Lodowa apokalipsa w USA
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 10678 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar

W USA tymczasem trwa zima stulecia. Stan Massachusetts zmaga się z ekstremalnymi warunkami pogodowymi. Strażakom zamarzają kaski a woda na ulicach miast zamarza.

Woda z oceanu wdarła się na ulice jednego z miast w czasie sztormu. Gdyby tego było mało, arktyczna pogoda zamroziła wodę w mieście.

Jak podaje Fox News fala arktycznych mrozów i pogody uderzyła we wschodnie wybrzeże Stanów Zjednoczonych. Temperatura sięga tam -30 stopni Celsjusza! Sparaliżowały one transport, a szkoły i niektóre firmy zostały zamknięto do odwołania.

pokaż cały opis
4.0 / 5 Oceny: 16
Włącz dostęp do 10678 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Lodowa apokalipsa w USA
Najlepsze komentarze
avatar
anonim185 (*.*.140.185) wysłano z m.cda.pl 2018-01-05 18:13:12 +84
Gdy by ziemia była okrągła to by ten śnieg się na boki zsunął Odpowiedz
avatar
anonim39 (*.*.71.39) 2018-01-05 18:23:20 +15
@anonim185: Gdyby ziemia była okrągłą to by się woda z oceanu w dół wylała xD Odpowiedz
avatar
anonim248 (*.*.84.248) wysłano z m.cda.pl 2018-01-05 20:02:45 +7
@anonim185: co za debile co popierają te bzdury z płaska ziemią... to było dobre szacun ;) Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
avatar
anonim99 (*.*.242.99) 2018-01-05 18:29:17 +27
Boże co za idiota pisał opis.... Strażakom zamarzają kaski............. mi ostatnio zamarzł młotek Odpowiedz
avatar
anonim74 (*.*.35.74) 2018-01-05 19:32:28 +3
@anonim99: Gdy tłumaczenie w translatorze nie wypali... Odpowiedz
00-1407 wysłano z m.cda.pl 2018-01-05 18:13:09 +10
Wycieraczka podniesiona prawidłowo ;) Odpowiedz
ateista31 2018-01-05 21:23:53 +1
@00-1407: Musi Polak :-) Odpowiedz
avatar
anonim146 (*.*.242.146) 2018-01-06 00:28:00 +8
HAARP ZROBIŁ ROBOTE PORAZ KOLEJNY BRAWO USA WYJEBCIE SIE SAMI W POWIETRZE I WEZCIE ANGELE TUSKA I ICH CIAPATOLI . NIECH ZYJE WOLNA POLSKA !!!!!!! Odpowiedz
Artur_Zagaj_PL 2018-01-05 18:52:35
[Użytkownik został zablokowany] Odpowiedz
avatar
anonim123 (*.*.242.123) 2018-01-05 21:29:31 +4
AMERYKA TY KU.RWO GLUPIA DALEJ EKSPERYMENTUJCIE Z POGODA CZYLI HAARP , JEB,AC WAS Z ZYOW TV RADIO I GAZETY , ZAKLAMANA NAUKE PRAWA ITP Odpowiedz
avatar
anonim189 (*.*.209.189) 2018-01-05 22:35:14 +2
@anonim123: Haarp, masoni, nwo, unia europejska, antychryst, hollywood, chem trails, gmo, kontrola populacji, pieniądze jako dług, ale są też dobre strony.
Polska ! Polska nawracająca się! Żywa wiara, cuda, rozsądny rząd(chociaż to tylko przykrywka),

moglibysmy porozmawiać anonim 123 Odpowiedz
avatar
anonim127 (*.*.169.127) 2018-01-06 09:03:45 +3
Europa jak sie sra z ekologia, bo globalne ocieplenie. W USA maja to gdzies. W USA zima stulecia, u Nas zimy brak. Wnioski nasuwaja sie same... Odpowiedz
avatar
anonim99 (*.*.33.99) 2018-01-05 18:50:28 +3
oni tam mają wszystko najlepsze, największe ... Odpowiedz
ateista31 2018-01-05 20:41:03 +2
@anonim99: Przepraszam, a w Krużewnikach był? Odpowiedz
avatar
anonim104 (*.*.225.104) wysłano z m.cda.pl 2018-01-05 18:14:24 +2
Sprzedam auto z USA ;) Odpowiedz
smiecions 2018-01-05 21:51:47 +1
a po chuj ten bagaznik otwarty Odpowiedz
avatar
anonim87 (*.*.8.87) 2018-01-07 20:50:46 0
Heee... ale to nie koniec tego dramatu. Jeśli ocieplenie nadejdzie szybko, będzie powódź jak jasny gwint. Jedynie cieszą się "importerzy PRAWIE NOWYCH AUT Z USA!" Żniwa będą mieli , że ho! Odpowiedz
avatar
anonim116 (*.*.192.116) 2018-01-07 15:53:40 0
Teraz to nic, jak to sie zacznie topic bedzie wesolo. Odpowiedz
avatar
anonim93 (*.*.229.93) 2018-01-07 15:35:27 0
Niedługo będą w Polsce nowe autka zza granicy :p Odpowiedz
avatar
anonim161 (*.*.130.161) 2018-01-07 15:27:57 0
kara Odpowiedz
avatar
anonim140 (*.*.125.140) 2018-01-07 14:02:47 0
ziemia jest trójkątna i tyle!!!! Odpowiedz
avatar
anonim61 (*.*.24.61) 2018-01-07 02:25:20 0
illuminati shit Odpowiedz
avatar
anonim61 (*.*.24.61) 2018-01-07 02:23:06 0
bawią się diabły pogodą od dawna już.. rozpylanie metali ciezkich w atmosferze to już codzienność prawie na całym świecie. Poczytajcie na temat geoinżynierii, HAARP chemtrails. NATO USA i spółka niszczą te planete od dawna
Pozdro dla kumatych Odpowiedz
jan500w 2018-01-06 12:42:25 0
Epoka lodowcowa 4 xd Odpowiedz
avatar
anonim1 (*.*.121.1) 2018-01-06 10:08:25 0
to są efekty ingerencji ludzkich debili tajna technologią Odpowiedz
avatar
anonim161 (*.*.130.161) 2018-01-06 09:57:09 0
KARA- Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie