Królem ulicy może ...  lektor pl ...
Potrzebujesz szybszego ładowania wideo?
Załóż konto CDA Premium i nie trać czasu na wczytywanie.
Aktywuj teraz, a 14 dni otrzymasz gratis! Aktywuj konto premium Dlaczego widzę ten komunikat?

CDA nie limituje przepustowości oraz transferu danych.
W godzinach wieczornych może zdarzyć się jednak, iż ilość użytkowników przekracza możliwości naszych serwerów wideo. Wówczas odbiór może być zakłócony, a plik wideo może ładować się dłużej niż zwykle.

W opcji CDA Premium gwarantujemy, iż przepustowości i transferu nie braknie dla żadnego użytkownika. Zarejestruj swoje konto premium już teraz!

Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 10029 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar

być tylko jeden. Keanu Reeves jest gliniarzem i nie wydaje drobnych.
Kto zdąży na pociąg, ten zdąży.
Dalej już nie czytajcie.
Nie roszczę sobie żadnych praw autorskich ani Finansowych. Życzę miłego oglądania i Pozdrawiam Myślących. Pytania są proste tylko brak na nie prostych odpowiedzi Cheers;) Ja Nie zarabiam na filmach, a Ty wykup sobie konto - premium i masz dostęp do 9931 filmów, a więc, w czym i gdzie jest problem trolls & haters ?!? Wszystkie komentarze godzące w moją osobę z szlacheckim rodowodem i w moją szlachetno-charytatywną postawę są DELETE. Jako szlachcic nadal będę korzystał z mojego nadanego mi prawa Liberum Veto ;)))

pokaż cały opis
5.0 / 5 Oceny: 5
Włącz dostęp do 10029 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Królem ulicy może ... lektor pl ...
Najlepsze komentarze
avatar
anonim228 (*.*.148.228) wysłano z m.cda.pl 2021-12-01 01:19:12 +6
Świetny film,galy nie zrobię (nie ma jak) ,ale dzięki z całego serca za twe dary w postaci dobrych filmów ,pozdrawiam Odpowiedz
Truth_or_Lie 2021-12-01 01:24:12 +1
@anonim228: Dzięki za serdeczny i bardzo życzliwy komentarz. Jesteś Pierwszy, który tak napisał. Pozdrawiam i Trzymaj się ZDROWO! ;) Odpowiedz
Utleniacz 2021-12-27 21:01:19 +3
DObry , warto :)
Pozdro all drowia :) Odpowiedz
Truth_or_Lie 2021-12-29 02:37:01 0
@Utleniacz: Witam starego, obiektywnego widza. Dzięki i Pozdrawiam. Trzymaj się ZDROWO! Odpowiedz
avatar
anonim41 (*.*.33.41) 2021-12-26 01:51:51 +3
GALIZIEN : wart czasu dobry obraz Odpowiedz
Truth_or_Lie 2021-12-26 02:08:11 0
@anonim41: Witam i Pozdrawiam ;) Odpowiedz
avatar
anonim57 (*.*.205.57) 2021-11-29 19:10:40 +3
KOZAK TYLE W Odpowiedz
Truth_or_Lie 2021-11-29 19:35:55 0
@anonim57: Dzięki i Pozdrawiam ;) ten jest poprawnie polityczny, to przechodzi ... Odpowiedz
avatar
anonim150 (*.*.117.150) 2021-11-22 19:42:59 +3
Brudne gliny to temat ktory nigdy sie nie nudzi. Akcje troche jak z gry komputerowej ale mozna zjesc 6/10 Odpowiedz
Truth_or_Lie 2021-11-22 20:48:42 0
@anonim150: Wszyscy wiedzą dlaczego wrzuciłem ten film. Dzięki i Pozdrawiam ;) Odpowiedz
widar63 2022-01-16 12:38:41 +2
skrecilem jointa i naparzam film, dzieki za wrzutki, zajebiste filmy Odpowiedz
Truth_or_Lie 2022-01-16 12:42:50 0
@widar63: tylko z tym ostrożnie, wszystko jest dobre w formie umiarkowanej. Dzięki i Pozdrawiam. Trzymaj się ZDROWO!
F R E E D O M!!! Odpowiedz
avatar
anonim10 (*.*.60.10) wysłano z m.cda.pl 2022-01-06 22:11:32 +2
Super Odpowiedz
Truth_or_Lie 2022-01-06 23:57:05 0
@anonim10: Dzięki i Pozdrawiam. Trzymaj się ZDROWO! Odpowiedz
avatar
anonim10 (*.*.201.10) wysłano z m.cda.pl 2022-01-02 02:08:55 +2
Dobry film Odpowiedz
Truth_or_Lie 2022-01-02 02:36:20 0
@anonim10: Pełna Zgoda. Dzięki i Pozdrawiam. Trzymaj się ZDROWO! Odpowiedz
avatar
anonim166 (*.*.158.166) 2022-01-21 20:35:25 +1
Zajebisty kurwą film nie dla cweli wols.stree Emrys6666 Odpowiedz
Truth_or_Lie 2022-01-22 16:39:04 0
@anonim166: Dzięki i Pozdrawiam, Trzymaj się ZDROWO! ;) Odpowiedz
avatar
anonim69 (*.*.234.69) wysłano z m.cda.pl 2022-01-13 00:56:35 0
Mam próbę, czy może Pani pisać czy to są np. komedie, czy horrory, thrillery itd, bo co chwilę trzeba sprawdzać na Google jakiej kategorii jest dany film. Z góry dziękuję Odpowiedz
Truth_or_Lie 2022-01-14 03:17:11 0
@anonim69: ja tez z góry dziękuję, za zrozumienie mnie. Pozdrawiam i Trzymaj się ZDROWO! Odpowiedz
avatar
anonim67 (*.*.219.67) 2021-12-01 05:39:49 0
kazdy film z keanu coraz gorszy Odpowiedz
Truth_or_Lie 2021-12-01 12:58:52 +1
@anonim67: Dzięki i Pozdrawiam ;) Trzymaj się ZDROWO! ;) Odpowiedz
avatar
anonim94 (*.*.197.94) 2021-11-22 17:22:57 0
Ach, te moje oczy czarne, jak niebo w pogodny dzień... Wisz mi koleś za oftalmologa! Odpowiedz
Truth_or_Lie 2021-11-22 17:54:46 0
@anonim94: Widać, że Homera masz opanowanego ;) Odpowiedz
Truth_or_Lie 2021-11-22 15:08:27 0
Czy przetrwa, czy przeżyje, czy go ktoś albo coś dopadnie i po prostu zniknie? Odpowiedz
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Logowanie