Pokolenie
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 10310 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: Kuguar

Warto obejrzeć i zastanowić się na własnym postępowaniem....
Z cyklu: Daje do myślenia

pokaż cały opis
4.0 / 5 Oceny: 30
Włącz dostęp do 10310 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Pokolenie
Najlepsze komentarze
avatar
anonim129 (*.*.27.129) 2014-03-24 13:29:00 +97
Bez slow tresciwe GENIALNY material. uczcie sie i przemyslcie po niektore sprawy Odpowiedz
avatar
anonim102 (*.*.197.102) 2014-03-24 16:58:57 +58
DO anonim (*.*.226.141) Wiem że mnie zgnoicie, ale i tak napiszę. Jak zwykle trzeba straszyć gejostwem. Mam 27 lat jestem gejem, na dyskotece byłem ze 3 razy, nigdy nie paliłem marychy czy papierosów, nie wyglądam jak ciota w rurkach i grzywce, nie daję dupy - a wręcz przeciwnie jestem stały w uczuciach, od 16 roku życia jestem z tym samym chłopakiem, nie chodzę na parady równości , nie żądam równouprawnienia i nie afiszuję się w codziennym życiu moją orientacją, Jedynie kilka osób wie o tym że jestem gejem. Nie moja wina, że lewicowe partie polityczne na siłę chcą mnie uszczęśliwić i nie moja wina że półnadzy faceci na paradach chcą adopcji dzieci. Staram się żyć spokojnie. Nie ruszam Ciebie i nie obrażam wiec przestań Ty i inni wrzucać wszystkich gejów do jednego wora, a potem ich obrażać. Nie każdy homo to ciota w rurkach, uwierz mi 96% tak wyglądających to 100% hetero, wiem co mówię. Odpowiedz
avatar
anonim83 (*.*.248.83) 2014-03-24 21:35:48 +8
@anonim102: Jestem hetero i przyznaję ci rację. Sam znam normalnych i bardzo fajnych gejów, którzy gardza to cała telewizyjną szopką i równouprawnieniem. Odpowiedz
avatar
anonim103 (*.*.12.103) 2014-03-24 19:27:20 +6
@anonim102: szkoda tylko ze 90% gejow to pedofile, skd musi sie to brac, jedynie co moge ci powiedziec ze przydasz sie mieso armatnie Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [4]
avatar
anonim115 (*.*.244.115) 2014-03-24 16:39:58 +40
Mam 16 lat rocznik 97 nie wiem nic o wojnie itd.. Ale mam ogromny szacunek do osób starszych strasznie się wzruszyłem na tym film do tego stopnia, ze poleciała mi łza. Pozdrawiam rówieśników tych normalnych. Odpowiedz
avatar
anonim68 (*.*.235.68) 2014-03-25 17:35:33 0
@anonim115: Więc mówisz że Masz 16 lat a jesteś z 1997? Coś Ci słabo matematyka idzie oszuście ;P Odpowiedz
avatar
anonim186 (*.*.252.186) 2014-03-31 04:33:55 +21
Trzymajcie link do tej nutki klubowej:
http://www.youtube.com/watch?v=f2AftbmBc74
;)
Pozdrawiam wszystkich ! :D Odpowiedz
avatar
anonim186 (*.*.252.186) 2014-04-08 15:20:27 +24
@anonim9: I całym tobą :) Odpowiedz
avatar
anonim9 (*.*.89.9) 2014-04-02 22:35:55 +7
@anonim186: CHUJ Z TWOJĄ NUTKĄ CIOTO Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim6 (*.*.156.6) 2014-03-24 14:15:52 +20
Wzruszający piekny film - oby wiecej takich - pozdrawienia dla porzadnych i madrych ludzi. Odpowiedz
avatar
anonim169 (*.*.202.169) 2014-03-24 19:16:54 +5
Czesc i chwala bohaterom? Panowie k...a to jest rusek. Bohaterem to sa nasi dziadowie, ktorzy z tym typem walczyli. Okupant Twojego kraju, jemu chwala? Rozumiem, ze los historii kazdego rzuca do takich rol jakie ktos na gorze nam wyznaczyl, ale ciekawe czy bohatera nazwiesz ruska, ktory i Tobie juz niedlugo moze do drzwi zalomotac? Odpowiedz
avatar
anonim3 (*.*.224.3) 2014-03-24 20:13:21 +4
@anonim169: nie o to chodziło w tym filmie, rusek nie rusek odebrano mu młodość decyzjami politycznymi, myślisz że wszyscy szli z uśmiechem na wojnę? Odpowiedz
avatar
anonim169 (*.*.202.169) 2014-03-25 00:06:46 0
@anonim3: Zrozumialem dokladnie o co chodzilo w tym filmie
"Rozumiem, ze los historii kazdego rzuca do takich rol jakie ktos na gorze nam wyznaczyl..."
Przeczytaj ze zrozumieniem to co napisalem. Po prostu tysiace poleglych w walce z Ruskimi sie w grobie przewraca, gdy jakis (urodzony chyba w Polsce) gnojek o rusku mowi chwala bohaterom... Odpowiedz
avatar
anonim81 (*.*.129.81) 2014-03-24 16:19:07 +5
Szczerze mówiąc, aż łza w oku się zakręciła. Materiał naprawdę wspaniały. Bardzo dobrze ukazane to, co działo się kiedyś z nami i to, co dzieje się teraz. Ludzie honorowi, dumni z tego, że są obywatelami danego kraju, umierają.. niedługo wyginą. Zostają tylko ci, co tylko za pieniądze rodziców, będą balować, pić i bawić się po wszystkie czasy. To smutne, że próbując nawet zapytać kogoś, czy jest patriotą, taka osoba odpowiada po prostu, że tak, nie wiedząc, czemu.. bądź po prostu wybucha śmiechem na to pytanie.

Film świetnie zrobiony, oby jak najwięcej osób, obejrzało, właśnie to! Odpowiedz
kptbomba 2014-03-24 13:36:04 +5
wszystko ok ...inne czasy mielismy wtedy inne dzisiaj ..
wtedy swiat pochlaniala wojna i kazdy chcac lub nie chcac musial walczyc za swoja ojczyzne i rodziny ... dzisiaj mamy jako taki pokoj na ziemi wiec logiczne ze innaczej to wyglada a jezeli doszloby do wojny to z pewnoscia tak jak wtedy ludzie by walczyli .. Nie powinnismy jednak zapominac o tych co dla nas walczyli a niestety tych ludzi ktorzy pamietaja wojne jest coraz mniej Odpowiedz
avatar
anonim194 (*.*.114.194) 2014-03-24 15:39:32 +1
@anonim141: Oglądasz wiadomości, więc wiesz jakim jadem rząd i jego polityka nas zatruwa. W dużej mierze to oni przyczyniają się do tego że ludzie uciekają z Polski i stają się obojętni na jej los. Ja Kocham Polskę jako kraj i nienawidzę jako państwo. Odpowiedz
avatar
anonim116 (*.*.66.116) 2014-03-24 14:09:36 +1
@kptbomba: ,,.. jeżeli doszłoby do wojny to z pewnością tak jak wtedy ludzie by walczyli,,.
Tutaj się nie zgodzę, większość facetów jest zniewieściałych, mały % posiada w 100% chromosom Y. Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim148 (*.*.136.148) 2014-03-24 15:47:06 +4
A gdy nam taki dziadek chce poopowiadać, jak było kiedyś to go olewamy... Odpowiedz
avatar
anonim185 (*.*.72.185) 2014-03-26 02:45:16 +3
co sie dziwic w pierwszej scenie dwa pedaly Odpowiedz
avatar
anonim216 (*.*.19.216) 2014-03-25 11:03:07 +3
Szacunek dla tych którzy wywalczyli nam wolność !!! Oraz dla ludzi którzy starają się budować lepsze jutro z myślą ze świat będzie lepszy. Odpowiedz
avatar
anonim249 (*.*.73.249) 2014-03-24 17:18:22 +3
a na huj ten dziadek tam polazł....kapcie i telewizor dziadek Odpowiedz
avatar
anonim122 (*.*.110.122) 2014-03-24 17:37:25 +9
@anonim249: Pal się huju w piekle. Odpowiedz
avatar
anonim11 (*.*.3.11) 2014-03-24 17:44:15 +2
@anonim249: Mam nadzieję, że kiedyś przypomnisz sobie te słowa. Odpowiedz
avatar
anonim44 (*.*.242.44) 2014-03-24 16:08:12 +3
i powiecie teraz ze to jest zle jak dresik nakurwia takiego pedalka w rurkach? dresik ma szacunek chociaz co do starszych ludzi po prostu nie znosi frajerstwa Odpowiedz
avatar
anonim134 (*.*.254.134) 2014-03-27 23:23:40 +2
Masa zepsutego mięsa wciąż otacza naszą planetę i to jest uznawane za fajne, ale oczywiście tego typu filmiki będą brane pół żartem pół serio, bo przecież zawsze znajdzie się jakiś młodzieniaszek co przeżył co najwyżej ,,zerwanie z dziewczyną'' i będzie uważał, że ile to go tragedii nie dosięgnęło. Prawda jest taka, że gdyby nie tacy ludzie jak ten dziadzio (nie ważne teraz, czy to aktor, czy prawdziwy bohater wojenny. Mówię o symbolice i o tym co niesie za sobą ten film) to NIKT by teraz nie miał dobrze. Wojna na całym świecie, bieda wręcz skrajna doprowadzałaby do rozpaczy i samobójstw, a nie jak teraz co poniektórzy narzekają, że szynki zabrakło w lidlu...
W pełni popieram tego typu filmy. Narodzie obudź się. Nie mówię, że wszyscy ,,śpią'', ani by wyskakiwać na ulicę i walczyć czy trza, czy nie trza, ale niech chociaż każdy pilnuje siebie, a już ten świat będzie piękniejszy. Odpowiedz
avatar
anonim104 (*.*.17.104) 2014-03-24 23:08:50 +2
Historia o tym jak wojna dało się we znaki rosyjskim żołnierzom którzy sami ją wywołali .... Odpowiedz
avatar
anonim46 (*.*.142.46) 2014-03-24 22:22:52 +2
Jak dla mnie to propagandowy film rosyjski. Zapomnieli pokazać jak dziadunio rozstrzeliwał i mordował bezbronnych ludzi [nie mówiąc o Katyniu] Taki sam dziadunio tylko że niemiec mordował Polaków. chuj w dupę z takim gównem/ Odpowiedz
avatar
anonim215 (*.*.81.215) 2014-03-24 16:24:45 +2
pffffffffff.... powinien skopać jeszcze tego pierdolonego kacapa.Jebać rosje w odbyt Odpowiedz
avatar
anonim205 (*.*.40.205) 2014-03-24 17:57:08 +5
@anonim215: To, że jesteś głupim bydlakiem to nic, ale najgorsze,że już ci nic na to nie pomoże. Odpowiedz
avatar
anonim23 (*.*.30.23) 2014-03-24 16:00:28 +2
WRESZCIE COŚ WARTOŚCIOWEGO NA CDA Odpowiedz
avatar
anonim98 (*.*.25.98) 2014-03-24 14:34:09 +2
Nie kumam was czym tu się zachwycać co to niby ma byc za przekaz!! Każdy ma wyjeba...na każdego nikt nie myśli o obcych a i rodzine ma się gdzies .....KASA LUKSUS, to jest to.Kto dziś wspomina naszych Bohaterów ci tzw bandyci stadionowi ahhh nie chce mi sie pisać ide se rurki w kolorze lemonkowym ogarnąć. Odpowiedz
avatar
anonim23 (*.*.30.23) 2014-03-24 16:23:35 +1
@anonim141: 226 NIE ROZUMIESZ SŁOWA SARKAZM-OPIR.DALAŁO SIĘ NA POLSKIM Odpowiedz
avatar
anonim98 (*.*.25.98) 2014-03-24 16:22:39 0
@anonim141: hm Odpowiedz
avatar
anonim213 (*.*.127.213) 2014-03-24 14:29:56 +2
Ten film pokazuje ze kolejne pokolenie nie moze byc takie jak teraz.. A zwlaszcza na dowod jest to co sie teraz dzieje z Rosja. Powinna byc przywrocona obowiozkowa sluzba wojskowa. Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie