Owari no Seraph - 08 Napisy PL
Potrzebujesz szybszego ładowania wideo?
Załóż konto CDA Premium i nie trać czasu na wczytywanie.
Aktywuj teraz, a 14 dni otrzymasz gratis! Aktywuj konto premium Dlaczego widzę ten komunikat?

CDA nie limituje przepustowości oraz transferu danych.
W godzinach wieczornych może zdarzyć się jednak, iż ilość użytkowników przekracza możliwości naszych serwerów wideo. Wówczas odbiór może być zakłócony, a plik wideo może ładować się dłużej niż zwykle.

W opcji CDA Premium gwarantujemy, iż przepustowości i transferu nie braknie dla żadnego użytkownika. Zarejestruj swoje konto premium już teraz!

Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 9489 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: zorame

Napisów nie wykonałem ja

pokaż cały opis
W katalogu: Owari no Seraph
5.0 / 5 Oceny: 9
Włącz dostęp do 9489 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Owari no Seraph - 08 Napisy PL
Najlepsze komentarze
avatar
anonim64 (*.*.169.64) wysłano z m.cda.pl 2020-07-08 15:18:22 +300
Widocznie tylko mnie nie nie wkurzają laski w tym anime Odpowiedz
avatar
anonim251 (*.*.148.251) wysłano z m.cda.pl 2020-07-20 19:49:49 +117
@anonim64: One są świetne moim zdaniem. Odpowiedz
zorame 2020-07-08 17:48:38 +101
@anonim64: mnie też nie :/ Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [10]
_Afaren_ 2020-06-27 14:31:44 +171
ale te dwie baby sa wkurwiajace, az sie ogladac odechciewa Odpowiedz
avatar
anonim140 (*.*.8.140) wysłano z m.cda.pl 2020-08-02 15:08:40 +134
@_Afaren_: No ale blondi jest najgorsza Odpowiedz
avatar
anonim174 (*.*.97.174) 2020-09-26 14:01:35 +33
@michalmaison13: co ma feminizm do postaci z anime XDD zapoznaj sie z pojeciem tego slowa Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [6]
avatar
anonim51 (*.*.178.51) wysłano z m.cda.pl 2020-08-14 14:34:44 +118
YUU Z WSZYSTKIMI SIĘ SHIPUJE Odpowiedz
avatar
anonim42 (*.*.184.42) wysłano z m.cda.pl 2020-10-16 13:49:47 +82
@anonim51: Mika x yuu ewentualnie yuu x yoichi ale wypierdzielaj z innymi ~mrssrnpai2205 Odpowiedz
avatar
anonim57 (*.*.35.57) wysłano z m.cda.pl 2021-03-03 00:16:27 +46
@anonim51: Yuu x Mika Forever Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim47 (*.*.245.47) wysłano z m.cda.pl 2020-06-24 18:57:04 +106
Ale ten wampir co powiedział "do zobaczenia moje cielaczki" był taki uroczy i ten jego słodki głosik ♡♡ Odpowiedz
avatar
anonim83 (*.*.163.83) 2020-06-26 09:26:01 +28
@anonim47: lol Odpowiedz
avatar
anonim219 (*.*.160.219) wysłano z m.cda.pl 2020-12-28 14:19:44 +8
@anonim47: Uuu to mój komentarz ma już 37 like dziękuję bardzo xddd przyszłam se ponownie obejrzeć moje jedno z ulubionych anime i zapamiętałam że będzie taki jeden przystojniaczek u wampirów... Chociaż jak dla mnie nie tylko on jest szekszaśny XD Odpowiedz
avatar
anonim207 (*.*.79.207) 2020-09-20 18:23:53 +102
ta w fioletowych wlosach ma czasami smieszne momenty i da sie nia zniesc ale ta blondynka jest zwyczajnie wkurwiajaca nie lubie takich postaci Odpowiedz
zorame 2020-10-04 09:53:23 +43
@anonim207: +1 shinoa lepsza od mitsuby XD Odpowiedz
Mr.BlueSky 2020-11-12 20:45:08 +47
Jebac was yaoi fanki niszczycie to anime swoimi gówno shipami stfu Odpowiedz
avatar
anonim112 (*.*.16.112) wysłano z m.cda.pl 2021-03-02 09:24:58 +19
@Mr.BlueSky: ALE ONI SERIO PASUJA DO SIEBIE LOL Odpowiedz
avatar
anonim19 (*.*.229.19) wysłano z m.cda.pl 2020-11-20 01:53:59 +12
@Mr.BlueSky: Zamnij sięstu są Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
avatar
anonim245 (*.*.86.245) 2020-06-09 19:36:53 +47
riko to prawie bocian
Odpowiedz
avatar
anonim156 (*.*.40.156) 2020-06-16 16:14:53 +10
@anonim245: oj tak Odpowiedz
avatar
anonim244 (*.*.37.244) wysłano z m.cda.pl 2021-01-31 21:18:34 +6
@anonim245: Cieru Fantomhajben (wiem że nie tak się pisze przyszłe czepialskie dupki) Odpowiedz
avatar
anonim41 (*.*.116.41) 2020-11-11 14:17:12 +30
Shinoa jest zajebista i uwielbiam ją, ale Mitsuba mnie tak wkurza, że zaraz nie wytrzymam Odpowiedz
yumekoo 2020-08-23 12:07:07 +30
Przez to że przerywają jak zaczyna się dziać jakaś akcja robi sie troszeczkę nudno Odpowiedz
avatar
anonim244 (*.*.37.244) wysłano z m.cda.pl 2021-01-31 21:19:02 +5
@yumekoo: Nooo walony polsat im się nie sprawdza Odpowiedz
karaczankuchenny 2020-07-03 14:45:47 +30
zawał miałam na początku XD ale te baby wnerwiają Odpowiedz
Osamu_Mori 2020-11-24 09:19:09 +26
czy tylko ja shipuje tą blondyne i tą w fioletowych Odpowiedz
avatar
anonim74 (*.*.128.74) 2021-03-26 20:19:55 +6
@avocado-and-nachos: ja też ale blondi mnie dosyć wkurza Odpowiedz
avatar
anonim244 (*.*.37.244) wysłano z m.cda.pl 2021-01-31 21:23:28 +3
@avocado-and-nachos: Nie wiem o którą w fioletowych ci chodzi, bo ja tam tylko widzę te różowowłose Odpowiedz
avatar
anonim18 (*.*.177.18) wysłano z m.cda.pl 2020-10-20 03:40:37 +26
boze mitsuba zabij sie Odpowiedz
mkazanecka0000 2021-01-05 01:27:40 +24
,,Ruszajmy"
A w tle Yuu wjeżdża autem w słup XDDDDDD Odpowiedz
avatar
anonim51 (*.*.178.51) wysłano z m.cda.pl 2020-08-14 14:21:08 +11
Tylko ja shipuję yuu i yoichi'ego.wzieło się to z tego że w mandze mają swoje momenty + uroczo razem wyglądająą :3 Odpowiedz
avatar
anonim19 (*.*.229.19) wysłano z m.cda.pl 2020-11-20 01:52:28 +13
@anonim51: chciałabym zobaczyć reakcję mika na to, że yuu jest z yoichi Odpowiedz
avatar
anonim217 (*.*.141.217) wysłano z m.cda.pl 2020-10-10 11:50:56 +5
@anonim51: Nie tylko ty :3 Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim29 (*.*.36.29) wysłano z m.cda.pl 2020-12-12 17:10:07 +9
PICO NA MINIATURCE XD Odpowiedz
avatar
anonim136 (*.*.59.136) wysłano z m.cda.pl 2021-06-09 19:31:14 +1
@anonim29: JA TEZ MIAŁAM TAKIE XDD Odpowiedz
avatar
anonim111 (*.*.101.111) 2020-07-12 23:43:22 +9
Totalnie shippuje blondyne i Yuu. Oba to dwa wkurwiające pomioty ale still shippppp. ~ Rival Odpowiedz
avatar
anonim67 (*.*.161.67) 2020-07-24 16:10:56 +44
@anonim111: CHYBA TEJ NIE ZGIŃ POCZWARO, NIECH ZGINIE KAŻDY KTO ICH SHIPUJE AAA Odpowiedz
avatar
anonim171 (*.*.208.171) wysłano z m.cda.pl 2020-08-26 16:39:40 +11
@anonim111: boże, tylko nie to proszę Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
avatar
anonim245 (*.*.86.245) 2020-06-09 19:42:57 +9
tak było Odpowiedz
avatar
anonim244 (*.*.37.244) wysłano z m.cda.pl 2021-01-31 21:22:11 +3
@anonim245: Nie kłamię Odpowiedz
patipapryczka731 2021-01-18 10:57:13 +7
wreszcie anime w ktorym postacie rumienia sie od emocji i niedotlenienia, a nie tylko z zawstydzenia Odpowiedz
avatar
anonim175 (*.*.146.175) 2020-11-12 20:12:16 +7
Shinoa najlepsza postać ♥ Odpowiedz
zorame 2020-11-13 09:09:33 +3
@anonim175: proste ze tak Odpowiedz
avatar
anonim253 (*.*.59.253) wysłano z m.cda.pl 2020-11-28 15:38:44 +5
Jeśli ktoś czytał mangę owari no seraph, to wie, że Shinoa jest poczęta z eksperymentu, Tenriu(ojciec) wykorzystał dwie kobiety opętane przez demony, i w ten sposób narodziły się Shinoa i jej siostra Mahiru. Shinoa jak to niektórzy mówią jest tak bardzo denerwująca, bo nie może pozwolić, sobie na okazywanie emocji z dwóch powodów: przez to, że może zostać opętana przez demona i przez jej "rodzinę" która nie uznaje okazywania uczyć. Mitsuba pochodzi z zamożnej rodziny, w której też nie ma mowy na pokazywanie emocji, poza tym Mitsuba chce chronić swoją drużyne dlatego czasami jest tak denerwująca Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Kler (2018) Cały film PL premium Najbardziej kontrowersyjny film ostatnich lat!

Oglądaj już teraz w CDA Premium!
Luis i obcy (2018) Dubbing PL premium Chłopiec zaprzyjaźnia się z trzema wesołymi kosmitami, których UFO zostaje rozbite w jego ogródku.

Oglądaj już teraz w CDA Premium!

Logowanie