Potrzebujesz szybszego ładowania wideo?
Załóż konto CDA Premium i nie trać czasu na wczytywanie.
Aktywuj teraz! Aktywuj konto premium Dlaczego widzę ten komunikat?

CDA nie limituje przepustowości oraz transferu danych.
W godzinach wieczornych może zdarzyć się jednak, iż ilość użytkowników przekracza możliwości naszych serwerów wideo. Wówczas odbiór może być zakłócony, a plik wideo może ładować się dłużej niż zwykle.

W opcji CDA Premium gwarantujemy, iż przepustowości i transferu nie braknie dla żadnego użytkownika. Zarejestruj swoje konto premium już teraz!

Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 14963 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości.
Włącz dostęp
avatar
Dodał: gracz24

Prezentacja możliwości graficznych wersji PC.

pokaż cały opis
5.0 / 5 Oceny: 8
Włącz dostęp do 14963 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Mafia 2 - Awesome Nvidia PhysX Trailer
Najlepsze komentarze
dominikpejas 2012-07-03 15:58:17 +2
mafia jest lepsza od gta Odpowiedz
ronaldo__13 2012-05-02 17:18:40 +1
dobra ale polecam na gry.pl:D Odpowiedz
avatar
anonim18 (*.*.25.18) 2012-04-16 15:00:49 +1
wszyscy tą mafią sie tak podniecają strasznie ale jak zagrają to nne zdanie mają pużniej, przez pierwsze 2 dni grania moze sie bedzie cie podniecać ale puzniej raczej nie .po przejsciu gry niema co robić niema free ride samochodów jest mało 36 tylko. mapa niei jest duża. na tyle lat roboty to zrobili syf. nawet broni białej niema bruf.misje są zajebiste i grafika ale nic pozatym .to tylko m0oje zdanie .mozecie sie z nim nie zgadzać Odpowiedz
avatar
anonim130 (*.*.222.130) 2012-06-09 11:50:15 0
JAKE TO SUPER. Odpowiedz
avatar
anonim193 (*.*.10.193) 2012-04-16 15:00:49 0
no jo ale nudna Odpowiedz
avatar
anonim31 (*.*.97.31) 2012-04-16 15:00:49 0
to jest najlepsza gra świata Odpowiedz
avatar
anonim195 (*.*.197.195) 2012-04-16 15:00:49 0
@anonim31: nienajlepsza ale dobra poprawie cie xD Odpowiedz
avatar
anonim49 (*.*.41.49) 2012-04-16 15:00:49 0
było fajne ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha Odpowiedz
Juzek_Banan 2012-04-16 15:00:49 0
co z tego ze nowa Mafia ma ladna grafike skoro cala reszta jest beznadziejna, krociutki watek glowny, malo samchodow, misje jakies takie nijakie, ani nie mozna sobie swobodnie pojezdzic po miescie ktore z reszta tez jest mniejsze niz nawet w jedynce, ogolnie slaba ta gra jest Odpowiedz
avatar
anonim200 (*.*.96.200) 2012-04-16 15:00:49 0
mimo wszystko co dobre plomienie wygladaja marnie :) Odpowiedz
avatar
anonim65 (*.*.36.65) 2012-04-16 15:00:49 0
Przeciez na stronie jest podane ,ze premiera 24 sierpien 2010... Odpowiedz
avatar
anonim209 (*.*.28.209) 2012-04-16 15:00:49 0
nie było premiery :( Odpowiedz
avatar
anonim219 (*.*.35.219) 2012-04-16 15:00:49 0
chyba mi nie pojdzie na kopa jezeli nawet trailer sie tnie ? :PP Odpowiedz
avatar
anonim60 (*.*.49.60) 2012-04-16 15:00:49 0
fajne Odpowiedz
avatar
anonim21 (*.*.91.21) 2012-04-16 15:00:49 0
to juz była premiera czy jeszcze nie ??? Odpowiedz
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie