Jesteś tutaj: 
Gry online
Lamer na siłowni - Kulturysta
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 139

Kategoria: Gry strategiczne

Tagi:
strongman    silownia    lamer    kulturysta    odchudz    silka    Douchebag Workout   
Dodano: 2010-09-10 16:51:57
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 985872

Twoim zadaniem będzie wyćwiczenie chłopaka na siłowni. Uwaga bardzo wciąga!

Komentarze do Lamer na siłowni - Kulturysta


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


sortuj po: najlepsze najnowsze
Rayni 2014-02-17 16:52:08 +76
Gdyby w życiu było tak łatwo zrobić z siebie takiego koksa...
dor2ek 2012-07-05 12:06:22 +22
kto chce bic sie z mojm goscieem
maxmen111 2012-07-06 18:13:50 +13
@dor2ek: ja bo skończyłem gra hahaha:)
dor2ek 2012-07-30 10:04:26 +11
@maxmen111: hahaha a myslisz że ja nie
kubatron 2013-04-28 21:25:53 +21
super super super!!! gra!!! :)
rafik12 2013-10-28 10:49:02 +20
fajna 20/20 i do ulu
kratos72 2014-01-12 20:02:29 +16
ta część jest fajna 9/10 a 2 część tej gry jest do bani 1/10
fil312 2014-02-26 11:01:45 +8
@kratos72: ta część 10/10 a tamta masz racje.
anielicha 2013-11-10 18:41:47 +14
nie ma op$@%$@?ania się
-kol- 2013-05-14 18:20:33 +14
POPROSTU ZAJEBISTE
BOTELER1 2013-04-11 19:17:37 +14
fajna 10/10
skera12 2014-09-10 17:54:24 +13
Za@#$ista
czesio599 2012-07-28 13:40:30 +13
ekstra gra 5/5 i do ulu :)
men663 2012-05-19 10:30:49 +13
koko koko Bizon spoko, pocisk leci tak wysoki
kraver16 2012-05-12 19:12:18 +13
K- oko koko Euro Spoko
O
Z
A
C
K
A
Bawoo 2010-09-10 20:48:37 +13
Tak to jedna z ciekawszych gier ostatnio dodanych. Bardzo dobrze wykonana ( i co najważniejsze) WCIĄGA.
Finit13 2014-04-20 19:56:08 +3
@Bawoo: Pierwszy bo ostatni co
skera12 2014-09-10 18:48:58 +12
daje 5/5
yoloswaggins756 2014-04-09 13:48:49 +12
dwójka jest p$?%@#!nięta ale pierwsza częśc świetna
dominiksik 2012-12-02 11:25:00 +12
super gra 10/10 i do ulu
jonokesa 2012-12-22 14:08:48 +8
@dominiksik: racja
faja_stronka 2013-04-15 17:19:28 +11
dobra gra
10/10
!
Kolery_Maer 2012-07-28 14:03:06 +11
kto lubi biebera ?
czesio599 2012-07-28 18:08:59 +92
@Kolery_Maer: lepiej spytaj kto nie lubi :)
bd tego o wiele więcej
sebastianduchnik 2012-12-10 18:19:05 +10
@czesio599: Święta racje większa część świata bedzie przeciw biberowi
filip2 2013-01-27 12:32:34 +4
@czesio599: racja
dikukoksu007123 2013-02-02 12:56:31 +32
@czesio599: kto nienawidzi BIEBERA ++++++
Majk55PL 2013-03-20 15:52:43 +13
@Kolery_Maer: czy to piątek czy sobota justin bieber to idiota!!!!!!!!
GamePLove 2014-12-23 19:04:29 +8
Haha fajne tylko szkoda że nie widać że mu się bicepsy pojawiają tylko na fotkach ale daje 5 gwiazdek :)
Maciek_Knap 2015-01-23 18:57:53 +3
@GamePLove: NO NO zarombiście by było
kaperor 2014-02-11 11:08:14 +8
kiedysi uwielbiałem w to graci i teraz też dlamnie 10/10
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie