Saijaku Muhai no Bahamut 12 PL HD
Potrzebujesz szybszego ładowania wideo?
Załóż konto CDA Premium i nie trać czasu na wczytywanie.
Aktywuj teraz, a 14 dni otrzymasz gratis! Aktywuj konto premium Dlaczego widzę ten komunikat?

CDA nie limituje przepustowości oraz transferu danych.
W godzinach wieczornych może zdarzyć się jednak, iż ilość użytkowników przekracza możliwości naszych serwerów wideo. Wówczas odbiór może być zakłócony, a plik wideo może ładować się dłużej niż zwykle.

W opcji CDA Premium gwarantujemy, iż przepustowości i transferu nie braknie dla żadnego użytkownika. Zarejestruj swoje konto premium już teraz!

Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 9721 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: Djabloo2

Saijaku Muhai no Bahamut 12 PL HD

pokaż cały opis
W katalogu: Saijaku Muhai no Bahamut
4.0 / 5 Oceny: 12
Włącz dostęp do 9721 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Saijaku Muhai no Bahamut 12 PL HD
Najlepsze komentarze
avatar
anonim2 (*.*.255.2) 2019-01-26 01:52:32 +179
,,Lux chodź dam ci potomka" padłem XDDDE Odpowiedz
avatar
anonim86 (*.*.22.86) wysłano z m.cda.pl 2020-05-01 00:38:14 +40
@anonim2: Ja bym się zgodził Odpowiedz
avatar
anonim75 (*.*.104.75) wysłano z m.cda.pl 2020-09-26 23:05:58 +11
@anonim2: Ja się prawie udławiłem Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
kwartixer-18923 2018-11-02 12:11:00 +88
,,No i mamy kolejną członkinie haremu Luxa" kurna skisłem XDDDDDD Odpowiedz
mardr442 2019-05-01 19:27:09 +22
@kwartixer-18923: Ale jebłem xD Odpowiedz
avatar
anonim104 (*.*.155.104) wysłano z m.cda.pl 2019-06-25 19:59:24 +14
@kwartixer-18923: Duszę się XDDD Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
maicraft00076 2018-02-09 22:36:53 +56
fajne było szkoda że koniec Odpowiedz
avatar
anonim224 (*.*.185.224) wysłano z m.cda.pl 2019-08-14 21:04:01 +28
@maicraft00076: to nie koniec jest 2 sezon ;D Odpowiedz
magisekyt 2019-08-25 22:55:53 +13
@anonim224: jaki? Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [7]
arturfoxy1 2019-02-20 12:18:06 +22
Jak dla mnie powinna być kontynuacja haremu którą wybierze i wogóle i wątek z bratem bo on tam jest znowu jest Odpowiedz
avatar
anonim168 (*.*.73.168) wysłano z m.cda.pl 2020-12-06 14:34:17 +1
@arturfoxy1: Spoiler z novelki każdy będzie zadowolony z wyboru Odpowiedz
avatar
anonim141 (*.*.68.141) wysłano z m.cda.pl 2018-04-17 11:41:32 +22
pat2508 2019-06-15 23:04:29 +21
Pamietajcie drodzy uczniowie, najlepsze anime nigdy nje posiada kontynuacji :( Odpowiedz
kamkryczka3 2019-06-28 00:53:59 +19
@anonim104: niech żyje High School DxD Odpowiedz
avatar
anonim104 (*.*.155.104) wysłano z m.cda.pl 2019-06-25 20:01:06 +12
@pat2508: High school dxd Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [3]
avatar
anonim67 (*.*.155.67) 2019-01-06 17:32:06 +21
JEZU JA CHCE JESZCZE ;( Odpowiedz
Rebelion 2018-07-09 23:07:36 +20
podobna tematyka dzieje sie w infinite stratos zaebyste polecam Odpowiedz
avatar
anonim104 (*.*.155.104) wysłano z m.cda.pl 2019-06-25 19:58:18 +9
@Rebelion: Wole Bahamut, bo mc nie jest idiotą, a o Hybryd x Heart Magias Academy Ataraxia chyba nie musze wspominać ( ͡° ͜ʖ ͡°) Odpowiedz
autokary123 2019-06-15 22:58:58 +5
Racja ale w infinity startos są 2 sezony i co najmniej 1 ova Odpowiedz
Cezar343 2018-03-15 20:07:02 +19
Miałem nadzieje że będzie też 2 sezon Odpowiedz
ShadW 2020-05-27 21:23:13 +5
@anonim69: Jak sie nazywa ?? Odpowiedz
avatar
anonim69 (*.*.58.69) 2020-04-16 13:06:28 +4
@Cezar343: jest tylko inaczej się nazywa Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim242 (*.*.48.242) wysłano z m.cda.pl 2018-11-05 22:54:48 +18
Te kwiaty hmmm...tokyo ghoul Odpowiedz
avatar
anonim19 (*.*.239.19) 2019-04-22 15:27:55 +14
ja chce drugi sezonn!!!!!!!!!!!!! Odpowiedz
kuba59803 wysłano z m.cda.pl 2020-08-09 01:10:56 +12
(rok 2020 9 sierpnia) no co tu pisać anime kozak tylko dlaczego taki mundurek muszi mieć lux ahhh ale dobra XD ja czekam na 2 sezon tej anime Odpowiedz
kuba59803 wysłano z m.cda.pl 2020-08-09 01:38:56 +12
@kuba59803: Nawet siostra się zawiodła na nim XD ahhh bez kitu czekam na 2 sezon tej kozak animy Odpowiedz
avatar
anonim3 (*.*.219.3) 2020-05-14 21:31:27 +11
Jak coś 2 sezon nazywa się: Shingeki no Bahamut 2 Virgin Soul Odpowiedz
avatar
anonim145 (*.*.244.145) 2021-09-25 19:59:01 0
@anonim3: nie, to jest inne animu... Odpowiedz
avatar
anonim151 (*.*.47.151) wysłano z m.cda.pl 2019-04-09 11:37:06 +7
Zaje$#*@biste
Harem jak się patrzył :P Odpowiedz
mkko123321 2019-05-04 16:20:40 +6
Bedzie 2 sezon?? Odpowiedz
avatar
anonim94 (*.*.253.94) wysłano z m.cda.pl 2020-01-27 20:49:34 +5
Bardzo dobre anime mam nadzieję że będzie kontynuacja polecam warto obejrzeć Odpowiedz
avatar
anonim156 (*.*.227.156) 2019-03-10 01:24:45 +4
Harem xDD Odpowiedz
avatar
anonim164 (*.*.175.164) 2020-05-22 17:26:26 +3
Całkiem fajne anime. Niestety 2 rzeczy według mnie są bez sensu
1 „Znak” starego imperium na księżniczce po co to bo nie rozumiem, nie ma nic fabularnie związanego z tym „znakiem”.
2 Brat głównego bohatera kim on jest co się z nim dzieje, a zresztą gdyby go nie było to fabuła PRAWIE by się nie zmieniła. Odpowiedz
Sif99 2019-09-23 10:32:58 +3
Ja chcę drugi sezon :) Odpowiedz
avatar
anonim54 (*.*.149.54) wysłano z m.cda.pl 2019-07-27 12:29:57 +3
czyli już więcej odcinków z tego nie będzie napewno ? Odpowiedz
avatar
anonim2 (*.*.22.2) wysłano z m.cda.pl 2021-06-08 17:02:46 0
@anonim54: Jeśli nie wyjdzię 2 sezon to nie Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Logowanie