Legendy Tenisa 2016

 
Twoja gra ładuje się w tle.
3.0 / 5 Oceny: 8

Kategoria: Gry sportowe

avatar
Dodał: anonim Odsłony: 73744

Bardzo dobra gra zręcznościowa! Zagraj w tenisa wielkimi głowami.

Komentarze do Legendy Tenisa 2016


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


Najlepsze komentarze
denis151515o2pl 2016-04-18 12:52:02 +129
fajna gierka xd nie dawać plusów!
AnonimowyXD 2016-04-28 18:03:34 +45
@denis151515o2pl: Spoko, nie dam, nie porycz się.
vipigorson15 2016-04-17 19:00:16 +48
ja lubie takie gry są ciekawe ale jednak 9/10
denis151515o2pl 2016-04-19 01:50:38 +33
@vipigorson15: League of Legends jest bardzo ciekawe ;]
hatabogata 2016-04-26 16:48:21 +16
@denis151515o2pl: jak coś to sie mówi LOL a nie League of Legends
Marek_Jan_Grabowski 2016-05-01 17:30:04 +12
@hatabogata: LOL to skrót :I
xVegasx 2016-05-06 10:28:44 +8
hatabogata 2016-08-28 10:36:22 +4
hatabogata 2016-08-28 10:37:24 +3
@xVegasx: heheszki
SprytnyLisPl 2016-04-19 19:58:15 +35
Gra Mega Fajna !!! :)

☆┌─┐ ─┐☆
 │▒│ /▒/
 │▒│/▒/
 │▒/▒/─┬─┐
 │▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─┘ ●●PoZdRo●●
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒┌┘
 └┐▒▒▒▒┌┘
….
….▓
….▓▓▓
…▓▓▓▓▓▓▓
….▓▓▓▓▓▓▓▓▓
…▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
..▓▓▓.█▓▓▓▓▓▓▓▓▓
..▓▓▓▓▓▓▓▓.█▓▓
….▓▓▓.██.▓▓▓▓
…▓▓▓▓Q▓▓▓▓
….▓▓▓▓▓▓▓…..

…..▓▓
….▓▓▓▓▓▓▓▓…..▓▓
…..▓▓▓▓▓▓▓▓▓...▓▓
….▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓...▓▓
…▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓...▓▓
…▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓..▓▓
…▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓..▓▓
….▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓.▓▓
……▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓.▓▓
……..▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓.▓▓
……….▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
…………▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
…………▓▓▓▓▓▓▓▓▓
………▓▓▓▓▓▓▓▓▓
anatemis 2016-04-20 19:42:30 +24
anion to fajny gośc bo dużo gier dodaje xd nie dajcie plusow :)
AnonimowyXD 2016-05-02 23:11:00 +11
@sosikx: W końcu jakiś mądry głos na tej stronie :)
mikolaj01010 2016-04-18 15:51:39 +15
gra jest dobra
dm tak 7/10
ale borze że w realu tenisiści tak NIE wyglądają
kasiamostowiak 2016-04-22 19:43:23 +12
@mikolaj01010: Boże* naucz się pisać!
hatabogata 2016-05-01 17:54:28 +14
☆┌─┐ ─┐☆ ZAROMBISTA I DO ULU
 │▒│ /▒/
 │▒│/▒/
 │▒/▒/─┬─┐
 │▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒┌┘
 └┐▒▒▒▒┌┘
xVegasx 2016-05-06 10:29:44 +6
@hatabogata: ZAROMBISTA? ;-;
iza77 2016-04-18 16:01:59 +11
Bardzo fajna gra!
sylwek0911 2016-04-18 10:14:00 +11
leci do ulu 10/10
Mati557 2016-04-17 18:37:00 +11
Nie lubię sportu ani tenisa więc 10/10 :D
To jest ok ;P
kub2915 2016-05-03 20:42:30 +9
ja pie rdole ale gówno
patyczak212 2016-04-29 16:30:03 +9
fajna :)
KUPAKPL 2016-04-20 13:26:10 +9
Ha Kalista Blood Moon
sosikx 2016-04-29 14:35:27
[Użytkownik został zablokowany]
dominikbrzostek71 2016-07-21 19:04:42 +1
fajna gierka ale zbyt prosta
daw12345123 2017-02-23 13:57:00 0


☆┌─┐ ─┐☆
 │▒│ /▒/
 │▒│/▒/
 │▒/▒/─┬─┐
 │▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─┘ ●●PoZdRo●●
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒┌┘
 └┐▒▒▒▒┌
Andrzej_Na 2017-02-10 21:35:03 0
kocham to daje 10\10
QXV 2017-02-07 16:50:07 0
Super gierka ;-)

Logowanie