Urodzony 1 stycznia 1966 roku w Wiedniu w Austrii, Vicente Amorim to brazylijski reżyser i producent filmowy o międzynarodowym uznaniu. Jego kariera obejmuje różnorodne projekty, zarówno w kinie, jak i telewizji, z naciskiem na dramaty historyczne i społeczne. Znany jest z reżyserii filmów takich jak "Dobry" z Viggo Mortensenem w roli głównej. Amorim często porusza w swoich dziełach trudne tematy, łącząc emocjonalną głębię z wizualną precyzją. Pracował również przy popularnych serialach, zdobywając doświadczenie w dynamicznym środowisku produkcyjnym. Jego twórczość wyróżnia się umiejętnością budowania napięcia i przekazywania uniwersalnych wartości.
W sercu tętniącej życiem Brazylii młoda Akemi, grana przez Masumi, odkrywa swoje zaskakujące dziedzictwo. Okazuje się, że jest następczynią potężnego imperium Yakuzy, co stawia ją w centrum niebezpiecznej gry. Wraz z tajemniczym Shiro, w którego wciela się Jonathan Rhys Meyers, musi zmierzyć się z brutalnym światem przestępczym. Wkrótce ich życie zostaje uwikłane w sieć intryg i przemocy. Napięcie rośnie, gdy granice lojalności i zdrady zaczynają się zacierać.
W dynamicznych realiach Rio de Janeiro, gdzie przestępczość wymyka się spod kontroli, dwaj nietuzinkowi agenci, Miguel (Lucas Black) i André (Otis Young), stają do walki z narastającym chaosem. Miasto pogrąża się w fali tajemniczych porwań, które sieją panikę wśród mieszkańców. Obaj bohaterowie, znani z niekonwencjonalnych metod działania, otrzymują zadanie rozwikłania tej niebezpiecznej sprawy. Ich misja szybko zamienia się w ryzykowną grę, gdzie granica między prawem a bezprawiem staje się coraz bardziej zamazana. Czas ucieka, a stawka rośnie z każdą chwilą.
W Niemczech lat 30. XX wieku profesor akademicki John Halder, w którego wciela się Viggo Mortensen, prowadzi spokojne życie naukowe. Jego najnowsza książka, traktująca o eutanazji w kontekście nieuleczalnych chorób, zwraca uwagę nazistowskich władz. Dzieło zyskuje niespodziewaną aprobatę w kręgach reżimu, co stawia Haldera w trudnej moralnie sytuacji. Jak daleko posunie się w obliczu narastającej presji ideologicznej?