Potrzebujesz szybszego ładowania wideo?
Załóż konto CDA Premium i nie trać czasu na wczytywanie.
Aktywuj teraz! Aktywuj konto premium Dlaczego widzę ten komunikat?

CDA nie limituje przepustowości oraz transferu danych.
W godzinach wieczornych może zdarzyć się jednak, iż ilość użytkowników przekracza możliwości naszych serwerów wideo. Wówczas odbiór może być zakłócony, a plik wideo może ładować się dłużej niż zwykle.

W opcji CDA Premium gwarantujemy, iż przepustowości i transferu nie braknie dla żadnego użytkownika. Zarejestruj swoje konto premium już teraz!

Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 14965 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości.
Włącz dostęp
avatar
Dodał: anonim

Klasyka, którą warto przypomnieć. Czyli jak przyjemnie i bez alkoholu spędzić czas w pociągu. Zobaczcie sami. Bardzo pozytywny przekaz.

pokaż cały opis
5.0 / 5 Oceny: 56
Włącz dostęp do 14965 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: PKP: Pociąg przyszłości
Najlepsze komentarze
fazer85pl 2012-04-28 20:09:10 +40
fajnie fajne dobry pomysł na nudę w pociągu ;) Odpowiedz
avatar
anonim21 (*.*.203.21) 2012-05-15 22:04:59 +25
POzytywnie :P Odpowiedz
avatar
anonim210 (*.*.144.210) 2012-06-11 16:08:06 +9
co za spedałowane ciule Odpowiedz
avatar
anonim24 (*.*.22.24) 2012-05-15 22:05:32 +6
@anonim210: powiedział ten który zrobił by wszystko lepiej :) liczy sie pomysł Odpowiedz
avatar
anonim98 (*.*.91.98) 2012-08-25 19:44:28 +3
@anonim24: loda na bank lepiej ciąga xD Odpowiedz
avatar
anonim182 (*.*.171.182) 2012-09-21 18:14:09 +5
Ale nie rozumiem PO CO bez alkoholu ?! Odpowiedz
enderman1187pl 2015-11-29 17:07:01 0
@anonim182: żeby nie wymiotywać autobusie Odpowiedz
avatar
anonim36 (*.*.129.36) 2012-05-15 22:04:58 +5
spoko towrzystwo Odpowiedz
avatar
anonim59 (*.*.164.59) 2012-04-16 15:00:49 +3
bardzo fajnie mlodziez zrobila film co prawda to "wyplucie" pasty bylo nieco przesadzone ale ogolnie pomysl niesamowity. polecam film Odpowiedz
avatar
anonim31 (*.*.88.31) 2012-08-26 00:30:00 +2
co za Lamy walone BIBERY Odpowiedz
avatar
anonim188 (*.*.5.188) 2012-07-03 12:28:36 +2
winda najlepsza Odpowiedz
bazyl17 2012-04-16 15:00:49 +2
5/5 Odpowiedz
Wilczek160 2012-04-16 15:00:49 +2
mnie sie podoba Odpowiedz
ScarabeuSable 2012-04-16 15:00:49 +2
pozytywne szajbusy ;) Dobry filmik :) Odpowiedz
avatar
anonim41 (*.*.16.41) wysłano z m.cda.pl 2015-03-15 23:25:34 +1
Pieprzone pedały. Odpowiedz
avatar
anonim132 (*.*.23.132) 2012-09-12 20:08:36 +1
ciekawe dokąd ta winda prowadzi Odpowiedz
avatar
anonim165 (*.*.214.165) 2015-02-21 16:27:50 0
@anonim132: do podziemnego metra Odpowiedz
avatar
anonim166 (*.*.161.166) 2012-08-24 00:05:44 +1
fajne bmx 0:49 Odpowiedz
avatar
anonim61 (*.*.255.61) 2012-07-17 16:19:44 +1
Trolling max Odpowiedz
avatar
anonim210 (*.*.158.210) 2012-07-12 11:29:51 +1
WZIĄĆ gorący prysznic... a nie wziąść... =.= Odpowiedz
ziga999 2012-04-16 15:00:49 +1
do śmiechu warte z tym hehe Odpowiedz
PrzemO 2012-04-25 10:06:59 +1
@ziga999: i co oni zrobia z wygrana lodowka :D lub robotem kuchennym ahha Odpowiedz
avatar
anonim142 (*.*.81.142) 2012-04-16 15:00:49 +1
Mi się podoba pomysł oryginalny. Odpowiedz
avatar
anonim133 (*.*.34.133) 2012-04-25 16:20:44 +1
Ale dzieciaki ja pie rdo le maja nasrane w łebach takich niszcze pedałow dobrzy chłopacy tez to róbciee..pozdro londyn Odpowiedz
avatar
anonim178 (*.*.160.178) 2012-05-15 09:00:28 +7
@anonim: co ty masz do pozytywnych ludzi bawią się i mają chumor nie cwaniakuj proszę :) Odpowiedz
avatar
anonim36 (*.*.116.36) 2012-05-15 09:00:30 +6
@anonim: zniszczony jak widać to masz mózg pajacu Odpowiedz
avatar
anonim131 (*.*.205.131) 2012-04-16 15:00:49 +1
super Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie