Wirtualne pianino

 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 92
Wirtualne pianino4.0/5 (92)

Kategoria: Gry logiczne

Tagi:
pianino    muzyka    muzyczne    instrument    dzwieki   
Dodano: 2011-05-02 22:39:38
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 482075
Świetny zabijacz czasu, ogromna ilość opcji. Polecam.

Polecane gry przeglądarkowe oraz MMO

Travian

Tworzysz wioskę, zdobywasz surowce i dbasz o mieszkańców!

Rail Nation (PL)

Stwórz własne imperium kolejowe!

Generals of War (PL)

Zmień historię pierwszej wojny światowej!

Wargame 1942 (PL)

Zmień losy II Wojny Światowej. Zagraj za darmo, bez pobierania.

Komentarze do Wirtualne pianino


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


destruktr 2014-07-18 20:13:28 +9
CO WY KURCE PISZEĆIE TO JEST ZAJEBISTE
kubakilos 2014-07-13 16:40:11 +6
fajna gierka szczerze powiem ale coraz więcej gier na +18
reezii 2014-06-16 14:21:16 +4
fajna

kubala8913 2014-05-02 14:08:53 +5
no fajna fajna
czlapa3 2014-04-26 15:31:35 +5
fajna gra 100/100 i do ulu z przszułkami
Damian21358 2014-01-28 09:46:03 +6
fajna gra 10/10 i do ulu :D
ert1235 2014-01-04 16:17:07 +8
TYG ZAGRAJTA
Sandra_Sokolowska 2013-12-27 12:55:32 +8
Fajna gra
Angelika13 2013-12-14 21:41:49 +11
ona tanczy dla mnie ;.;
pvpfire 2013-11-11 15:14:02 +22
łopa gangam style
kosalol 2013-11-04 18:10:08 +8
O CO CZHODZI
patt 2013-10-16 18:28:47 +16
Chyba każdy wpisywał swoje imię co ? :))
krzysztowkowalski3 2013-10-16 14:42:18 +11
+
mic0012 2013-10-14 12:18:38 +6
siemka
miki400 2013-10-15 15:41:17 +19
@mic0012: to nie czat...
TheLolFace 2013-10-15 16:19:15 +155
@mic0012: Wkurzają mnie takie dzieci co Zaśmiecają Cda takimi komentarzami typu:

Siema!!!
Kto ma majkraft!!!
Dadadada!
KTO NIE CIOTA NIECH DA PLUSA

Ludzie to jest Chore!
l1234 2013-11-11 17:54:11 +29
@TheLolFace: w 100% się zgadzam w 100%
dawid123588 2013-12-14 08:09:34 +10
@TheLolFace: no i to jak
Damian21358 2014-01-28 09:43:21 +11
@TheLolFace: ma morde jakby wykąpał się w kiblu...
adam_xd 2013-10-12 13:54:44 +6
fajna gra.
Patrycja14 2013-08-28 20:05:37 +7
spoko gierka :)
adriiann2001 2013-08-05 16:02:00 +7
morze być fajne 10/10
krycha01011990 2013-07-30 14:13:21 +7
jest ok
bromski123 2013-07-18 12:27:17 +10
fajna gra 10000000000/10000000000
KubaRozruba 2013-07-02 15:06:36 +17
Nagrałem sobie dzwonek do sms'a ;)
Więcej


Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie