Nie mówcie nikomu. Trzymam Malucha w domu.
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 9300 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: wannkall

Taka ciekawostka gościu trzyma maluszka w domu

pokaż cały opis
5.0 / 5 Oceny: 21
Włącz dostęp do 9300 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Nie mówcie nikomu. Trzymam Malucha w domu.
Najlepsze komentarze
avatar
anonim167 (*.*.234.167) 2016-06-06 13:37:20 +100
Bardzo pozytywnie walnięta chłopina !!! sam bym tak chciał ! Odpowiedz
avatar
anonim106 (*.*.255.106) wysłano z m.cda.pl 2016-06-06 13:32:35 +76
Kiedyś sprzeda za kupę kasy Odpowiedz
avatar
anonim173 (*.*.13.173) 2016-06-06 14:44:55 +13
Pewnie jakiś biedny górnik... Chata też bidna taka. Odpowiedz
avatar
anonim127 (*.*.235.127) 2016-06-06 22:40:34 +2
@anonim173: no tak na cda same bogacze Odpowiedz
avatar
anonim228 (*.*.81.228) 2016-06-07 06:15:37 +1
@anonim173: za bardzo rozpuszczony jesteś Odpowiedz
avatar
anonim109 (*.*.81.109) 2016-06-06 15:50:04 +7
Trzeba mieć nasrane Odpowiedz
avatar
anonim154 (*.*.181.154) wysłano z m.cda.pl 2016-06-07 03:47:13 +6
@anonim109: A czy on komus jakas krzywde robi? Co cie tak oburzylo?mial takie marzenie wiec je zrealizowal.nasrane to maja zamachowcy,mordercy i inne tego typu gowno a nie zwykly facet ktory mysli troche inaczej niz ty Odpowiedz
avatar
anonim201 (*.*.204.201) 2016-06-09 11:59:59 +1
@anonim109: Nie da się ukryć, czytając takie bzdury, jakie ty wypisujesz.. Odpowiedz
avatar
anonim144 (*.*.199.144) 2016-06-06 14:54:15 +6
Pasja i Miłość do maszyny.
Niektórzy obdarowują miłością maszynę (czasem z sentymentu do niej) i traktują ją jak drugiego człowieka,mimo że ona nigdy się nie odezwie moment sprzedania jej to jak utrata najbliższej osoby.
Dla niektórych to tylko zwykły metal i trochę plastiku ale dla takich ludzi ta bryła metalu posiada duszę. Odpowiedz
avatar
anonim113 (*.*.255.113) 2016-06-06 13:46:48 +5
jak by to powiedział Szwagier: Łooo Skurwesyn !! o_O Odpowiedz
avatar
anonim249 (*.*.248.249) 2016-06-06 15:27:05 +4
Moja kobita to i by się za mocno nie zdziwiła jak bym taki numer odwalił :D Odpowiedz
kra2324 wysłano z m.cda.pl 2016-06-06 16:47:57 +3
Eh kiedys malucha za 100zl sie kupowalo by sie porozbijac w lesie a teraz ytle kaszlaczek warty Odpowiedz
avatar
anonim32 (*.*.182.32) 2016-06-06 13:49:12 +2
Ze odpala nie znaczy ze daleko nim zajedzie auto musi czasami ruszyć z miejsca. Odpowiedz
avatar
anonim5 (*.*.161.5) 2016-06-06 16:05:09 +2
@anonim32: Przecież mówił, że rozsuwa fotele i sobie jeździ do przodu i do tyłu, czyli nim rusza :) Odpowiedz
avatar
anonim12 (*.*.137.12) 2016-06-06 20:28:27 0
@anonim5: Takie jeżdżenie to jak byś się dobrze nie wysrał, auto jest zrobione żeby pokonać więcej niż 3 metry. Odpowiedz
avatar
anonim154 (*.*.110.154) 2016-06-06 17:27:20 +1
Szacun :) Miałem już w sypialni niejeden motocykl, ale autko jeszcze nie:) Moja kobietka przyzwyczaiła się do motocykli w domu, ale myślę, że autko byłoby już bardziej problematyczne. Odpowiedz
avatar
anonim248 (*.*.39.248) 2016-06-06 13:32:48 +1
Schiz Odpowiedz
avatar
anonim89 (*.*.63.89) 2016-06-08 15:44:51 0
miros !! dobry ziomek mam 25 lat a malucha mialem w wieku 20 ... nie przez to ze nie stac mnie bylo na cos innego ale przez pasje ,,, moj ojciec mial moj dziadek i ja chcialem miec !! pozrawiam Daniel G . Giezo Odpowiedz
avatar
anonim173 (*.*.152.173) 2016-06-07 17:47:56 0
Każdy ma marzenia trochę inne a tutaj widać że facet swoje spełnił . Szacunek dla niego ;) Odpowiedz
avatar
anonim253 (*.*.115.253) 2016-06-07 13:37:25 0
Chłopinie ten Fiat 126p zastepuje pewnie żonę to gdzie miał go trzymać? Na deszczu i sniegu nie chciał bo fiacik by sie jeszcze przeziebił. A swoją droga to czy tam u was na Ślasku nie ma lekarzy psychiatrów? Odpowiedz
avatar
anonim243 (*.*.97.243) 2016-06-06 22:11:31 0
oj jak się tamte chóie dowiedzą to będzie problem tyle lat Odpowiedz
avatar
anonim31 (*.*.13.31) 2016-06-06 20:39:41 0
Krzychu kadetem tera!!!!!!!!!!!!! Odpowiedz
avatar
anonim97 (*.*.204.97) 2016-06-06 18:45:55 0
Gościu właśnie chce go sprzedać i stąd ta heca. Robi otoczkę, aby podpić cenę. Odpowiedz
Krystian_Hubicki wysłano z m.cda.pl 2016-06-06 18:54:39 0
@anonim97: ktoś myśli widze:-) Odpowiedz
avatar
anonim22 (*.*.209.22) 2016-06-06 15:58:02 0
A tak poza tym to wszyscy w domu? Odpowiedz
avatar
anonim99 (*.*.72.99) 2016-06-06 15:56:50 0
Jak robi przegląd? Odpowiedz
avatar
anonim237 (*.*.227.237) wysłano z m.cda.pl 2016-06-06 15:41:42 0
Drzwi malowane... Odpowiedz
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off
Nowy 2067 (2020) Lektor PL premium Ziemia zostaje spustoszona przez zmiany klimatyczne. Pracownik podziemnego tunelu zostaje nagle przeniesiony do przerażającego, nowego świata pełnego nieznanych niebezpieczeństw, gdzie musi walczyć o ocalenie rasy ludzkiej.
Gnomy rozrabiają (2017) Dubbing PL premium Takich krasnali jeszcze nie poznaliście!

Oglądaj już teraz w CDA Premium!

Logowanie