Jesteś tutaj: 
Gry online
Project GunGame v3
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 29

Kategoria: Gry akcji

Tagi:
multiplayer    soldat    strzelanki   
Dodano: 2014-02-07 11:39:16
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 204855

[Nowa wersja] Ciekawa strzelanka multiplayer w 2D. Do dyspozycji graczy jest kilka trybów: Deathmatch, Team Deathmatch, Capture the Flag, oraz Gold Rush.

WSAD = Sterowanie
MYSZKA = Strzelanie
Q = Zmiana broni
R = Przeładowanie magazynka
B = Sklep z bronią
L = Tryb edytowania poziomu

Komentarze do Project GunGame v3


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


sortuj po: najlepsze najnowsze
kacperkowalski1481 2014-04-05 12:36:48 +147
nie dawajcie innym plusuw jak proszą bo Komentarze służą do komentowania gier.
Przesyłanie łańcuszków, prośby o plusy są zabronione.
kubusmen 2014-04-05 12:51:17 +62
@kacperkowalski1481: prawda wielka racia ja jestem za nie plusomanie mas +
kubusmen 2014-04-05 13:40:21 +49
@kacperkowalski1481: aha to pszepraszam :(
kacperkowalski1481 2014-04-05 13:45:52 +42
@kubusmen: nic sie niestało mozesz dawac plusy kwiedy chcesz
kubusmen 2014-04-05 18:12:01 +29
JULIANPL 2015-05-10 12:17:56 +30
@kacperkowalski1481: Ortografia dziecko
koksik87 2015-05-21 18:12:49 +20
@JULIANPL: widac po nicku jakie to dziecko ;)
Max222PL 2015-07-28 12:39:08 +12
@kacperkowalski1481: Ortografia Dzieciaku , Ucz Się Ortografii
4D3K 2016-01-19 17:16:17 +6
@koksik87: widac po profilowym że dziecko
ric 2014-06-07 09:43:23 +48
kto jest za zeby dodali samochody i helikoptery ?
jakubjanusz756 2014-06-14 12:57:08 +16
@ric: było by fajnie
Straszoid 2014-06-27 14:22:19 +16
@ric: ja to by było super albo żeby te samochody i helikoptery miały jeszcze własne działka
kaperor 2014-02-09 12:39:03 +34
jednym słowem zajebiste
dwa słowa mega zajebiste
trzy słowa mega super zajebiske

kto nie lubi niech leci na drzewo
matiii022 2014-02-09 19:42:23 +8
@Daewoo142: rozumiem idiotko
mario3443 2014-02-09 19:45:19 +5
@Daewoo142: zamknij sie Daewoo142 o jeju moze jakies 10/12 lat ma a ja juz jak miałem 11 lat to juz przeklinalem i nic :P
ric 2014-02-10 09:15:22 +3
@Daewoo142: dawewoo zgadzam sie z tobą
matiii022 2014-02-10 19:49:10 +4
@ric: opisałeś się
matiii022 2014-02-11 14:20:32 +4
@Daewoo142: wiem dlatego tak pisałem
ShadowGamer225 2014-02-13 09:32:22 +4
@mario3443: Przeklinałeś jak miałeś 11 lat... To się pochwaliłeś...
ric 2014-02-27 20:11:02 +2
@matiii022: matii w ryj chcesz ?
mario3443 2014-04-10 16:37:32 +2
@ShadowGamer225: nie chciałem się chwalić ale usprawiedliwiłem go :D
JULIANPL 2015-05-23 20:50:53 +2
@kaperor: dziecko odrazu widać
matiii022 2014-02-26 21:55:30 +27
kto nie lubi gracza Pro Killer?
bo ja nie lubię
ric 2014-02-27 20:06:24 +11
@matiii022: ja go nie lubie
wiktorek116 2014-02-27 22:22:24 +13
@matiii022: ja też
mistertimister 2015-07-09 10:22:51 +5
@matiii022: ja go najbardziej nie lubie
DAMI6 2016-03-05 17:56:58 +1
@matiii022: ja go nie nawidze
Roztek12 2014-06-03 15:30:51 +17
KTO DA 35 LAJKI ZA KOMENTARZ DAM KOLEJNY FILM
ric 2014-06-04 13:16:27 +4
@Roztek12: a jaki masz kanał jak się nazywa ?
Roztek12 2014-06-06 12:22:16 +6
@ric: RichMrDemon sie nazywam
JULIANPL 2014-12-31 22:26:24 +7
@Roztek12: żebraku [email protected] nie żebraj Plósow!
RichDemon 2014-04-27 20:51:13 +14
https://www.youtube.com/watch?v=gNsI85qMp7A
TheMinecraft 2014-04-08 20:00:43 +14
posłuchajcie tego https://www.youtube.com/watch?v=9iebJ2K98tU
kubusmen 2014-04-08 21:44:25 +6
@TheMinecraft: :D zbocone brutalna sam ras
TheMinecraft 2014-04-09 15:48:35 +3
@kubusmen: dzieki
margonem101 2014-03-03 14:33:15 +14
JA NIE LUBIE PRO KILER
murlok 2014-03-04 14:19:02 +7
@margonem101: to napisz to w odpowiedzi tego na dole
dakon10 2015-01-21 16:48:21 +13
CHYBA NIKT mnie nie lubi mało osób
Michal_Golawski 2014-03-12 17:08:21 +12
bardzo fajna gra ja jestem na facebooku michał goławski no plusy :D
JULIANPL 2015-05-23 18:26:23 +5
@Michal_Golawski: nie wyłudzaj dzieciaku widać ze masz 2-6 lat.........
Max_PL777 2015-06-04 10:22:21 +2
@JULIANPL: a ty osiem debilu
JULIANPL 2015-06-24 16:58:10 +5
@Max_PL777: ty jesteś jeszcze większym debilem.......
klakul 2014-03-04 14:06:03 +12
bomba gra
Irondragon 2014-03-20 13:03:58 +11
10000000000000000000000000000000000000/10
Irondragon 2014-03-18 12:02:20 +11
bardzo fajna gra polecam ! :)
metal229 2014-03-16 15:28:57 +11
bardzo fajna gra! polecam! i jak ktoś mnie widział to jestem lol
tomek2320044 2014-04-19 16:34:53 +10
super gra!
TheMinecraft 2014-03-22 12:35:11 +10
[email protected] zajebista gra mój nick Rico
TheJohnTest 2014-03-23 08:01:15 +2
@TheMinecraft: Jezu ludzie nie spamcie poco komuś taka wiadomość,co on ma z tym zrobić zjeść to ?
Irondragon 2014-03-18 17:08:47 +9
kto jest za :)
dakon10 2015-01-20 19:21:14 +8
koksik zagramy ?!
mati2005orange 2015-04-16 16:35:55 +2
@dakon10: lol lol XD XD
SniperXV 2014-04-17 14:17:53 +8
https://www.youtube.com/watch?v=y-AelBtRaW4
semini 2014-03-10 14:46:33 +8
kto mi powie jak wylonczyc glos prosze wkurza mnie to szybko odpowiadac
matiii022 2014-03-14 15:05:40 +5
@semini: ni da się
matiii022 2014-03-15 09:40:02 +3
@matiii022: nie da się
Max_PL777 2015-06-04 10:23:38 +2
@semini: w menu settings tam global volume itp
Więcej
Copyright © 2003-2016 Comprehensible Download Attack

Logowanie