+ Napisz wiadomość
4359402 odsłon wideo
Dołączył(a): 2015-03-11
Wyprzedzanie to jeden z najtrudniejszych i najbardziej niebezpiecznych manewrów w ruchu drogowym.
Wykonywany bardzo często niewłaściwie, brawurowo, bezmyślnie, na siłę oraz bez odpowiedniego przygotowania05:431080p 4681 05:43wyprzedzaczPL #1 1080p

Dodał: Polskie_Drogi

Wyprzedzanie to jeden z najtrudniejszych i najbardziej niebezpiecznych manewrów w ruchu drogowym.
Wykonywany bardzo często niewłaściwie, brawurowo, bezmyślnie, na siłę oraz bez odpowiedniego przygotowania. 04:521080p 27963 04:52wyprzedzaczPL #2 1080p

Dodał: Polskie_Drogi

Wyprzedzanie to jeden z najtrudniejszych i najbardziej niebezpiecznych manewrów w ruchu drogowym.
Wykonywany bardzo często niewłaściwie, brawurowo, bezmyślnie, na siłę oraz bez odpowiedniego przygotowania. 

Poniżej instrukcja, jak NIE WYPRZEDZAĆ, aby nie pozabijać siebie i innych.

1. Przed rozpoczęciem manewru należy koniecznie zawisnąć jak najbliżej pojazdu, który chcemy wyprzedzić – wiadomo, że im bliżej i im większy jest to pojazd, tym lepiej dla nas – mniejsza widoczność = więcej adrenaliny!
2. Manewr wyprzedzania najlepiej rozpocząć z zerową różnicą prędkości. To ważne, ponieważ dzięki temu wszystko będzie trwało maksymalnie długo, czyli dłuższa frajda z faktu wyprzedzania i jeszcze więcej adrenaliny! Ułatwi nam to na pewno wyprzedzanie w stylu EKO – czyli wyprzedzanie bez redukcji, na najwyższym możliwym biegu.
3. Ważne jest również, aby nie patrzeć w lusterka i nie sygnalizować manewru. Każdy przedszkolak wie, że lusterka są dla tępaków, którzy nie potrafią jeździć, a kierunkowskazów używają tylko idioci lub niedołęgi drogowe.
4. Jeżeli wszystko idzie zgodnie z planem, manewr trwa już około dwóch minut, a na horyzoncie prawdopodobnie pojawiają się pojazdy, które bezczelnie jadą w naszą stronę. Jeżeli tak się dzieje, pamiętajcie, niiiiigdy… przenigdy nie należy rezygnować z dokończenia manewru! Po co mamy psuć sobie zabawę, nie to jest naszym celem, poza tym – powiedzmy sobie szczerze – nie jesteśmy leszczami!
5. Kiedy wszystkie barany zjadą już nam z drogi, wyprzedzanie należy obowiązkowo zakończyć mocnym hamowaniem. Dlaczego? Proste, nawigacja wesoło oznajmiła nam właśnie, że “jesteś u celu, prowadził cię Krzysztof Hołowczyc”.03:541080p 31151 03:54wyprzedzaczPL #3 1080p

Dodał: Polskie_Drogi

Wyprzedzanie to jeden z najtrudniejszych i najbardziej niebezpiecznych manewrów w ruchu drogowym.
Wykonywany bardzo często niewłaściwie, brawurowo, bezmyślnie, na siłę oraz bez odpowiedniego przygotowania. 03:401080p 45207 03:40wyprzedzaczPL #4 1080p

Dodał: Polskie_Drogi

Wyprzedzanie to jeden z najtrudniejszych i najbardziej niebezpiecznych manewrów w ruchu drogowym.
Wykonywany bardzo często niewłaściwie, brawurowo, bezmyślnie, na siłę oraz bez odpowiedniego przygotowania. 

Poniżej instrukcja, jak NIE WYPRZEDZAĆ, aby nie pozabijać siebie i innych.

1. Przed rozpoczęciem manewru należy koniecznie zawisnąć jak najbliżej pojazdu, który chcemy wyprzedzić – wiadomo, że im bliżej i im większy jest to pojazd, tym lepiej dla nas – mniejsza widoczność = więcej adrenaliny!
2. Manewr wyprzedzania najlepiej rozpocząć z zerową różnicą prędkości. To ważne, ponieważ dzięki temu wszystko będzie trwało maksymalnie długo, czyli dłuższa frajda z faktu wyprzedzania i jeszcze więcej adrenaliny! Ułatwi nam to na pewno wyprzedzanie w stylu EKO – czyli wyprzedzanie bez redukcji, na najwyższym możliwym biegu.
3. Ważne jest również, aby nie patrzeć w lusterka i nie sygnalizować manewru. Każdy przedszkolak wie, że lusterka są dla tępaków, którzy nie potrafią jeździć, a kierunkowskazów używają tylko idioci lub niedołęgi drogowe.
4. Jeżeli wszystko idzie zgodnie z planem, manewr trwa już około dwóch minut, a na horyzoncie prawdopodobnie pojawiają się pojazdy, które bezczelnie jadą w naszą stronę. Jeżeli tak się dzieje, pamiętajcie, niiiiigdy… przenigdy nie należy rezygnować z dokończenia manewru! Po co mamy psuć sobie zabawę, nie to jest naszym celem, poza tym – powiedzmy sobie szczerze – nie jesteśmy leszczami!
5. Kiedy wszystkie barany zjadą już nam z drogi, wyprzedzanie należy obowiązkowo zakończyć mocnym hamowaniem. Dlaczego? Proste, nawigacja wesoło oznajmiła nam właśnie, że “jesteś u celu, prowadził cię Krzysztof Hołowczyc”.03:451080p 29419 03:45wyprzedzaczPL #5 1080p

Dodał: Polskie_Drogi

Patologie wyprzedzania w PL.
Wyprzedzanie – manewr wykonywany bardzo często niewłaściwie, brawurowo, bezmyślnie, na siłę oraz bez odpowiedniego przygotowania
03:111080p 26226 03:11wyprzedzaczPL #6 1080p

Dodał: Polskie_Drogi

patologie wyprzedzania na polskich drogach03:231080p 29580 03:23wyprzedzaczPL #7 1080p

Dodał: Polskie_Drogi

Brak wyobraźni, pośpiech, brawura, arogancja, egoizm – tak zabijamy i tak giniemy na polskich drogach03:341080p 20568 03:34wyprzedzaczPL #8 1080p

Dodał: Polskie_Drogi

Wyprzedzanie to jeden z najtrudniejszych i najbardziej niebezpiecznych manewrów w ruchu drogowym.
Wykonywany bardzo często niewłaściwie, brawurowo, bezmyślnie, na siłę oraz bez odpowiedniego przygotowania03:401080p 18632 03:40wyprzedzaczPL #9 1080p

Dodał: Polskie_Drogi

Wyprzedzanie to jeden z najtrudniejszych i najbardziej niebezpiecznych manewrów w ruchu drogowym.
Wykonywany bardzo często niewłaściwie, brawurowo, bezmyślnie, na siłę oraz bez odpowiedniego przygotowania. 

Poniżej instrukcja, jak NIE WYPRZEDZAĆ, aby nie pozabijać siebie i innych.

1. Przed rozpoczęciem manewru należy koniecznie zawisnąć jak najbliżej pojazdu, który chcemy wyprzedzić – wiadomo, że im bliżej i im większy jest to pojazd, tym lepiej dla nas – mniejsza widoczność = więcej adrenaliny!
2. Manewr wyprzedzania najlepiej rozpocząć z zerową różnicą prędkości. To ważne, ponieważ dzięki temu wszystko będzie trwało maksymalnie długo, czyli dłuższa frajda z faktu wyprzedzania i jeszcze więcej adrenaliny! Ułatwi nam to na pewno wyprzedzanie w stylu EKO – czyli wyprzedzanie bez redukcji, na najwyższym możliwym biegu.
3. Ważne jest również, aby nie patrzeć w lusterka i nie sygnalizować manewru. Każdy przedszkolak wie, że lusterka są dla tępaków, którzy nie potrafią jeździć, a kierunkowskazów używają tylko idioci lub niedołęgi drogowe.
4. Jeżeli wszystko idzie zgodnie z planem, manewr trwa już około dwóch minut, a na horyzoncie prawdopodobnie pojawiają się pojazdy, które bezczelnie jadą w naszą stronę. Jeżeli tak się dzieje, pamiętajcie, niiiiigdy… przenigdy nie należy rezygnować z dokończenia manewru! Po co mamy psuć sobie zabawę, nie to jest naszym celem, poza tym – powiedzmy sobie szczerze – nie jesteśmy leszczami!
5. Kiedy wszystkie barany zjadą już nam z drogi, wyprzedzanie należy obowiązkowo zakończyć mocnym hamowaniem. Dlaczego? Proste, nawigacja wesoło oznajmiła nam właśnie, że “jesteś u celu, prowadził cię Krzysztof Hołowczyc”.

03:381080p 13880 03:38wyprzedzaczPL #10 1080p

Dodał: Polskie_Drogi

Wyprzedzanie to jeden z najtrudniejszych i najbardziej niebezpiecznych manewrów w ruchu drogowym.
Wykonywany bardzo często niewłaściwie, brawurowo, bezmyślnie, na siłę oraz bez odpowiedniego przygotowania. 03:161080p 444 03:16wyprzedzaczPL #11 1080p

Dodał: Polskie_Drogi

Wyprzedzanie to jeden z najtrudniejszych i najbardziej niebezpiecznych manewrów w ruchu drogowym.
Wykonywany bardzo często niewłaściwie, brawurowo, bezmyślnie, na siłę oraz bez odpowiedniego przygotowania. 
Jakby tego było mało dochodzi do tego ciągły pośpiech, ignorancja, egoizm, brak pokory, krótkowzroczność, bardzo często zwykłe chamstwo i głupota. 
Najsmutniejsze i najbardziej przerażające jest to, że ponad 90 proc. polskich kierowców uważa swoje umiejętności prowadzenia samochodu za wyższe niż przeciętna...  

Poniżej instrukcja, jak NIE WYPRZEDZAĆ, aby nie pozabijać siebie i innych.

1. Przed rozpoczęciem manewru należy koniecznie zawisnąć jak najbliżej pojazdu, który chcemy wyprzedzić – wiadomo, że im bliżej i im większy jest to pojazd, tym lepiej dla nas – mniejsza widoczność = więcej adrenaliny!
2. Manewr wyprzedzania najlepiej rozpocząć z zerową różnicą prędkości. To ważne, ponieważ dzięki temu wszystko będzie trwało maksymalnie długo, czyli dłuższa frajda z faktu wyprzedzania i jeszcze więcej adrenaliny! Ułatwi nam to na pewno wyprzedzanie w stylu EKO – czyli wyprzedzanie bez redukcji, na najwyższym możliwym biegu.
3. Ważne jest również, aby nie patrzeć w lusterka i nie sygnalizować manewru. Każdy przedszkolak wie, że lusterka są dla tępaków, którzy nie potrafią jeździć, a kierunkowskazów używają tylko idioci lub niedołęgi drogowe.
4. Jeżeli wszystko idzie zgodnie z planem, manewr trwa już około dwóch minut, a na horyzoncie prawdopodobnie pojawiają się pojazdy, które bezczelnie jadą w naszą stronę. Jeżeli tak się dzieje, pamiętajcie, niiiiigdy… przenigdy nie należy rezygnować z dokończenia manewru! Po co mamy psuć sobie zabawę, nie to jest naszym celem, poza tym – powiedzmy sobie szczerze – nie jesteśmy leszczami!
5. Kiedy wszystkie barany zjadą już nam z drogi, wyprzedzanie należy obowiązkowo zakończyć mocnym hamowaniem. Dlaczego? Proste, nawigacja wesoło oznajmiła nam właśnie, że “jesteś u celu, prowadził cię Krzysztof Hołowczyc”.

03:281080p 12941 03:28wyprzedzaczPL #12 1080p

Dodał: Polskie_Drogi

Błędy, pośpiech, brawura, głupota, ignorancja, egoizm, bezmyślność  tak wyprzedzamy na polskich drogach.
wyprzedzaczPL #1303:26720p 8042 03:26wyprzedzaczPL #13 720p

Dodał: Polskie_Drogi

Wyprzedzanie to jeden z najtrudniejszych i najbardziej niebezpiecznych manewrów w ruchu drogowym.
Wykonywany bardzo często niewłaściwie, brawurowo, bezmyślnie, na siłę oraz bez odpowiedniego przygotowania. 
Towarzyszy mu ciągły pośpiech, ignorancja, egoizm, brak pokory, krótkowzroczność, bardzo często zwykłe chamstwo i głupota. 
Najsmutniejsze i najbardziej przerażające jest to, że ponad 90 proc. polskich kierowców uważa swoje umiejętności prowadzenia samochodu za wyższe niż przeciętna...  

Poniżej instrukcja, jak NIE WYPRZEDZAĆ, aby nie pozabijać siebie i innych.

1. Przed rozpoczęciem manewru należy koniecznie zawisnąć jak najbliżej pojazdu, który chcemy wyprzedzić  wiadomo, że im bliżej i im większy jest to pojazd, tym lepiej dla nas  mniejsza widoczność  więcej adrenaliny!
2. Manewr wyprzedzania najlepiej rozpocząć z zerową różnicą prędkości. To ważne, ponieważ dzięki temu wszystko będzie trwało maksymalnie długo, czyli dłuższa frajda z faktu wyprzedzania i jeszcze więcej adrenaliny! Ułatwi nam to na pewno wyprzedzanie w stylu ECO  czyli wyprzedzanie bez redukcji, na najwyższym możliwym biegu.
3. Ważne jest również, aby nie patrzeć w lusterka i nie sygnalizować manewru. Każdy przedszkolak wie, że lusterka są dla tępaków, którzy nie potrafią jeździć, a kierunkowskazów używają tylko idioci lub niedołęgi drogowe.
4. Jeżeli wszystko idzie zgodnie z planem, manewr trwa już około dwóch minut, a na horyzoncie prawdopodobnie pojawiają się pojazdy, które bezczelnie jadą w naszą stronę. Jeżeli tak się dzieje, pamiętajcie, niiiiigdy przenigdy nie należy rezygnować z dokończenia manewru! Po co mamy psuć sobie zabawę, nie to jest naszym celem, poza tym  powiedzmy sobie szczerze  nie jesteśmy leszczami!
5. Kiedy wszystkie barany zjadą już nam z drogi, wyprzedzanie należy obowiązkowo zakończyć mocnym hamowaniem. Dlaczego? Proste, nawigacja wesoło oznajmiła nam właśnie, że jesteś u celu, prowadził cię Krzysztof Hołowczyc.

WŁĄCZ POWIADOMIENIA klikając ikonę dzwonka obok subskrybuj nie przegapisz żadnego odcinka 

Ponad 88,000 widzów na facebooku  https://www.facebook.com/polskiedrogi.tv
polskiedrogiPLUS  https://bit.ly/2MFLKxM
Instagram  https://www.instagram.com/polskiedrogitv
Wszystkie odcinki  https://polskiedrogi-tv.pl/category/wyprzedzaczpl
patronite.pl  https://patronite.pl/PolskieDrogi
Twitter  https://twitter.com/polskiedrogiTV
Jedź bezpiecznie  https://www.youtube.com/user/TVPjb/videos
Bezpieczny przejazd  http://www.bezpieczny-przejazd.pl

Serdecznie podziękowania dla wszystkich autorów, za pomoc w tworzeniu serii wyprzedzaczPL oraz kanału Polskie Drogi.

muzyka: Ringing Ambient Background
https://tiny.pl/t4mxq03:121080p 26054 03:12wyprzedzaczPL #14 1080p

Dodał: Polskie_Drogi