPL 2016-02-29 01:05:29 +19
@anonim: Tak część tego to są grafiki a część tego to są ZDJĘCIA ZE ŚWIATA czy Ty w ogóle rozumiesz co tam widzisz ? a może nie chcesz zrozumieć ?

Sir Athur Keith, kótry napisał wstep do książski Darwina z okazji setnej rocznicy jego urodzin 1959 roku, edycji ksiażki wydanej w tym roku.
Arthur Keith, kótry wierzył w ewolucję napisał:
''Ewolucja jest nieudowodniona i nie da sie jej udowodnić. Wierzymy w nią tylko dlatego, że jedyną alternatywą jest stworzenie, a to jest nie do pomyślenia''.

Więc teraz wiecie dlaczego nie trafiają do ich głów realne dowody. Odpowiedz
PewnyPL 2016-02-29 01:07:03 +19
@anonim: Ten świat został stworzony przez inteligentnego Stwórcę i wszystko zostało stworzone w odstępie kilku dni od siebie. To jest jedyny sposób na wytłumaczenie milionów symbiotycznych relacji, które znajdujemy w naturze. Pewne rośliny wymagają określonych zwierząt, zwierzęta wymagają siebie
nawzajem. Np. żeby przenosić nasiona czy cokolwiek.
dr Kent Hovind Odpowiedz
PewnyPL 2016-02-29 01:09:42 +19
@anonim: 1.Kiedy, gdzie, dlaczego i jak powstało życie z materii nieożywionej?
2.Kiedy, gdzie, dlaczego i jak życie nauczyło się rozmnażać?
3. Kiedy, gdzie, dlaczego, jak i z czego:
ewoluowały wieloryby?
ewoluowały konie morskie?
ewoluowały nietoperze?
ewoluowały oczy?
ewoluowały uszy?
4. Co ewoluowało jako pierwsze (jak i jak długo pracowało bez pozostałych)?
Układ trawienny, trawienie pożywienia, apetyt, zdolność do znajdowania i jedzenia pokarmów, soki trawienne oraz odporność organizmu na jego własne soki trawienne (żołądek, jelita itp.)?
Dążenie do rozmnażania i zdolność rozmnażania?
Płuca, powstawanie wydzieliny ochraniającej je, gardło oraz perfekcyjnie dobrana mieszanina gazów do oddychania?
DNA lub RNA przenosząca informacje DNA do części komórek?
Bielce bądź wiciowce w jelitach, które trawią celulozę?
5. Jak ewoluowała fotosynteza?
6.Jak ewoluowała myśl?
7.Czy naprawdę wierzysz, że wszystko powstało z niczego?
Odpowiedz na te pytania. Ja znam odpowiedź nie było ewolucji, Bóg stworzył naturę.



Chwała Jezusowi Chrystusowi. Odpowiedz
avatar
anonim2 (*.*.72.2) 2016-02-29 01:12:27 0
@PewnyPL: I znowu to samo. Podaje "dowody" na obalenie czegoś a nie ma żadnego na potwierdzenie prawdziwości boskości Jezusa. Dopiero pisał że katolicyzm to wymysł ludzi i nie wolno w to wierzyć a teraz posługuje się przykładami wypowiedzi ..ludzi. To w końcu wierzysz ludziom czy bogu bo już się pogubiłem Odpowiedz
Anima_Vilis 2016-02-29 01:22:37 +2
@PewnyPL: To może od razu napisz "Chwała Kentowi Hovindowi" bo dopiero co pisał że katolicyzm to wymysł ludzi a teraz sam cytuje człowieka... Strasznie żeś się tu rozkręcił i żadnych faktów. Tylko jakieś spontaniczne analogie. Cytaty teoretyków Odpowiedz
PewnyPL 2016-02-29 01:26:17 +18
@Anima_Vilis: Cytować człowieka a wierzyć w człowieka w sensie boga to różnica. Bóg jest jeden a masoneria w której był Darwin ma bożka. Odpowiedz
Anima_Vilis 2016-02-29 01:37:17 +2
@PewnyPL: Właśnie. A ty opierasz swoją wiarę na cytatach. Jaka to różnica z katolandem. Jesteś taki sam. Człowiek wiary nie powinie w ogóle wdawać się w dyskusje na temat faktów bo to zaprzecza idei wiary. Nie wiem po co ta kłótnia. Jedyne co możesz zrobić to próbować zaprzeczyć. Nie masz żadnych dowodów i na tym polega wiara. Nie mieszaj tego z nauką i nie podawaj naukowych przykładów bo to hipokryzja i zawsze przegrasz. Odpowiedz
PewnyPL 2016-02-29 01:46:41 +18
@Anima_Vilis: Uczciwe podejście do dowodów prowadzi do wiary w Jezusa Chrystusa który jest właścicielem tego świata a My go tylko tymczasowo dzierżawimy.

,,Naukowcy'' zawsze gadają takie brednie, że można porównać to do gry w kubki gdzie pod jednym z nich powinna być kulka (dowód). Paleontolodzy mówią że astrofizycy mają dowód, astrofizycy mówią, że biolodzy mają dowód, biolodzy mówią że kto inny ma dowód. A kulki nie ma pod żadnym kubkiem. Nie ma dowodu jest oszustwo. Ludzie nie uwierzą w małe kłamstwo ale w wielkie kłamstwo ewolucji część naiwniaków się nabrała. Odpowiedz
Anima_Vilis 2016-02-29 01:53:03 +2
@PewnyPL: Przykład na ewolucje już dostałeś. Teraz czekam na przykład niepokalanego poczęcia.

[szach] Odpowiedz
avatar
anonim53 (*.*.222.53) 2016-02-29 01:58:26 +1
@PewnyPL: Kolego chcesz powiedzieć ze nasza planeta i cały wszechświat tj jak to ująłeś "świat" nie istniał? Jeśli tak to właśnie przedstawiasz to nie wiem skąd Ty się urwałeś XD Odpowiedz
PewnyPL 2016-02-29 01:59:38 +17
@Anima_Vilis: No teraz to jestem w ciężkim szoku wierzysz w coś czego nie rozumiesz. Ewolucja to przejście jednego rodzaju w drugi. Rozumiem że chodzi Ci o te mlecze. Mlecze nadal są mleczami nie ma ewolucji. Ludzie mają np. 160 cm wzrostu i 210 cm wzrostu to nadal ten sam gatunek.

Bóg jest wszechmocny. Sam nie zdecydowałeś że chcesz istnieć i Twoi rodzice też nie aż cofniemy się do Adama pierwszego człowieka, który został stworzony przez Boga. Odpowiedz
PewnyPL 2016-02-29 02:05:49 +17
@anonim: Pytasz czy byłem faszerowany kłamstwem ewolucji od małego. Niestety tak jak każdy od XIX wieku kiedy te brednie ewolucji wymyślono. Przejrzałem na oczy i teraz widzę jasno. Bóg stworzył świat w sześć dni a siódmego odpoczął. Trzeba być naprawdę łatwo wiernym żeby wierzyć w wielki wybuch czyli kosmiczną zupę hahahaha która rzekomo naraz w jednej chwili miała zawierać w sobie czas, przestrzeń i masę no to jest wyczyn ignoracji hahaha. Odpowiedz
Anima_Vilis 2016-02-29 02:07:15 +2
@PewnyPL: hmm.. chyba muszę sobie kupić jakiś dobry okular na to moje mhroczne oko bo czytam i czytam i nic na temat niepokalanego poczęcia od ciebie nie dostałem. Ktoś tu zmienił temat. Jedziesz :) Odpowiedz
PewnyPL 2016-02-29 02:13:32 +18
@Anima_Vilis: Ty też wierzysz w niepokalane poczęcie wszechświata. Wierzysz, że noc wybuchło i jest coś. hahaheheheahaha. Moja wiara ma przynajmniej logikę i sens. Odpowiedz
PewnyPL 2016-02-29 02:14:34 +18
@PewnyPL: sorry nic wybuchło i jest coś to brednie kto w takie pierdoły wierzy ? Odpowiedz
PewnyPL 2016-02-29 02:19:17 +20
@Anima_Vilis: aa i jeszcze jedno jeśli wielki wybuch jest prawdą to nie masz ŻADNEJ wartości jesteś tylko biologicznym zlepkiem. A Kiedy jest Bóg jesteś cenny dla Stwórcy. pewnie dlatego to ciągle piszę aby Was nawrócić do wiary w Jezusa Chrystusa. Alleluja ! Odpowiedz
avatar
anonim53 (*.*.222.53) 2016-02-29 02:20:34 +1
@PewnyPL: a tak rozumiem... w takim razie nie istnieje coś takiego jak czarna dziura, słońce jest tylko na niebieskim niebie, loty w kosmos są niemożliwe BO GO NIEMA, Syriusz nie istnieje i wcale nie świeci na niebiesko, nie ma innych galaktyk... dobrze żę ja w średniej miałem normalnego księdza który akórat z wielką pasją i nie chorą ideą przedstawiał nam biblie i prawdziwą interpretację 7 dni stworzenia świata.

mam nadzieje, że jesteś zwykłym trollem natomiast jeśli mówisz te rzeczy naprawdę i jesteś przekonany że jest tak jak mówisz to może się pomodlę za Ciebie, coby Ci rozum wrócił Odpowiedz
Anima_Vilis 2016-02-29 02:21:55 +3
@PewnyPL: Ja tam nie wierzę w żadne wielkie wybuchy sam jestem wierzący a ty tak znowu nic? Ehhh.. widzę że się nie doczekam przykładu tego niepokalanego poczęcia. Szkoda :)

[mat] Odpowiedz
avatar
anonim53 (*.*.222.53) 2016-02-29 02:22:34 +4
@PewnyPL: powiedz nam w takim razie bo tego jestem ciekaw skoro nie wielki wybuch bo przecież według Ciebie nie mogło wybuchnąć coś z niczego, wyjaśnij mi w takim razie kto stworzył Boga?

ZAGNIJ MNIE. Odpowiedz
PewnyPL 2016-02-29 02:25:23 +17
@anonim: Oczywiście że jest wszechświat i inne galaktyki. Nie kwestionuję tego. Ja się tym interesuję i jestem zachwycony ogromem kosmosu. Przez zdobycie wiedzy w tym temacie mam świadomość, że nie zaobserwowano powstania nowej gwiazdy. Oczywiście były takie informacje, że zauważono ten proces ale po jakimś czasie zawsze okazywało się że to wybuch novej lub super novej. Odpowiedz
Anima_Vilis 2016-02-29 02:28:27 +1
@anonim: Nigdy nie znudzą mnie te spory. Chłopak dzielnie walczy :D Odpowiedz
PewnyPL 2016-02-29 02:29:14 +18
@anonim: Bóg jest poza czasem. tak jak projektant komputera nie kręci korbką w środku aby działał jest poza komputerem. Człowiek żyje w trójwymiarowej rzeczywistości a Bóg nie ma takich ograniczeń być może jest dzięsięciowymiarowy albo nieskończenie.

Niepokalane poczęcie nie byłoby wyjątkowe gdyby było powszechne. Bóg tak chciał. Odpowiedz
PewnyPL 2016-02-29 02:31:39 +17
@Anima_Vilis: Mężczyzna jak coś. Walczę na wojnie po stronie Jezusa Chrystusa z kłamstwem szatana. Odpowiedz
avatar
anonim53 (*.*.222.53) 2016-02-29 02:33:37 +1
@PewnyPL: Nie zagiąłeś mnie, spodziewałem się takiej odpowiedzi. Dlatego nie możesz negować wielkiego wybuchu widzisz analogie? :)

Odpowiedz
PewnyPL 2016-02-29 02:36:41 +18
@anonim: a wierzysz, że Twoje urządzenie z którego piszesz miało projektanta ? nie musisz go widzieć aby w to wierzyć. Odpowiedz
Anima_Vilis 2016-02-29 02:40:44 +13
@PewnyPL: Widzisz.. mówiłem ci że na końcu zawsze zostaje tylko wiara w cud bez żadnych dowodów. Czemu więc nabijasz się z ludzi którym nie odpowiada taki stan rzeczy i poszukują wyjaśnień? Jezus tak nakazał? Teraz na komendę pójdziesz strzelać do niewiernych? Czy może będziesz im głowy ucinał bo to bardziej humanitarne i człowiek krócej cierpi? Słyszałem że gdzieś w okolicy ktoś tam coś takiego właśnie przerabia... Odpowiedz
avatar
anonim53 (*.*.222.53) 2016-02-29 02:41:53 +1
@PewnyPL: Zacznijmy od tego że zespół urządzeń jeśli już roztkliwiamy się na drobne i nie projektanta a projektantów wielu i wielu do każdego poszczególnego elementu programistów, analityków, elektroników, mechatroników, robotyków automatyków etc
nie nie muszę ich widzieć, ale mogę sprawdzić kto przy tym pracował. Porównanie tego do elektoniki to kiepski przykład serio :)

Dalej nie dowiedziałem się co było przed Bogiem bo sam siebie stworzyć nie mógł jeśli idziemy w tym kierunku Odpowiedz
PewnyPL 2016-02-29 02:43:21 +17
@PewnyPL: Ludwig Eduard Boltzmann powiesił się gdy obliczył, że wszechświat rozpada się. Entropia wszechświata, II zasada termo-dynamiki. GAME OVER. Gdy wierzył w Boga to wiedziałby, że to celowo są takie warunki. Będzie stworzone nowe Niebo i nowa Ziemia. Odpowiedz
PewnyPL 2016-02-29 02:44:41 +17
@PewnyPL: SZACH MAT idę spać. Dobranoc. Odpowiedz
avatar
anonim53 (*.*.222.53) 2016-02-29 02:47:06 0
@PewnyPL: ni szach mat bo wszechświat się nie rozpada a w dalszym ciągu rozszerza i ma się całkiem spoko :)

wydaje mi się, że nie masz dla mnie takich argumentów, żeby mnie zagiąć
i dalej nie dopowiedziałeś na moje zagadnienie, a wyminąłeś je :) Odpowiedz
Anima_Vilis 2016-02-29 02:48:08 +2
@PewnyPL: Z bogiem! :D Odpowiedz
avatar
anonim53 (*.*.222.53) 2016-02-29 02:50:12 +5
@PewnyPL: CO MA 2 zasada termodynamiki do tego co stworzyło boga lub co było przed wielkim wybuchem -.- Odpowiedz
Anima_Vilis 2016-02-29 03:03:24 +2
@anonim: Nawet gdyby... człowiek z otwartą głową zawsze znajdzie sposób by powiązać jedno z drugiem. Natomiast oddawanie monopolu na te "kreację" Jezusowi czy komukolwiek innemu to już nieporozumienie. Jeśli bóg istnieje pewnie ma niezły ubaw :) Odpowiedz
avatar
anonim42 (*.*.48.42) 2016-02-29 10:10:10 +4
@Anima_Vilis: PewnyPL jestem z Toba!
Wszystko jest kwestia wiary.
To ze grupa ludzi cos odkryla- to tez jest kwestia Twojej wiary czy ufasz im, ze faktycznie tak bylo a nie jest to jakis walek. WSZYSTKO jest kwestia wiary. Odpowiedz
avatar
anonim197 (*.*.42.197) 2016-02-29 11:03:07 +7
@anonim: Drugie prawo termodynamiki mówi , że masa-energia mogą być przemienione tylko w jednym kierunku, to znaczy ze stanu użytecznego w bezużyteczny, z dostępnego w niedostępny, z uporządkowanego w nieuporządkowany. Prawo entropii mówi nam, że wszystko we wszechświecie (gwiazdy, gorąca herbata, nasza cywilizacja, porządek w pokoju czy ludzkie życie) ma początek w określonej strukturze czy wartości, która następnie nieuchronnie zmierza w kierunku chaosu i rozpadu. Porządek i ład zawsze wymagają energii, która podczas zamiany w pracę zostaje bezpowrotnie tracona (choć nie znika nigdy) i rozprasza się. Zatem wszystko ostatecznie zmierza do stanu nieuporządkowania, chaosu, który zdaje się być stanem ostatecznej równowagi czy, jak mawiają fizycy, śmierci cieplnej. Jeśli więc staramy się utrzymać gdzieś wyspy ładu i porządku, to zawsze wymaga to energii, która następnie w formie rozproszonej powiększa nieład w otaczającym środowisku.

Czyli cofając czas był maksymalny kompletny porządek czyli kreacja przez Inteligentnego Stwórcę i wszystko się rozpada ludzie mają ograniczony czas na nawrócenie się. Odpowiedz
avatar
anonim146 (*.*.237.146) 2016-02-29 14:05:59 +3
@PewnyPL: hahaahah plusik za bycie imbecylem! Odpowiedz
avatar
anonim146 (*.*.237.146) 2016-02-29 15:28:38 +1
@PewnyPL: Twoj bog to pedofil i pierdolony cwel co lubi okradac ludzi, gwalcic dzieci i mordowac! Chuj w dupe tobie i tobie podobnych kurwom na kolanach! Odpowiedz
Kosmaty87 2016-02-29 16:04:07 +6
@anonim: On przynajmniej jest elokwentny i kulturalny. Ty natomiast nie klasyfikujesz się ani na wierzącego ani na darwinistę. Jesteś szkodnikiem. Odpowiedz
avatar
anonim133 (*.*.26.133) 2016-02-29 16:54:05 0
@PewnyPL: idz sie wysmagac roznacem religijny fanatyku. bog to sciema!!! a jak ktos twierdzi ze jest prawdziwy, to niech tego sku*wiela do mnie przysle. Odpowiedz
avatar
anonim135 (*.*.67.135) 2016-02-29 19:53:34 +2
@anonim: ateistów jest dużo na zachodzie i jakoś oświecenia nie widać a raczej rozkład kulturalny i duchowy. Odpowiedz
avatar
anonim88 (*.*.19.88) 2016-03-01 11:55:42 0
@PewnyPL: Brawo. Perfekcyjnie wywołany shitstorm :/ . Odpowiedz
avatar
anonim167 (*.*.193.167) 2016-03-01 12:24:32 0
@PewnyPL: Wytłumacz mi coś. Jeśli wszyscy pochodzimy od Adama i Ewy. To skąd się wzięły różne rasy ludzi i tak ogromna ilość języków, dialektów... Przecież mamy tych samych przodków. Odpowiedz
avatar
anonim30 (*.*.66.30) 2016-03-01 14:16:42 +4
@anonim: To się nazywa dyskusja a nie jakieś szitstorm. Za dużo internetów kolego. Odpowiedz
Bartus_Czyz 2016-03-01 18:14:23 +28
@PewnyPL: Witam, widzę że chciałeś odpowiedzi na kilka pytań :)
1.Kiedy, gdzie, dlaczego i jak powstało życie z materii nieożywionej?
Tak jak głosi teoria o początkach Ziemi, którą poparł doświadzalnie niejaki Stanley Miller, na początku w atmosferze ziemskiej znajdowały się proste gazy, takie jak H20 (woda), NH3 (amoniak), H2 (wodór), CH4 (metan). Wyżej wymienione substancje umieścił w podgrzewanej kolbie, z której to substancje wędrowały do kolejnej kolby, gdzie był wytwarzany łuk elektryczny. Po tygodniu badacz znalazł już około 20 związków organicznych, z czego 13 rodzajów aminokwasów. Tak więc to była tylko kwestia czasu zanim te związki zaczęły tworzyć bardziej skomplikowane elementy takie jak polipeptydy, polisacharydy i tłuszcze, które na drodze losowego łączenia się ze sobą tworzyły bardziej lub mniej złożone struktury, a te łącząc się dały poczętki życia komórkowemu.

2.Kiedy, gdzie, dlaczego i jak życie nauczyło się rozmnażać?
Życie nie może się nauczyć rozmnażać, to organizmy zaczęły się rozmnażać. Kiedy? No pewnie jak pojawiły się pierwsze komórki. Jak? Jeśli rozważamy formę rozmnażania to najprostszą formą, jaką znamy to pączkowanie (chcesz się dowiedzieć co to? radzę przeczytaj podręcznik do gimnazjum, chyba nawet w pierwszej części jest to omówione). To była tylko kwestia czasu aż organizmy zaczęły różnicować swoje komórki, dzięki czemu powstały organizmy wielokomórkowe (takie jak np. Ty, chociaż śmiem wątpić), które miały zapisane w swoim kodzie genetycznym, że dana komórka utworzy taką a nie inną komórkę (materiał z 3 klasy gimnazjum). A cała reszta z tym "jak nauczyły się rozmnażać" to było zapisane w ich instynkcie, czyli w zasadzie w kodzie genetycznym.

3. Kiedy, gdzie, dlaczego, jak i z czego:

ewoluowały wieloryby?
Hmmm może z pojedynczych komórek? A jeśli trapi Cię pytanie jak to się stało że ssaki te pływają to można to powiedzieć tak: po prostu w pewnym momencie jakiemuś ssakowi chciało się wyjść na ląd i teraz cierpimy za to.

ewoluowały konie morskie?
Piszesz o pławikonikach, tak? Myślę że odpowiedź że z pojedynczych komórek też jest dobra. Są to ryby.
ewoluowały nietoperze?
Odpowiedź mniej więcej taka jak w przypadku wielorybów, tyle że one postanowiły się wzbić w powietrze bo tam była mniejsza konkurencja o pokarm, a także mogły znacznie szybciej pokonywać określony dystans.

ewoluowały oczy?
Tego pytania nie rozumiem :(
ewoluowały uszy?
Tego też. Ewolucja dotyczy organizmu, nie konkretnej części ciała.

4. Co ewoluowało jako pierwsze (jak i jak długo pracowało bez pozostałych)?
Układ trawienny, trawienie pożywienia, apetyt, zdolność do znajdowania i jedzenia pokarmów, soki trawienne oraz odporność organizmu na jego własne soki trawienne (żołądek, jelita itp.)?
Dążenie do rozmnażania i zdolność rozmnażania?
Płuca, powstawanie wydzieliny ochraniającej je, gardło oraz perfekcyjnie dobrana mieszanina gazów do oddychania?
DNA lub RNA przenosząca informacje DNA do części komórek?
Bielce bądź wiciowce w jelitach, które trawią celulozę?
Jeśli chodzi o czas powstania to na samym początku musiało powstać DNA, które można przyrównać do rodzaju mózgu w ciele człowieka. Cała reszta zależy od podziału, który chcesz zastosować. Jeśli chodzi o ustawienie względem kolejnych pytań, to cała reszta oprócz bakterii symbiotycznych (czyli mam na myśli „Bielce bądź wiciowce w jelitach, które trawią celulozę”), to wszystko pojawiło się wraz z pierwszymi organizmami wielokomórkowymi, bo nawet najprostsze z nich mogły się rozmnażać (może nie w ten sposób jaki sobie wyobrażasz, ale tak, mogły się rozmnażać). Natomiast te „Bielce bądź wiciowce w jelitach, które trawią celulozę” idąc za ciosem się zaliczają do układu trawiennego, zgodzisz się?
5. Jak ewoluowała fotosynteza?
Fotosynteza nie mogła ewoluować. Co najwyżej ewoluowały zwierzęta, które się nią posługiwały, a w zasadzie fotosystemy, czyli najmniejsze struktury odpowiedzialne za fotosyntezę w chloroplastach. I było to na zasadzie wydajniej działa to zostaje.
6.Jak ewoluowała myśl?
Myśl to pojęcie abstrakcyjne, które nie może ewoluować.
7.Czy naprawdę wierzysz, że wszystko powstało z niczego?
Nie z niczego. A tak w ogóle skąd się wziął w takim razie Bóg?
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam. Odpowiedz
avatar
anonim30 (*.*.66.30) 2016-03-01 19:24:06 +2
@Bartus_Czyz: Myśl też ewoluuje. Nie jest to dosłowne znaczenie ale myśl jest tworem mózgu gdzie jego fizyczna budowa wpływa na sposób myślenia. Jak ktoś wyżej wspomniał okultyzm jest tworem ewolucyjnym który pomaga ludziom łączyć się w grupy. Nie trudno zauważyć że wspólnota to coś co pomaga w przetrwaniu. Zatem teoretycznie sposób myślenia, światopogląd jest cechą dziedziczną. Osoby z mniej rozwiniętym płatem czołowym nie przywiązują wagi do logiki, skłonni są do nadawania nadnaturalnej formy aspektom logiki które umykają ludzkiej percepcji i to nie jest teoria tylko fakt. Odpowiedz
PewnyPL 2016-03-02 14:10:29 +14
@Bartus_Czyz: Miałem już nie odpowiadać na te niepoważne argumenty ale widzę że znalazł się jeszcze ktoś kto zadał sobie trud odpowiedzieć, więc wybiję z błędu.

1. ,,Naukowcy mają milion koncepcji jak powstała Ziemia raz mówią, że komórki z życiem przyniósł meteoryt innym razem że mówią że życie powstało ze skał a jeszcze innym razem mówią coś podobnego na co ty się powołujesz.
Pamiętajmy że mówimy o kłamliwej teorii ewolucji a więc o rzekomym wielkim wybuchu. A więc jak uformowała się Ziemia i jak znalazły się gazy na Ziemi według tej teorii ? i jak znalazła się woda na Ziemi według teorii ewolucji ? Widać ludzie idą na łatwiznę w rozumowaniu.

2. Nie wmawiaj innym że kod DNA powstał z bakterii. Dowiedz się więcej o DNA jak działa w powiązaniu RNA. To jest bardzo złożony mechanizm i nie mógł powstać jako pierwszy w organiźmie tylko Stwórca mógł to umieścić w istotach żywych.

3.
Wieloryby: To nie jest odpowiedź. Tatarata z jednej komórki powstał cały żyjący organizm hehehe
Konie Morskie: jak wyżej
Nietoperze: jak wyżej + nietoperze mają system echolokacji a ta kompletnie rujnuje kłamstwo ewolucji.
Oczy: Jak to nie rozumiesz pytania ? jak powstało oko skoro była ewolucja jak to możliwe że kosmiczna zupa z wielkiego wybuchu według ewolucjonistów pozwoliła oglądać świat. łącznie w jednej sekundzie zapisuje ogromne ilości informacji do mózgi dzięki wzrokowi. Wzrok to jeden z najważniejszych rzeczy do życia. Czytając ten tekst używasz oczu. Oko jest zbyt
skomplikowane aby mogło przypadkowo powstać.

Uszy: No nie ośmieszaj się !!! Napisałeś ewolucja dotyczy organizmu a nie konkretnej części ciała. A czy ucho nie jest częścią organizmu ? hahaha rozumiesz w jaką pułapkę w rozumowaniu zastawili masoni teorią ewolucji ? Słuch podobnie jak wzrok jest zbyt skomplikowaną funkcją aby powstało to przypadkowo. Bóg stworzył kompletnego człowieka. Nic dodać nic ująć.

4. Aha czyli według Ciebie było sobie DNA (tak na marginesie zbyt skomplikowano aby mogło powstać przez przypadek) i nagle to DNA zechciało wytworzyć informację ze dobrze by było coś zjeść ? hehehe
Sok trawienny to wyższa jazda (podobnie jak oczy i uszy) nie ma szans tego wytłumaczyć kłamstwo ewolucji.
Nie można porównywać rozmnażania bakterii z rozmnażaniem złożonych organizmów. To zupełnie co innego.
Ominąłeś pytanie: Płuca, powstawanie wydzieliny ochraniającej je, gardło oraz perfekcyjnie dobrana mieszanina gazów do oddychania?

Bielce bądź wiciowce w jelitach, które trawią celulozę?
Nie,nie zgodzę się z Twoja odpowiedzią bo jelita to nie układ trawienny a mimo to jest coś takiego. Przypadkowo nie mogło coś takiego powstać.

5. Rośliny zostały stworzone. nawet najmniejsze struktury nie mówią skąd się wzięły rośliny. Jest stale ten sam mechanizm nasiona-roślina.

6. Zachodzą w mózgu procesy myślowe zdolne do abstrakcji. Nie mogła z prostych komórek wytworzyć się zdolność do myślenia bo myślenie jest powiązane ze świadomością siebie.

7. Bóg Stworzył rzeczywistość a sam znajduje się poza nią czyli poza czasem, przestrzenią i materią. Nie wiem skąd wziął się Bóg ale dowody na powstanie Ziemi 6000 lat temu potwierdzają Biblię a tam pisze że bóg był zawsze. Nie wiem jak to możliwe ale nie można ignorować dowodów na świecie.

i jeszcze jedno człowiek i małpa nie mogą mieć dzieci a pośrednich form i dowodów na nie brak.
Odpowiedz
PewnyPL 2016-03-02 14:32:50 +13
@PewnyPL: Wiecie że kłamstwo to zło. Złem posługują się masoni. Oni wprowadzili do szkół kłamstwo i dlatego tylu ludzi ma problem ze zrozumiem prawdy. Wiecie, że prawda to dobro. Zło pochodzi od szatana a Dobro od Boga. Masoni słudzy szatana kłamstwem zakrywają prawdę. Ta obecna rzeczywistość jest tylko tymczasowa. Albo pójdziecie do Boga albo do diabła. Ja zdecydowałem uznać Jezusa za swojego Boga. Każdy z Was musi wybrać a to nie jest mój wymysł. Diabeł działa z ukrycia a Jezus jawnie dał Słowo Boże. Odpowiedz
avatar
anonim30 (*.*.66.30) 2016-03-02 17:39:25 +10
@PewnyPL: Internet to wynalazek masonerii globalistów zatem wypieprzaj w podskokach hipokryto. Jedynie dobra liberalna i ateistyczna wola pozwala ci tu funkcjonować bo już dawno by cię wykopali. Jak masz honor i chcesz godnie reprezentować ten arogancki bełkot to WON Z INTERNETU! Nikt nie każe ci za niego płacić i upominać się o swoje prawa do gadania tego co się chce. Twoja wiara tego zabrania. Nie mam nic do prawicowców ale jak czytam takich hipokrytów fanatyków to mi się w żołądku przewraca. Ogarnij się. Ten bełkot niczym nie różni się od tych chorych ekstremistów szturmujących zachód. Chłopcze z ciemnogrodu.. jako patriota oświadczam: Wstyd mi za to że tacy jak ty mają polskie godło w awatarze. Odpowiedz
avatar
anonim167 (*.*.193.167) 2016-03-02 17:43:54 +8
@PewnyPL: Niepoważne argumenty, serio??
Przeciwieństwie do Ciebie oni podają, jakieś argumenty na poparcie swojego zdania, a ty tylko próbujesz zaprzeczyć temu co napiszą. Jedynym twoim argumentem jest wiara bo nie ma żadnych dowodów na poparcie istnienia Boga czy też na zaprzeczenie tego.

Wyjaśnij mi, jeśli się nie mylę to wszyscy pochodzimy od Adama i Ewy to skąd:

1. wzięła się tak ogromna ilość języków i dialektów na świecie.
2. różne rasy ludzi, z pary dwóch białych ludzi wzięli się czarni itp.
3. spora ilość religii, skoro Bóg stworzył człowieka rozumnego to po co by szukal zmyślonych bogów.

Pewnie jakbyś się urodził w kraju islamskim byś twierdził, że tylko Allah jest tym prawdziwym. Skąd mogę mieć pewność ze chrześcijaństwo jest tą właściwą religiją?? Odpowiedz
Bartus_Czyz 2016-03-02 20:42:20 +18
@PewnyPL: 1. Powiedz, gdzie widzisz błąd?
2. Gdzie wspomniałem w tym punkcie o DNA? A chcę Cię poinformować że wiem o nim więcej niż Ty.
3. Hmmm. To rozwinę. Prokarionty - od nich się zaczęło. Po pewnym czasie z nich powstały eukarionty, jak zapewne nie wiesz. A te z kolei podzieliły się na autotrofy i heterotrofy. Heterotrofy dały początek królestwie zwierząt. tutaj po wielu tysiącach lat wykształciły się organizmy wielokomórkowe. Jak pewnie pamiętasz istniało coś takiego jak organizmy pośrednie, które były ogniwami łączącymi między kolejnymi grupami systematycznymi. A powstały po gadach ale nie mają z nimi prawie żadnych cech wspólnych, poza zbliżoną budową układu kostnego i chyba tyle.
4. Po prostu nie piszę z tego magisterki, jakbym to robił to bym napisał więcej. A wydaje mi się że gdzieś tam to poruszyłem.
A pokaż mi układ pokarmowy który działa bez układu trawiennego. Wbrew pozorom główne trawienie następuje w dwunastnicy, nie żołądku jak większość uważa. A bakterie te nie miały by się tak fajnie bez żołądka, więc można je zaliczyć jako część układu pokarmowego.
A i tak, te bakterie żyją w żołądku roślinożerców, który to jest podzielony na więcej niż jedną część (jak w przypadku mięsożerców).
5. Tak jak pisałem, trochę wyżej teoria syntezy.
6. Napiszę ponownie: organizmy wielokomórkowe i specjalizacja ich komórek.
7. To daj mi dowód na istnienie Boga, najlepiej coś potwierdzone materialnie a nie że muszę uwierzyć. Istnienie Boga to również teoria, w zasadzie niczym nie poparta. A proste tłumaczenie "bo tak było od zawsze, Bóg istniał itd." wynika tylko z tego, że było trzeba coś znaleźć żeby ludzie dawali kasę na "Kościół" itd. Tak na prawdę nie poznaliśmy do końca otaczającego nas świata, a już zaczynamy zgłębiać tajemnice wszechświata. Więc w sumie światopogląd, który wyznajesz, jest stworzony w jakieś 5 minut i doskonalony przez ileś tam lat. Teoria o wielkim wybuchu jeszcze jest niedokończona. Odpowiedz
Bartus_Czyz 2016-03-02 20:44:15 +18
@anonim: Domyślam się jaka będzie odpowiedź:
1. Nawiązanie do wieży Babel
2. Pewnie kolor skóry to będzie "opalenizna dziedziczna"
3. Ludzie błądzą

Hipotetycznie Odpowiedz
avatar
anonim203 (*.*.244.203) 2016-03-02 21:15:35 +8
@Bartus_Czyz: Daj sobie z nim spokój. Jemu nic nie przetłumaczysz najgorsze że to co gada brzmi niebezpiecznie dla otocznia. Jeszcze mu się przyśni Jezus każe eliminować "niereformowalnych" i zatłucze kijem jakiegoś ateistę. A potem "tylko bóg może nas sądzić". Odpowiedz
Bartus_Czyz 2016-03-02 21:56:23 +17
@anonim: Jestem tego świadomy ale to jest dla mnie po prostu świetna zabawa, mam w końcu z czegoś się pośmiać po dołującym dniu :)
Odpowiedz
avatar
anonim203 (*.*.244.203) 2016-03-02 22:16:48 +7
@Bartus_Czyz: Norma. Brak nam boskiego natchnienia dlatego tacy zdołowani chodzimy :) Odpowiedz
PewnyPL 2016-03-03 18:17:21 +10
@Bartus_Czyz: Do rzeczy o co tu chodzi na tym świecie:

Teoria NWO to niebezpieczna półprawda która na dłuższa metę ma na celu oszukać ludzi.tzw NWO to sztuczny , kontrolowany wróg który ustanowiony jest aby antychryst - człowiek grzechu miał się na czym wykazać.Celowo tworzone są różne kłopoty , kryzysy i absurdy systemowe , celowo zaczyna byc uwydatniana niesprawiedliwość , choroby systemu i pozorna bezradność lub przestępstwa np możnych. Kiedy antychryst nadejdzie i naprawi system i ekonomie ludzie będą widzieć w nim geniusza , zbawiciela , boga.Wszystko to działa na prostej zasadzie manipulacji : ten sam który uciska ludzi , posyła nieświadomym ludziom zwodniczą pomoc i ulgę przez którą zdobywa ich zaufanie i zwodzi ich do końca kierując ich tam gdzie chce.
zadaniem teorii NWO jest właśnie takie pokierowanie ludzi na fałszywe ścieżki ale tak aby masy myślały ze poznają prawdę i tajemnice systemu , ten który pokazuje im część chorób systemu przez teorie NWO zdobywa zaufanie mas i to zaufanie będzie chciał wykorzystać w przyszłości na swoja korzyść aby badacze NWO byli wśród tych którzy będą wielbić i podziwiać antychrysta.
teoria NWO i ruchy pozornie walczące z NWO ukazują tylko te choroby systemu które w przyszłości zniesie antychryst - takie ruchy jak ZEITGEIST MOVEMENT, PROJEKT VENUS czy NESARA to typowe propagandowe i manipulacyjne ruchy których celem jest pokierowanie mas na fałszywe drogi - żeby zdobyć zaufanie ruchy te ukazuje sporo prawdy ale zawsze dodają dużo kłamliwej truciznę szczególnie w sprawach duchowych
PROBLEM - REAKCJA - ROZWIĄZANIE to cała prawda o manipulacyjnej teorii NWO :
1)PROBLEM - pewna grupa ludzi chce zawładnąć światem i zrobić ze wszystkich niewolników :-)
2)REAKCJA - posyła się pewne organizacje i ruchy jak ZEITGEIST czy ruchy new age który pozornie ukazują prawdę ale tak naprawdę przygotowują ludzi na ROZWIĄZANIE
3)ROZWIĄZANIE - do władzy nadchodzi antychryst który wprowadza w zycie wiele z nauk propagowanych np przez NESARA , projekt venus , czy ruch ZEITGEIST , czy ruchy new age
Wszyscy ludzie na ziemi którzy kochają GRZESZENIE , PIENIĄDZE I ŚWIATOWE KORZYSTANIE Z ŻYCIA maja wielbić i podziwiać antychrysta - człowieka grzechu , maja oni z podziwem mówić o antychryście : Kto jest do niego podobny ? , kto może z nim walczyć ? - OBJAWIENIE JANA 13:3-8 , te same masy maja mówić : "POKÓJ i BEZPIECZEŃSTWO" - 1 Tesaloniczan 5:3.Wyraźnie więc widać że NWO dotykające wszystkich ludzi to w najwyżej tylko okres przejściowy aż nadejdzie antychryst.
Jeśli antychryst gnębiłby i terroryzował masy kochające grzeszenie i pieniądze to masy te nie podziwiałyby go , nikt by nie szedł za nim w podziwie , nikt by nie mówił "POKÓJ i BEZPIECZEŃSTWO".
Ludzie którzy wybiorą antychrysta będą się cieszyć a ci którzy wybiorą PANA JEZUSA będą płakać : "Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Wy płakać i narzekać będziecie, a świat się będzie weselił; wy smutni będziecie, ale smutek wasz w radość się zamieni" EWANGELIA JANA 16:20
Kiedy antychryst zabije proroków Bożych z tej okazji - ludzie będą się cieszyć i obdarowywać się : "A mieszkańcy ziemi radować się będą nimi i weselić się, i podarunki sobie nawzajem posyłać " OBJAWIENIE JANA 11:10
Tylko osoby zapisane w Księdze Żywota PANA JEZUSA rozpoznają antychrysta , nie będą się nim zachwycać ani go wielbić - Objawienie Jana 13:8 , Objawienie Jana 17:8 - cała reszta ludzkości będzie podległa antychrystowi i nie będzie widziała w nim nic złego. Ludzie którzy nie widza nic złego w grzechu czyli w łamaniu przykazań BOGA OBJAWIONEGO JEZUSA nie będą tez widziały nic złego w CZŁOWIEKU GRZECHU.
Antychryst tych którzy go uznają obdaruje różnymi dobrami materialnymi - Księga Daniela 11:39 , możliwe ze wszyscy którzy go uznają będą żyć w materialnym dobrobycie a takie propagandowe tytuły jak np : "NESARA Światowy Program Obfitości" - jak pisałem wyżej urabiają ludzi na rządy antychrysta.
Tak jak NWO tak też i ci którzy ukazywani są jako jego twórcy to sztuczni i kontrolowani wrogowie - pożyteczne marionetki w całym tym oszustwie.Marionetki te odciągają uwagę od prawdziwych wrogów i zarządców systemu np Ewangelia Łukasza 4:6 , list do Efezjan 6:12 , 2 Koryntian 4:3-4.Pozorni twórcy NWO zostaną obaleni jak NWO i m.in równieą na nich antychryst zdobędzie popularność i będzie uznawany za sprawiedliwego.
"zniszczy możnych i lud świętych" - DANIELA 8:24 - oprócz naśladowców PANA JEZUSA , antychryst będzie wytracał MOŻNYCH a więc prawdopodobnie tych którzy już teraz i w przyszłości będą uznawani i oskarżani o stworzenie złego systemu i manipulowanie światem. Antychryst aby zdobyć popularność i zaufanie zniszczy tych których masy nienawidzą a wiec np część polityków , przywódców w tym wojskowych , religijnych , bogaczy. Wśród MOŻNYCH których będzie wytracał antychryst znajda się zapewne osoby uznawane przez światowe masy za głównych twórców NWO a wiec np. masoni , illuminati , bilderbergowie , rodziny bankierskie , różnych możnych błędnie uważani za Żydów - ze strony ANTYCHRYSTA to będzie sprytna i zwodnicza pokazówka.
Tworząc truciznę teorii NWO stara się również zeszkalować i zdyskredytować Biblie a nawet wiarę w BOGA OJCA i BOGA OBJAWIONEGO JEZUSA - manipulacja polega na tym ze takie ruchy jak Zeitgeist czy new age ujawniają np część fałszywych nauk katolicyzmu takich jak dogmat trójcy czy kult maryjny - porównują je z wierzeniami pogańskimi i mówią : CHRZEŚCIJAŃSTWO i BIBLIA został zaczerpnięty z pogaństwa.Ruchy te wykorzystują ze ludzie nie znają osobiście i dogłębnie Biblii bo kto zna Biblie ten wie ze nauki zeitgeist to puste oszczerstwa a Biblia obala katolickie dogmaty.Tak działa właśnie teoria NWO ujawnia prawdę ale jednocześnie miesza ja z kłamstwami i tworzy truciznę która zacznie działać na pełna skale gdy objawi się antychryst. Kto zna Biblie ten wie ze ta Księga obala ten chory świat i organizacje religijne w tym Watykan czy ŚJ.
Antychryst prawdopodobnie zniszczy organizacje religijne - Objawienie Jana rozdział 17 - Wielka Nierządnica to moim zdaniem m.in wielkie organizacje pseudochrześcijańskie takie jak np Kościół Rzymskokatolicki , ŚJ , organizacje protestanckie. Antychryst ma się wywyższać i wynosić ponad wszelkie bóstwo - Księga Daniela 11:36-37 a wiec albo zniszczy on różne religie albo wmówi ludziom kłamstwo ze wszystkie religie wierzą w tego samego boga tylko ze inaczej go nazywały i wyobrażały sobie go oraz różnie oddawały mu cześć - antychryst powie im ze to on jest tym uniwersalnym bogiem i objawił się w ludzkiej postaci - antychryst ma czcić boga sił - Daniela 11:38 , możliwe wiec ze będzie imitował relacje BÓG OBJAWIONY JEZUS - BÓG OJCIEC tylko ze jego bóg sił może być ukazywany jako bóg nieosobowy.Jeśli ludzie mają w zachwycie mówić : "POKÓJ i BEZPIECZEŃSTWO" to możliwe, że antychryst zniszczy islam lub go zreformuje tak ze skończy się walka z niewiernymi.
Dziwnym trafem :-) ruchy new age i zeitgeist które pokazują ze walczą z systemem nie walczą z jednym z głównych kłamstw systemu a wiec z kłamstwem ewolucji która jest tak prawdziwa jak "człowiek z Piltdown" ;) - dlaczego rządy , religie i media z telewizja na czele głoszą kłamstwo ewolucji a walczący z NWO i systemem nie obalają tego kłamstwa ? odpowiedz jest jasna , ruchy walczące z NWO to kontrolowana opozycja.
CZWARTE KRÓLESTWO - wersja o globalnym rządzie czy unii światowej która będzie uciskać ludzkość prawdopodobnie się spełni ale będzie to tylko okres przejściowy.Opis 4 królestwa z Księgi Daniela wygląda jak opis globalnego NWO który będzie rządził twarda ręką , 4 królestwo ma m.in być :
- inne niż wszystkie poprzednie państwa czy unie państw - Księga Daniela 7:7 , Dn 7:19 , Dn 7:23
- ma pochłonąć cała ziemię - Daniela 7:23
- mocne jak żelazo , wszystko skruszy i zdruzgocze - Daniela 2:40
- rozdzielone , po części mocne , po części kruche - Daniela 2:41-42
- straszne , groźne i nadzwyczaj silne - Daniela 7:7
- będzie pożerać , miażdżyć , deptać - Daniela 7:7
- będzie miało żelazne zęby , miedziane pazury
Z tego tworu który pochłonie całą ziemie ma powstać 10 królów - antychryst obali 3 z nich - Daniela 7:24, wg Objawienie 17:13 i Obj 17:17 tych 10 królów ma mu oddać swoja władze królewska i moc.Powyższy opis 4 królestwa nie wskazuje ze będzie on łagodne i przyjacielskie w stosunku do ludzkości - wręcz przeciwnie prawdopodobnie przykręci ono mocno ludzkości przysłowiową "śrubę" a wszelkie formy buntu będą brutalnie tłumione. Jeśli tak będzie wyglądało 4 królestwo to propagandowe i manipulacyjne ruchu będą jeszcze głośniej i częściej szerzyć teorie NWO a ludzie to kupią. Jednocześnie będzie głoszone rychłe wybawienie - różne ruchy i religie bedą głosić bliskie nadejście Mesjasza który zreformuje świat , zniszczy spiskowców NWO i zaprowadzi erę pokoju i dobrobytu - no i objawie się ;) ten który będzie podziwiany i wielbiony przez wszystkich ludzi na ziemie oprócz tych którzy nienawidzą grzeszenia i nie kochają świata i pieniędzy.
Jeśli oprócz wielkich reform ekonomicznych i systemowych dodamy nadejście potężnej duchowości która będzie propagował fałszywy prorok czyniąc potężne cuda i znaki to nic dziwnego że nie wierzący w Jezusa Chrystusa świat oszaleje na ich punkcie.
Widać więc że w krótkim okresie nastąpi przejście z trudnych czasów z okres pokoju i dobrobytu - 4 KRÓLESTWO będzie miało zadanie uciskać ludzkość a ANTYCHRYST będzie skutecznie udawał zbawiciela , sprawiedliwego który ratuje świat - to wszystko będą pozory - dla wyznawców antychrysta nastanie ZŁOTA ERA GRZESZENIA ale maksymalnie będą się nią cieszyć ok 3.5 roku
3.5 roczne rzady antychrysta = np. złoty wiek new age
Kto myśli, że diabelski new age przypadkowo lub w dobrych zamiarach mówi że po NWO nastanie era pokoju i dobrobytu ten jest bardzo naiwny.
Różne organizacje i ruchy religijne obwołają czas który nastanie po NWO czyli po dojściu do władzy antychrysta jako czas 1000 letniego Królestwa PANA JEZUSA lub 1000 letniego pokoju dlatego m.in różne ruchy katolickie i nawet media jak Radio Maryja też "walczą" ;) z NWO - aby kiedy nadejdzie antychryst posłać katolików w jego ręce. Niestety pułapka zastawiona jest nawet na katolików ale mnie to nie dziwi , zdziwiłbym się gdyby miało być inaczej. Ewentualny dobrobyt , pokój czy wielkie cuda przekonują wielu np katolików ze antychryst to BÓG OBJAWIONY - JEZUS a fałszywy prorok to np Eliasz bo zobaczą, że np. ściąga ogień z nieba - OBJAWIENIE JANA 13:13 lub będzie zamieniał wodę w krew jak to robili demoniczną mocą czarownicy faraona - Księga Wyjścia 7:22 - ORGANIZACJE I RUCHY RELIGIJNE CHCĄ WMÓWIĆ LUDZIOM ŻE NWO obali BÓG OBJAWIONY JEZUS ale wg BIBLII - tzw globalne NWO czyli 4 królestwo OBALI ANTYCHRYST - dlaczego organizacje religijne nie mówią, że za antychrystem cała ziemia pójdzie w podziwie i ze będzie go czcić, dlaczego nie mówią o fałszywym pokoju i bezpieczeństwie , dlaczego nie mówią o wielkich cudach i znakach i o tym ze ludzie w zachwycie będą mówić o antychryście : Kto jest do niego podobny , kto może z nim walczyć ? , organizacja i ruchy milczą bo albo nie znają tych rzeczy albo celowo poślą ludzi w łapy antychrysta.
BIOCHIP -
Jednym z aspektów teorii NWO jest biochip.Prawdopodobnie biochip to też manipulacja , mimo, że w świecie jest coraz więcej biometrii to może być to celowo robione przez zarządców systemu. Możliwe ze BIOCHIP ma ośmieszyć temat znamienia i zakamuflować prawdziwe Biblijne znamię.Nie mogę na 100 % wykluczyć, że biochip to nie znamię ale mogę wykazać ze istnieje duże prawdopodobieństwo ze tak jest,Po pierwsze biochip jako znamię ukazywane jest w mass mediach i telewizji a one służą do manipulacji i zwodzenia ludzi.
Po drugie wg Biblii , ludzie przyjmą znamię za sprawą fałszywego proroka - OBJAWIENIE JANA 13:16 i OBJAWIENIE JANA 19:20 : "fałszywy prorok, który przed nim czynił cuda, jakimi zwiódł tych, którzy przyjęli znamię zwierzęcia".
Widać wiec, że BIBLIJNE ZNAMIĘ poprzedzać będą WIELKIE CUDA i ZNAKI - ludzie przyjmą znamię pod wpływem CUDÓW !!!
Zanim nadejdzie znamię wpierw objawi się antychryst i fałszywy prorok który sprawi ze ludzie będą oddawać pokłon antychrystowi - więc prawdziwe znamię poprzedzać będzie objawienie się antychrysta i jego reformy, które sprawia ze ludzkość będzie go podziwiać , nadejdą też wpierw cuda - dopiero później wprowadzone zostanie znamię - najlepiej samemu prześledzić cały 13 rozdział i zobaczyć rzeczy poprzedzające znamię.
Teoria o biochipie jako ZNAMIENIU to prawdopodobnie celowe oszustwo - znając wskazówki z Biblii będziemy wiedzieć po czym poznać znamię. Jeśli biochip to oszustwo to nie będą go poprzedzać cuda , nadejście antychrysta i fałszywego proroka.
KTO BĘDZIE OSTATECZNIE PRZEŚLADOWANY ? - wg Biblii w trakcie 3.5 rocznego panowania antychrysta to uczniowie i naśladowcy PANA JEZUSA maja być zabijani i prześladowani m.in za to że będą głosić SŁOWO BOŻE i proroctwa biblijne - Objawienie Jana 20:4. Pozostali ludzie maja się cieszyć w tym okresie - Ewangelia Jana 16:20.Zanim antychryst nadejdzie to możliwe że wszyscy będą mieć ciężko , ale gdy objawi się człowiek grzechu to tylko wyznawcy PANA JEZUSA będę tępieni , bo jedynie oni rozpoznają antychrysta i będą ostrzegać przed nim innych ludzi.Tylko ci co są zapisani w Księdze życia BARANKA nie będą wśród mas zachwyconych antychrystem i tylko oni nie będą go wielbić - przez system i resztę ludzkości zostaną uznani za heretyków , głupców czy fanatyków którzy zagrażają pokojowi i bezpieczeństwu. Uczniowie PANA JEZUSA będą głosić zniszczenie antychrysta i jego wyznawców a to się nie będzie podobało masom - wtedy uczniowie PANA JEZUSA będą wydawani na śmierć czy wiezienie przez własne dzieci , rodziców czy przyjaciół :
"będą was wydawać i rodzice, i bracia, i krewni, i przyjaciele, i zabijać niektórych z was i będziecie znienawidzeni przez wszystkich dla imienia mego " EWANGELIA ŁUKASZA 21:17
, "nadchodzi godzina, gdy każdy, kto was zabije, będzie mniemał, że spełnia służbę Bożą. (3) A to będą czynić dlatego, że nie poznali Ojca ani mnie " EWANGELIA JANA 16:2-3 - antychryst będzie się obwoływał bogiem - Księga Ezechiela 28:2-9 , 2 Tesaloniczan 2:4 a wiec masy kochające grzeszenie i pieniądze będą dla antychrysta zabijać uczniów PANA JEZUSA - ten werset moim zdaniem o tym właśnie mówi.
Podsumowując - Kto kochać będzie pieniądze , grzeszenie i świat ten uwierzy wszelkim kłamstwom i wybierze antychrysta - 2 Tesaloniczan 2:9.
tzw. NOWY PORZĄDEK ŚWIATA to niebezpieczna półprawda , teoria NWO to przygotowanie mas na 3.5 roczne rządy antychrysta - oczywiście masy nie uwierzą w 3.5 roku ;) , teoria NWO ma za zadanie zmanipulować masy i ukazać im, że po NWO nastanie złota era , era pokoju i dobrobytu która zaprowadzi Bóg - NWO to okres przejściowy pomiędzy TYM CO JEST TERAZ A RZĄDAMI ANTYCHRYSTA - religie chcąc ukazać ze NWO obali PAN JEZUS i w ten sposób wpakują ludzi w łapy antychrysta ,
prawdziwy pokój i sprawiedliwość zaprowadzi dopiero BÓG OBJAWIONY JEZUS który zniszczy antychrysta i tych którzy świadomie go wybiorą , i tych którzy świadomie wybiorą grzeszenie - dla SPRAWIEDLIWYCH , ziemia zostanie odnowiona i będą żyć na niej na wieki. Odpowiedz
avatar
anonim203 (*.*.26.203) wysłano z m.cda.pl 2016-03-03 19:03:11 +7
@PewnyPL: Ty jesteś dowodem ze ewolucja może się cofnąć :) Odpowiedz
avatar
anonim167 (*.*.193.167) 2016-03-03 19:14:04 +3
@PewnyPL: Dla mnie w biblii jest tyle samo prawdy co w mitologi greckiej. Masz swój świat to w nim siedź i przestań majaczyć.. Odpowiedz
Bartus_Czyz 2016-03-03 20:13:21 +10
@PewnyPL: Nadal jednak nie dałeś przykładu na istnienie Boga. To że coś jest gdzieś napisane parę tysięcy lat temu to nie znaczy że jest to prawdziwe Odpowiedz
avatar
anonim167 (*.*.193.167) 2016-03-03 20:33:59 +2
@Bartus_Czyz: Bo nie jest wstanie udowodnić czegokolwiek. Szkoda mi go, tak się meczy ale bez żadnego skutku:( Odpowiedz
avatar
anonim157 (*.*.126.157) wysłano z m.cda.pl 2016-03-03 22:05:38 +3
@PewnyPL: 1. Czy jeżeli diabeł karze złych ludzi a Bóg lub tzw "stwórca" ich tworzy to czy właśnie diabeł nie jest tym dobrym a domniemany bóg nie jest w rzeczywistosci twórcą zła?
2. Jeżeli Bóg jest wszech mogący to czy może stworzyć rzecz której sam by nie potrafił zniszczyć?
3. Skoro jest wszechmogący to dlaczego pozwala istnieć szatanowi?
4. Czy skoro Bóg jest wszemogący to czy nie powinieneś dążyć do tego aby jak najszybciej się znaleźć w jego świetle? Odpowiedz
Bartus_Czyz 2016-03-03 22:17:46 +11
@anonim: PewnyPL nie zrozumie aluzji w 4. punkcie, niestety Odpowiedz
PewnyPL 2016-03-04 10:11:58 +8
@Bartus_Czyz: 1 i 2. No właśnie nawet nie wspomniałeś o DNA. A DNA samoistnie czy tam przypadkowo się nie tworzy ze związków organicznych. DNA jest bardzo skomplikowane to nie jest jakaś tam zbieranina substancji i parametrów.
3. Fajnie, że znasz regułki ale nie ma form pośrednich to od początku do końca naciągana koncepcja. Nie ma dowodów na formy pośrednie. Ale ludzie nie chcą przyswoić prawdy bo to burzy ich błędna teorię.
4. Sam widzisz, że wszytko jest powiązane i nie mógł organizm np. ludzki powstać bez innych organów i ich funkcji. Wszystko jest kompletne. Zostało stworzone.
Gdy Jezus obali antychrysta lew znów będzie jak słomę a nie mięso. Zwierzęta już nie będą na siebie polować.
5. A masz coś pośredniego między skała a rośliną ? nie nic przejściowego podobnie jak nie ma nic pośredniego między małpą a człowiekiem.
6. Myślenie to nie jest tylko jakaś tam zdolność od komórek. Były przypadki gdzie ludzie w wypadkach tracili połowę mózgu ale nadal mogli w pełnym zdrowiu żyć. Gdy zobaczyli to naukowcy byli zdziwieni bo według ich teorii został uszkodzony cały układ mózgu a jednak Ci ludzie bez połowy mózgu żyją normalnie.
7. Teoria o wielkim wybuchu już jest skończona, Przegrała. Dowody na Świecie i w kosmosie przytłoczyły tą teorię. Np.
-Obroty Ziemi spadają o ok. jedną tysięczną sekundy na dzień. Biorąc pod uwagę tę daną, miliardy lat temu ziemia wirowałaby tak szybko, że siła odśrodkowa spowodowałaby jej rozpad. Obroty ziemi stopniowo zmniejszają się i pokazują, że ziemia nie może mieć więcej niż kilka tysięcy lat
-Pył kosmiczny na księżycu. Pył kosmiczny gromadzi się na powierzchni księżyca w tempie ok. jednego cala na każde 10 tysięcy lat. Astronauci znaleźli średnio pół cala, właśnie tyle ile spodziewałbyś się znaleźć w po upływie 6 tysięcy lat.
-Zawartość helu w atmosferze. Zawartość helu w atmosferze oznacza że maksymalny wiek wynosi nie więcej niż 10 tysięcy lat. Ilość izotopu węgla C14 w atmosferze mogłoby zostać wytworzona zaledwie w kilka tysięcy lat.
-Pole magnetyczne ziemi. Pole magnetyczne ziemi słabnie. Biorąc pod uwagę tempo tego słabnięcia, żadne takie pole nie istniałoby gdyby ziemia była tak stara jak wierzą ewolucjoniści. Zmierzone tempo słabnięcia pola magnetycznego ziemi oznacza że życie byłoby niemożliwym na ziemi wcześniej niż przed 20 tysiącami lat (w związku z ciepłem które byłoby generowane).
A przebiegunowanie Ziemi jest oszustwem o czym wiedzą w wojsku doskonale bo nie mogą sobie pozwolić na błędy.
-Efekty halo polonu.
Dr. Robert Gentry dokonuje zadziwiającego odkrycia!!! Efekty halo polonu (pierścienie utworzone przez rozpad promieniotwórczy) znajdowane w granicie, w grubej warstwie podłoża skalnego pod wszystkimi kontynentami, wskazują że granit powstał jako ciało stałe w czasie krótszym niż 3 minuty. To co jest interesujące to, to że izotop polonu 218 ma połowiczny czas rozpadu wynoszący 3 minuty!! Jeżeli więc znajdujemy promieniotwórcze halo polony 218 w jakiejkolwiek próbce granitu, ten granit musiał powstać w czasie krótszym niż 21 minut!!

A teraz jeszcze bardziej interesująca rzecz!! Izotop plutonu 214 ma połowiczny czas rozpadu wynoszący 164 mikrosekundy. To oznacza że granity ABSOLUTNIE MUSIAŁY powstać w czasie krótszym niż 0,00114 CZĘŚCI SEKUNDY!!! To również oznacza, że aby granity, podziemne fundamenty skał planety ziemia, zostały uformowane w czasie krótszym niż jedna sekunda, że cała planeta powstała w czasie krótszym niż sekunda!

To daje nam tylko JEDEN wniosek, że kiedy Biblia mówi że Jezus powiedział i wszechświat powstał (ex-nihilo oznacza z niczego), to Biblia mówi prawdę! Promieniotwórcze halo w granitach daje nam niezbity fizyczny dowód tego.

(Gen 1:1) Na początku Bóg stworzył niebo i ziemię.

(Heb 11:3) …światy powstały przez słowo Boże.

-Odchylenie osi ziemskiej wynosi 23,5 stopnia od pionu/prostopadłej do płaszczyzny jej orbity. To odchylanie się, połączone z ziemskim obrotem wokół słońca, powoduje nasze pory roku, które są absolutnie niezbędne dla wytwarzania zasobów żywnościowych.
-Azot i tlen. Dwa główne składniki ziemskiej atmosfery to azot (78%) i tlen (20%). Ten delikatna i krytyczna proporcja jest istotna dla wszystkich form życia.
- Woda.
Ziemia jest wyjątkowa błogosławiona obfitą ilością wody, która jest kluczową życiową substancją w związku z jej niezwykłymi i niezbędnymi właściwościami fizycznymi.

Z pewnością, uczciwy i obiektywny obserwator nie ma innego wyjścia jak tylko dojść do wniosku, że system słoneczny ziemi został starannie i inteligentnie zaprojektowany przez Boga dla człowieka. Taj jak to jest napisane:

„Niebiosa są niebiosami Pana, ale ziemię dał synom ludzkim”
(PS. 115:16)

Odpowiedz
PewnyPL 2016-03-04 10:33:53 +8
@anonim: Do anonima 167:
1.Tak dokładnie Bóg poplątał ludziom języki przy budowie wieży babel.
2. Jest pewna rodzina królewska ( Nie pamiętam kraju chyba Szkocja), która ma takie prawo rodzinne, ze mogą się żenić tylko z członkami rodziny (to jest chore ale to prawda). Po kilku pokoleniach zaczęli bardzo różnić się rysami twarzy od wszystkich innych ludzi. Nie można ich pomylić z nikim innym. Czyli w małych grupach odizolowanych pewne cechy mogą się uwypuklić ale nie mogą się zmienić z tego powodu w inny gatunek to oni nadal są ludźmi. Podobna sytuacja jest w Afryce gdzie od kilku pokoleń rodzina żeni się wewnątrz własnej rodziny i wszyscy członkowie tej rodziny mają tylko 3 palce u nogi. Wniosek nasuwa się sam że bardziej opaleni żenili się ze sobą aż ta cecha stała się stała ale to nadal są ludzie.
3. Zwróć uwagę na dwa pierwsze przykazania z Bibli:

I
Jam jest Pan, Bóg twój, którym cię wywiódł z ziemi Egipskiej, z domu niewoli.

II
Nie będziesz miał bogów innych przede mną. Nie czyń sobie obrazu rytego, ani żadnego podobieństwa tych rzeczy, które są na niebie wzgórę, i które na ziemi nisko, i które w wodach pod ziemią; Nie będziesz się im kłaniał, ani ich chwalił: bom Ja Pan, Bóg twój, Bóg zawisny w miłości, nawiedzający nieprawość ojców nad syny do trzeciego i do czwartego pokolenia tych, którzy mię nienawidzą; A czyniący miłosierdzie nad tysiącami tych, którzy mię miłują, i strzegą przykazań moich.

III
Nie bierz imienia Pana, Boga twego, na daremno: bo się będzie mścił Pan nad tym, który imię jego na daremno bierze.

IV
Przestrzegaj dnia sobotniego, abyś go święcił, jakoć rozkazał Pan, Bóg twój. Przez sześć dni będziesz robił, i wykonasz wszelaką robotę twoję; Ale dnia siódmego jest odpocznienie Pana, Boga twego; nie czyń żadnej roboty, ty i syn twój, i córka twoja, i sługa twój, i służebnica twoja, i wół twój, i osieł twój, i każde bydlę twoje, i gość twój, który jest w bramach twoich, aby odpoczynął sługa twój, i służebnica twoja, jako i ty. A pamiętaj, żeś był niewolnikiem w ziemi Egipskiej, i wywiódł cię Pan, Bóg twój, stamtąd ręką możną, i ramieniem wyciągnionem; przetoż ci przykazał Pan, Bóg twój, abyś obchodził dzień sobotni.

V
Czcij ojca twego i matkę twoję, jakoć przykazał Pan, Bóg twój, aby przedłużone były dni twoje, i żebyć się dobrze działo na ziemi, którą Pan, Bóg twój, da tobie.

VI
Nie będziesz zabijał.

VII
Nie będziesz cudzołożył.

VIII
Nie będziesz kradł.

IX
Nie będziesz mówił przeciw bliźniemu twemu świadectwa fałszywego.

X
Nie będziesz pożądał żony bliźniego twego, ani będziesz pożądał domu bliźniego twego, roli jego, i sługi jego, i służebnicy jego, wołu jego, i osła jego, i wszystkich rzeczy, które są bliźniego twego.
Dekalog biblijny,
5 Księga Mojżeszowa 5, 6-21
w/g Biblii Gdańskiej

Porównajcie przykazania z Biblii i katechizmu. Tylko w Biblii jest słowo Boże.
Co do ostatniego pytania. Urodziłem się w rodzinie katolickiej a to nie jest Chrześcijaństwo. Już będąc dorosłym przez chwilę byłem ateistą. A przez to pewnie byłem ateistą bo nie pasował mi katolicyzm. Już więcej nie będę szukał drogi duchowej bo już znalazłem odpowiedzi. Teraz tylko wzrastam w wierze w Jezusa Chrystusa. Uświadomiłem sobie, że ewolucja to kłamstwo a Słowo Boże to 100% prawda. Gdym się urodził w kraju islamskim i drążył bym temat tak jak obecnie to odkryłbym prawdę, że mahometa wyszkolił watykan w 5 wieku n.e a on założył sektę islamską. Wtedy dowiedziałbym się że watykan to podróba bo sekta katolicka powstała w 3 wieku po Chrystusie. Dopiero bym trafił do prawdy, że to Jezus Chrystus założył swój Kościół czyli Chrześcijaństwo w I wieku n.e. A potem czytał bym Biblię i poznałbym prawdę. Prawdę może znaleźć każdy niezależnie od miejsca zamieszkania. Odpowiedz
avatar
anonim167 (*.*.193.167) 2016-03-04 10:43:47 +2
@PewnyPL: Straszny z ciebie hipokryta. Sam wykorzystujesz jakieś teorie naukowe, żeby obalić inną teorie.
Odpowiedz
PewnyPL 2016-03-04 10:45:53 +8
@anonim: Do anonima 157:
1.Gdy Bóg stworzył lucyfera był doskonały i bez skazy. Był drugi po Bogu w niebie. lucyfer miał wolna wolę i chciał zająć miejsce Boga. Gdy Bóg stworzył Ziemię lucyfer namówił Ewę aby zjadła zakazany owoc bo diabeł chciał aby ludzie wielbili jego a nie Boga. Dobro pochodzi od Boga a zło stworzył lucyfer poprzez grzech. Piekło zostało stworzone nie dla ludzi a dla lucyfera i jego demonów. Aktualnie diabeł nasila działania aby potem się objawić ludziom jako ,,bóg'' zniesie wojny i będzie udawał dobrego zbawce Ale po 3,5 roku obali go Prawdziwy Jezus Chrystus.
2. Może nie tyle by nie potrafił co nie by nie chciał zniszczyć np. miłości.
3. Może testuje ludzi w końcu nie każdy pójdzie do Nieba.
4. Ja już jestem zbawiony bo Jezus obiecał, że każdy kto go o to poprosi to otrzyma zbawienie. Przeproś za swoje grzechy Pana Jezusa i przestrzegaj 10 przykazań. Warto czytać Biblię. Odpowiedz
avatar
anonim167 (*.*.193.167) 2016-03-04 11:07:46 0
@PewnyPL: 1. Wieża babel nie istniała i nie istnieje, jest tylko w biblii.
2. Czy ci to nie przypomina trochę ewolucji w która nie wierzysz?
To samo mogło stać się z małpami, straciły owłosienie, zmieniła się budowa ciała, rysy twarzy itp.
3. To nie jest odpowiedź Odpowiedz
avatar
anonim111 (*.*.124.111) wysłano z m.cda.pl 2016-03-04 11:15:59 0
@PewnyPL: Nadal nie odpowiedziałeś czy może stworzyć coś czego nie potrafił by zniszczyć. Tylko wyminąłeś pytanie powołując się na "nie chciał by". A po za tym Lucyfer z wielkiej Litery bo to imię. Odpowiedz
avatar
anonim111 (*.*.124.111) wysłano z m.cda.pl 2016-03-04 11:17:59 0
@PewnyPL: A po za tym to skoro "Nie będziesz składał fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu" to won do spowiedzi przepraszać za wpisy... Odpowiedz
avatar
anonim167 (*.*.193.167) 2016-03-04 11:22:45 0
@PewnyPL: Wieża babel nie istniała i nie istnieje, jest tylko w Biblii.

Czy ci to nie przypomina trochę ewolucji?
Skoro ludzie mogą się tak zmienić to małpa też mogła stracić owłosienie i zmienić budowę ciała.
Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [74]
beti94 2016-02-28 19:42:02 +10
to były piękne czasy:) nie musiał sie nikt martwić o pieniądze tylko o swoje życie czy go coś zaraz nie zeżre XD he he Odpowiedz
avatar
anonim6 (*.*.57.6) wysłano z m.cda.pl 2016-03-01 12:17:50 +2
Hmm psa mozna nauczyc chodzic przez pasy... wiec skoro ewolucja trwa to gdzie mozna spotkac poprzednie gatunki homo sapiens? Homo erektus? Malpy tak sa ale skoro ewolucja trwa to powinnismy te gatunki obserwowac nie tylko w muzeum Odpowiedz
avatar
anonim120 (*.*.19.120) wysłano z m.cda.pl 2016-03-07 00:22:55 0
@anonim: Zostały wyparte przez gatunki wyższe czyli po prostu zabite podczas zdobywania terytorium Odpowiedz
avatar
anonim6 (*.*.57.6) wysłano z m.cda.pl 2016-03-01 00:43:17 +2
Obalenie ewolucjii... czlowiek pochodzi z ewolucji malpy to dlaczego ta ewolucja nie trwa dalej? Czemu malpy dalej nie ewojuluja? I gdzie tu sens? Odpowiedz
avatar
anonim197 (*.*.42.197) 2016-03-01 03:00:25 +2
@anonim: Zdrowa obserwacja. Odpowiedz
avatar
anonim88 (*.*.19.88) 2016-03-01 12:03:39 0
@anonim: Zwierzęta ewoluują. Dzieje się to na przestrzeni milionów lat. Psy np. nauczyły się przechodzić przez pasy, nie środkiem ulicy ( oczywiście z wyjątkami ). To jest właśnie przykład ewolucji. Ewolucja nie wyklucza istnienia Boga i tak samo istnienie Boga nie wyklucza istnienia ewolucji. Wszytko to da się spójnie powiązać.
Odpowiedz
avatar
anonim92 (*.*.113.92) wysłano z m.cda.pl 2016-03-01 20:59:17 0
@anonim: A masz tylko jeden gatunek małpy ? My jesteśmy tym lepszym gatunkiem i tyle . Jednocześnie nie dajemy innym sie rozwinąć. Odpowiedz
avatar
anonim203 (*.*.244.203) 2016-03-02 21:29:20 0
@anonim: A wystarczy otworzyć byle jaki podręcznik dla gimbazy i będziesz wiedział jak kretyńskie zadałeś pytanie. Zapewne dla ciebie ewolucja jest jakimś magicznym przekształcaniem małp w ludzi i ludzi w nie wiadomo co niebieskie. Otóż ludzie dalej ewoluują. Wystarczy że spadnie na nas jakaś zaraza która wytępi wszystkich którzy nie mają blond włosów (TAK - TO MOŻLIWE). Za 2000 lat na ziemi będzie żyło miliardy osób z białymi fryzurami bez żadnych wyjątków. Wiem -to bardzo trudne. Nie do przyjęcia... Odpowiedz
avatar
anonim111 (*.*.124.111) wysłano z m.cda.pl 2016-03-04 11:24:51 0
@anonim: Czy według ciebie ludzie ewoluowali z homo neandertalis w homo sapiens w jednym momencie? Nie. Przez długo czas żyli wspólnie lecz z czasem homo sapiens wyparli neandertalczyków (czyli po prostu zabili) trwało to jakieś 5 tysięcy lat, a od 1000 p.n.e di teraz również wiele się zmieniło. Ilość masy mięśniowej większą mozgoczaszka czy zmniejszenie owłosienia ciała... Odpowiedz
drbeno 2016-02-29 20:14:26 +2
piękne komentarze tylko wziąć popcorn i czytać
Odpowiedz
avatar
anonim133 (*.*.26.133) 2016-02-29 16:55:12 +1
do wszystkich religijnych fanatykow!!! ch*j wam w dupe ;) Odpowiedz
avatar
anonim2 (*.*.91.2) 2016-02-29 09:39:26 +1
Jak zwykle ten debil pewnypl swoje glupoty musi pisac Odpowiedz
avatar
anonim197 (*.*.42.197) 2016-02-29 11:04:21 +4
@anonim: Nie napisałeś nic mądrego. Odpowiedz
avatar
anonim2 (*.*.91.2) 2016-02-29 15:39:52 +1
@anonim: on tez nie, tylko same herezje Odpowiedz
avatar
anonim16 (*.*.105.16) 2016-02-28 19:50:29 +1
A może zamiast sobie dogryzać i pokazywać indolencję w temacie po prostu napiszcie, że twórca ma wyobraźnię, a gdyby jeszcze jego obrazy powstawałyby dzięki technice klasycznej, to ho ho...
( nie za trudny tekst ?) Odpowiedz
avatar
anonim193 (*.*.33.193) wysłano z m.cda.pl 2016-02-28 18:33:59 +1
A skad wiesz byles tam jełopie !!!!! Odpowiedz
avatar
anonim108 (*.*.245.108) 2016-06-13 00:45:38 0
Najlepsze jest to, że PewnyPL broni inteligentnie swoich przekonań i jest inteligentniejszy od większości ludzi na tej stronie, to i tak ludzie, którzy nie umieliby uargumentowywać wyboru np czemu wybrali dany przedmiot w sklepie, wyzywają go i pouczają.
PS: Też nie dałbym rady uargumentować mojego wyboru ;P Odpowiedz
avatar
anonim16 (*.*.242.16) wysłano z m.cda.pl 2016-02-29 20:01:11 0
Wy jestescie pierdolnieci czy co??? Odpowiedz
avatar
anonim231 (*.*.65.231) 2016-02-28 21:41:36 0
Nazwisko rysownika? Pytam poważnie, szukam grafika do współpracy Odpowiedz
beti94 2016-02-29 08:33:24 0
@anonim: niestety nie wiem jak sie nazywa ten rysownik ale wiem z czego ta grafika jest z far car primal Odpowiedz

Pamiętaj!

heheszki,kasownik,MPK
Dodaj komentarz (7)
dodaj do ulubionych
Dodałeś do ulubionych!

Co z barkiem Kamila Glika

Barek,Bark,Kamil Glik
Dodaj komentarz (9)
dodaj do ulubionych
Dodałeś do ulubionych!
Następna strona >

Logowanie