Jaś Fasola - Nadciąga Totalny Kataklizm (1997) - cały film

Jaś Fasola - Nadciąga Totalny Kataklizm (1997) - cały film

Potrzebujesz szybszego ładowania wideo?
Załóż konto CDA Premium i nie trać czasu na wczytywanie.
Aktywuj teraz, a 14 dni otrzymasz gratis! Aktywuj konto premium Dlaczego widzę ten komunikat?

CDA nie limituje przepustowości oraz transferu danych.
W godzinach wieczornych może zdarzyć się jednak, iż ilość użytkowników przekracza możliwości naszych serwerów wideo. Wówczas odbiór może być zakłócony, a plik wideo może ładować się dłużej niż zwykle.

W opcji CDA Premium gwarantujemy, iż przepustowości i transferu nie braknie dla żadnego użytkownika. Zarejestruj swoje konto premium już teraz!

Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 3759 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał:

Pełny film z jasiem fasolą

pokaż cały opis
Ten film znajduje się w poczekalni.
4.0 / 5 Oceny: 25
369031 odsłon
Nie kupuj kota w worku, 14 dni darmowego testu!
W każdym momencie możesz zrezygnować. Nie chcesz korzystać? Nie płacisz!
Po okresie bezpłatnym tylko 66 groszy dziennie - 19,90 zł za miesiąc.
Najlepsze komentarze
avatar
anonim165 (*.*.177.165) 2014-02-04 21:31:34 +400
kto lubi jasia fasole daje plusika ! < ★_★ > ❦❧➸➹➻➽☃ ☏✿❀❁☃☎♨ Odpowiedz
avatar
anonim253 (*.*.33.253) 2015-04-20 18:34:28 +34
@anonim165: + Odpowiedz
avatar
anonim56 (*.*.65.56) 2015-04-24 18:12:33 +31
@anonim165: spjerdalaj hi hi ha ha Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [4]
avatar
anonim162 (*.*.114.162) 2013-09-21 18:19:42 +262
kumu sie niepodoba niech wyp$@%$@?a Odpowiedz
avatar
anonim166 (*.*.84.166) 2014-06-04 16:28:22 +48
@anonim162: Amen Odpowiedz
avatar
anonim5 (*.*.57.5) 2014-12-30 18:54:30 +28
@anonim162: co ty piszesz ty ćwoku i kuldonie jesteś frajer i cwel Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [5]
avatar
anonim243 (*.*.64.243) 2012-10-01 19:10:11 +103
zajebisty Odpowiedz
avatar
anonim163 (*.*.94.163) 2013-10-19 14:31:44 +17
@anonim243: Hahahaha Dobreee ;) Odpowiedz
avatar
anonim105 (*.*.200.105) 2013-12-14 13:57:02 +11
@anonim243: POSTARAJ SIĘ O LEPSZE SŁOWNICTWO WYBZYKANY SZCZURZE

00000000-------------------000000000000 Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
avatar
anonim156 (*.*.51.156) 2014-01-07 21:48:06 +69
Hahahahahhahahahahahahaha xDD
Ten film rządzi xD
Jaki ryj tej babce na poltrecie dał xD
a na koniec filmu porzegnanie środkowym palcem hahahahahaha xDD A co on wyprawiał w toalecie xD
W szpitalu do jakiegoś kolesia wpadł mu cukierek, on zamiast cukierka, wyciągną kule postrzałową, potem spowrotem ją wsadził , wyciągnął cukierka i zjadł xD Hahahahahahahahahhahahahahh xD
Ten film jest superowy xD Polecam każdemu !! HAHAHAHAHAHAH ;D Odpowiedz
avatar
anonim96 (*.*.55.96) 2014-02-08 19:50:24 +24
@anonim156: nie zesraj sie
Odpowiedz
avatar
anonim5 (*.*.244.5) 2014-03-22 21:08:18 +7
@anonim96: kocham cie Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
avatar
anonim126 (*.*.82.126) 2013-01-29 22:48:47 +43
jest odprężający Odpowiedz
avatar
anonim127 (*.*.81.127) 2013-01-29 23:20:48 +13
@anonim126: no to prawda popieram Odpowiedz
avatar
anonim199 (*.*.111.199) wysłano z m.cda.pl 2015-01-25 21:02:14 +42
Kto lubi jasia fasole daje plusa Odpowiedz
avatar
anonim1 (*.*.61.1) 2014-10-22 23:51:23 +42
Rowan Atkinson (aktor grający Jasia Fasole) jest jednym z najlepszych aktorów komediowych!! Odpowiedz
avatar
anonim183 (*.*.240.183) 2016-01-28 17:10:31 +7
@anonim253: To z tego, że by nie było wielu najlepszych komedii. Odpowiedz
avatar
anonim253 (*.*.33.253) 2015-04-20 18:36:22 +7
@anonim1: i co z tego Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim199 (*.*.111.199) wysłano z m.cda.pl 2015-01-25 21:02:53 +37
Ktolubi jasia fasole daje plusa Odpowiedz
avatar
anonim253 (*.*.33.253) 2015-04-20 18:38:27 +10
@anonim199: + Odpowiedz
avatar
anonim199 (*.*.111.199) wysłano z m.cda.pl 2015-01-25 21:02:12 +35
Kto lubi jasia fasole daje plusa Odpowiedz
avatar
anonim253 (*.*.33.253) 2015-04-20 18:37:26 +7
@anonim199: + Odpowiedz
avatar
anonim203 (*.*.218.203) 2014-06-23 17:06:52 +16
18:32 haha ! :P Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie