Wkurzony Jerzy Janowicz
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 10454 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: Kuguar

Po ciężkim boju, pomimo zdenerwowania i przegrywając 2:0 w setach, potrafił jeszcze wygrać

pokaż cały opis
5.0 / 5 Oceny: 30
Włącz dostęp do 10454 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Wkurzony Jerzy Janowicz
Najlepsze komentarze
avatar
anonim208 (*.*.110.208) 2013-01-16 15:08:14 +79
walczy o swoje i to mi się podoba Odpowiedz
avatar
anonim31 (*.*.13.31) 2013-01-16 15:53:35 +58
brakowalo mi tylko w tej wypowiedzi soczystego: k.u.r.w.a:) Odpowiedz
avatar
anonim144 (*.*.200.144) 2014-04-07 11:30:17 +1
@anonim31: bo jesteś prostak Odpowiedz
avatar
anonim250 (*.*.146.250) 2013-01-17 16:44:48 +7
What Jerzy, what Jerzy KURDE? Odpowiedz
avatar
anonim176 (*.*.187.176) 2013-01-16 23:15:49 +5
e tam, bez nerwów. Przyjdzie do domku, dziewczyna zrobi mu loda. Potem mi i po co tu się denerwować :) Odpowiedz
avatar
anonim138 (*.*.53.138) 2013-01-16 14:40:13 +5
Jurek, rakietą tera ! Odpowiedz
avatar
anonim231 (*.*.65.231) 2013-01-17 15:03:51 +4
no i dobrze, o swoje trzeba walczyć, lepiej by było jak by przyklaskiwał i uśmiechał się przy każdym będzie sędziego? Odpowiedz
avatar
anonim253 (*.*.11.253) 2013-01-16 18:31:11 +4
Kiedyś z tą ambicją pokona Federera BRAWO JUREK !!!!!!!!!!!! Odpowiedz
avatar
anonim120 (*.*.52.120) 2013-01-18 00:30:32 +3
jurek ogórek Odpowiedz
avatar
anonim42 (*.*.89.42) 2013-01-16 17:45:40 +3
nasz kozakiewicz :D Odpowiedz
avatar
anonim181 (*.*.241.181) 2013-01-16 15:56:41 +3
Nie ma nigdzie na świecie większego buraka nad Polaka! Odpowiedz
XxXPAINKILLERXxX 2013-01-16 17:45:59 +5
@anonim181: Dobrze wszyscy się cieszą z ciebie buraku. Odpowiedz
chyx 2013-01-16 23:59:34 +2
Brawo za wygrany mecz, fajnie, że emocje i w ogóle... Ale było pole, więc o nic te krzyki:) Odpowiedz
XxXPAINKILLERXxX 2013-01-17 16:59:03 +2
@chyx: Można się kłócić, lecz napewno nie było pola, chociaż filmik nie jest dobrej jakości, ale wystarczająco dobry by powiedzieć, iż nie było, także miał powód by się wnerwić. Odpowiedz
avatar
anonim77 (*.*.230.77) 2013-01-16 20:20:45 +2
gdziekupic no z całym szacunkiem ale widać że nie weszło w pole Odpowiedz
gdziekupic 2013-01-16 19:20:23 +2
"Nawet ślepy by zauważył iż piłka była za linią, ale okazuje się, iż w każdej dziedzinie sportu jest za dużo wałków, a zbyt mało porządnych sędziów"

Jeżeli z tej kamery widzisz, że był aut to masz niezły wzrok... Odpowiedz
avatar
anonim42 (*.*.162.42) 2013-01-16 21:01:07 +3
@gdziekupic: Albo Ty masz bardzo kiepski, bo ja też zauważyłem ze była za Odpowiedz
avatar
anonim154 (*.*.238.154) 2013-01-16 15:24:46 +2
Krzychu rakietą tera Odpowiedz
avatar
anonim134 (*.*.153.134) 2013-01-16 14:55:28 +2
bedzie na eurosport watts Odpowiedz
avatar
anonim115 (*.*.50.115) 2014-04-07 23:45:33 +1
wiesniak mysli ze jest nie wiadomo kim .... Odpowiedz
avatar
anonim36 (*.*.213.36) 2013-01-18 10:12:31 +1
Nie podoba mi sie takie zachowanie . Młody utalentowany zawodnik a odwala na korcie takie sceny brak klasy i skromnosci a to w sporcie jest wazne. Odpowiedz
avatar
anonim130 (*.*.143.130) 2013-01-18 11:42:42 +1
@anonim36: Zamknij ryj,ciekawe jak ty bys sie wkurw ila Odpowiedz
avatar
anonim6 (*.*.196.6) 2013-01-18 12:30:08 +1
@anonim36: po pierwsze naucz sie grac w tenisa potem sie wypowiadaj w tej kwestii Odpowiedz
avatar
anonim92 (*.*.138.92) 2013-01-17 14:33:09 +1
spie rda laj patolu Odpowiedz
avatar
anonim100 (*.*.233.100) 2013-01-17 08:28:18 +1
o j Jurek to była linia :) Odpowiedz
avatar
anonim93 (*.*.150.93) 2013-01-16 23:51:04 +1
Bo grać to trzeba umiec Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie