Urodzona 28 sierpnia 1971 roku w Mississauga w Kanadzie, aktorka Stephanie Belding jest cenioną postacią kanadyjskiego kina i telewizji. Znana z wszechstronnego talentu, występowała w licznych serialach i filmach, zdobywając uznanie widzów. Jej role często wyróżniają się głębią emocjonalną i autentycznością. Szczególną popularność przyniosły jej występy w produkcjach takich jak "Eureka" czy "The Void". Aktywnie działa również w teatrze, co dodatkowo podkreśla jej aktorskie umiejętności. Stephanie pozostaje inspiracją dla wielu młodych artystów w branży.
W malowniczej scenerii za miastem Grace (Sharon Lawrence) planuje spędzić święta z matką i córką, marząc o spokojnym, rodzinnym wypoczynku. Wynajmuje przytulny domek, który ma być idealnym miejscem na celebrację. Na miejscu czeka ją jednak zaskoczenie, bo okazuje się, że doszło do nieporozumienia. Domek jest już zajęty przez innego gościa, co komplikuje jej plany. Jak rozwinie się ta niecodzienna sytuacja? Czy uda się znaleźć rozwiązanie w świątecznym duchu?
W małym miasteczku Mill Valley, w cieniu starego, opuszczonego domu, spotykają się młodzi bohaterowie: Stella (Zoe Colletti), Auggie (Gabriel Rush) i Chuck (Austin Zajur). W Halloween 1968 roku odkrywają tajemniczą księgę należącą do Sarah Bellows, pełną mrocznych historii. Gdy zaczynają czytać zapisane strony, zauważają, że opowieści zaczynają wpływać na rzeczywistość. Z każdą kolejną kartką granica między fikcją a prawdą staje się coraz bardziej niejasna. Napięcie rośnie, gdy bohaterowie zdają sobie sprawę, że mogą być częścią tych przerażających wydarzeń.
W futurystycznym świecie technologii Jennifer Jason Leigh jako Allegra Geller i Jude Law jako Ted Pikul stają się częścią niezwykłego eksperymentu. Grupa wybranych testerów otrzymuje szansę wypróbowania innowacyjnej gry wirtualnej, której przebieg kształtują sami uczestnicy. Testy odbywają się w zamkniętym, sterylnym środowisku, gdzie granice między rzeczywistością a iluzją zaczynają się zacierać. Napięcie rośnie, gdy podczas pokazu dochodzi do niespodziewanego zamachu na twórczynię gry. Zagrożenie staje się realne, a uczestnicy muszą zmierzyć się z konsekwencjami swoich wyborów.