Zje czy nie zje?
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 9935 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: A16
4.0 / 5 Oceny: 59
Włącz dostęp do 9935 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Zje czy nie zje?
Najlepsze komentarze
avatar
anonim133 (*.*.240.133) 2012-04-16 15:00:49 +51
ciekawe która poleci w ślimaka? Odpowiedz
avatar
anonim99 (*.*.32.99) 2012-04-16 15:00:49 +28
francuz zarabia zawsze dużo kasy Odpowiedz
avatar
anonim63 (*.*.203.63) 2012-04-16 15:00:49 0
@anonim99: i to za ślimaki XD Odpowiedz
avatar
anonim217 (*.*.79.217) 2012-04-25 16:20:44 +6
mięsny jeż, mięsny jeż, Ty go zjesz, ty go zjesz Odpowiedz
avatar
anonim119 (*.*.182.119) 2012-04-16 15:00:49 +5
@anonim24: no chyba nie Odpowiedz
avatar
anonim24 (*.*.138.24) 2012-04-16 15:00:49 0
@anonim217: raczej mięsny ślimak , mięsny ślimak , ty go zjesz , ty go zjesz Odpowiedz
Sparrow 2012-05-26 21:14:44 +4
Smacznego... Odpowiedz
avatar
anonim126 (*.*.136.126) 2012-05-11 23:39:10 +4
"weź mu chatę zostaw" :D rozwaliło mnie to Odpowiedz
avatar
anonim130 (*.*.108.130) 2012-04-16 15:00:49 +4
Ty go zjesz, ty go zjesz :P Odpowiedz
avatar
anonim213 (*.*.251.213) 2012-04-16 15:00:49 +4
ciekawe co zrobił by za 100? haahah Odpowiedz
avatar
anonim202 (*.*.210.202) 2012-04-16 15:00:49 +3
biedny ślimaczek ;( Odpowiedz
Ryno 2012-04-16 15:00:49 +3
kto pociągnie za 5 stówek ? Odpowiedz
ROBSON16B 2012-04-16 15:00:49 +2
Zakład może nie najlepszy , ale za to gościu ma u mnie szacun . Zjadł ślimaka i jeszcze zgarnął za to 50 zł . Smacznego życzę ... Odpowiedz
Brn 2012-04-16 15:00:49 +1
@ROBSON16B: za bycie idiotą należy się szacunek?? lol Odpowiedz
avatar
anonim117 (*.*.248.117) 2012-04-16 15:00:49 +2
szkoda ślimaka szkoda i wódki Odpowiedz
avatar
anonim182 (*.*.219.182) 2012-04-16 15:00:49 0
@anonim117: piwa... Odpowiedz
zex 2012-04-16 15:00:49 +2
szkoda ślimaczka ;( ;D Odpowiedz
avatar
anonim174 (*.*.178.174) 2012-04-16 15:00:49 +2
czemu zawsze jak coś wpier*dalam trafie na taki filmik?!?!?! Odpowiedz
avatar
anonim18 (*.*.25.18) 2012-04-16 15:00:49 +5
@anonim174: bo jesteś świnią Odpowiedz
mrok111 2012-04-25 14:04:53 +1
czego ludzie nie zrobia za pieniadze Odpowiedz
avatar
anonim58 (*.*.220.58) 2012-04-16 15:00:49 +1
za 50 zL to bym nawet dupy dal Odpowiedz
avatar
anonim147 (*.*.198.147) 2012-04-16 15:00:49 +2
@anonim58: nie ma co cenisz sie wysoko Odpowiedz
avatar
anonim61 (*.*.80.61) 2012-04-16 15:00:49 +1
@anonim58: no tylko ciekawe kto by Ciebie chcial tam przeleciec .... Odpowiedz
avatar
anonim22 (*.*.186.22) 2012-04-16 15:00:49 +1
za 5 dyszek to ja bym wpierdolil zabe O.o Odpowiedz
avatar
anonim124 (*.*.93.124) 2012-04-16 15:00:49 +1
czego nie zrobi człowiek dla kasy ... Odpowiedz
avatar
anonim33 (*.*.140.33) 2012-04-16 15:00:49 +1
uczen Beara Grylsa pewnie, je cenne bialko Odpowiedz
avatar
anonim1 (*.*.2.1) 2012-04-16 15:00:49 +1
za pięć dych też bym zjadł:) Odpowiedz
avatar
anonim16 (*.*.219.16) 2012-04-16 15:00:49 +1
Kuźwa, ciota z francji by zapłaciła 5 dych, gdybyście jej złapali ślimaka do zjedzenia. Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie