Lego: Moje miasto 2 (Lego City 2)

 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
5.0 / 5 Oceny: 14
Lego: Moje miasto 2 (Lego City 2) 5.0/5 (14)

Kategoria: Gry przygodowe

Tagi:
3d    auta    dla chłopców    Klocki Lego    lego    policjanci i złodzieje    poscigi    pościg    w3d   
Dodano: 2016-05-10 16:30:04
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 133410
Nowa fajna gierka od znanych na całym świecie klocków Lego.

MYSZKA = Menu, interakcja
STRZAŁKI = Kierowanie samochodem
SPACJA = Hamulec

Komentarze do Lego: Moje miasto 2 (Lego City 2)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


Najlepsze komentarze
Marcusolini 2016-08-29 00:09:27 +197
Lepszą gierkę w którą gram ze znajomymi znajdziecie na - KANZA_EU
anatemis 2016-07-06 16:33:47 +161
Bardzo fajna polecam
PolskiDoge 2016-07-07 08:53:39 +141
Bardzo fajne :D

mAG8997 2016-07-06 21:01:49 +131
Może być 4/5
PolskiDoge 2016-07-07 08:36:11 +121
fajne
Aneta_Trad 2016-07-08 07:58:04 +115
czytaj pierwsze litery
fnaf
aneta
joanna
notatnik
awans
SieMaNeCzKoXD4523 2016-08-25 10:23:59 +71
@Aneta_Trad: Masz Fnafa
ewabiraga-1999 2016-10-31 13:32:14 +40
@Aneta_Trad: naprawdę jest fajna ???
3:)
misiek09876543 2018-01-02 16:39:19 0
@Aneta_Trad: znasz fnafa?
Olek_Olecki 2016-07-07 18:49:46 +96
spoko gra
kew1968 2016-07-07 11:25:50 +95
Nawet spoko polecam
Bartosz_Banach1 2016-07-07 14:23:50 +80
wiecie ze to jest gra? ja sie dopiero teraz dowiedzialem o.0
PolskiDoge 2016-07-07 16:59:50 +94
@Bartosz_Banach1: No wow :P
Mieszko_Biskupski 2016-07-08 11:21:51 +79
Bardzo dlugo sie laduje ;/
Mieszko_Biskupski 2016-07-08 11:22:52 +69
@Mieszko_Biskupski: ale jest fajna, polecam
seweryn555 2016-07-07 20:55:36 +70
ja niegrałen bo się nie chciało włóńczyć stworzyłem konto morze to coś poprawi narazie mi się uruchamia 4 raz
vifek222 2016-07-09 10:36:34 +68
fajne 9/10
krystian909 2016-07-07 18:05:13 +66
fajna gra
ARRON_PL 2016-07-09 10:35:00 +62
ta gra jest zj!%@na ja chce zkręcić a to guwno daje -10000000/10
mamtylekzestali 2016-07-12 07:58:01 +61
@ARRON_PL: "guwno"? polecam slownik :)
kontodamiana 2016-07-10 11:51:48 +61
suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper ggggggggggggggggggggggggggggggggraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zajebista
krystiankoks 2016-07-08 16:28:07 +61
najlepsza gra 100/100
krystian909 2016-07-08 21:39:26 +58
polecam wszystkim na świecie tą gre
bvhfbjherjivevhj 2016-07-15 12:28:34 +57
czytaj pierwsze litery
górka
ule
pierogi
iga
agrest
ona nie chce sie załączyć!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sebulek_Sebulek 2016-07-10 21:24:29 +57
nalepsze klocki lego i zbiawek gra polecam
waos21 2016-07-08 21:52:43 +57
sper 1000000000-10000
Więcej

Logowanie