Jesteś tutaj: 
Gry online
Złe lody 3 (Bad Ice Cream 3)
Gra może ładować się na białym tle ok 1 minuty.

 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 23

Kategoria: Gry zręcznościowe

Tagi:
dla 2 osób    lody    nitrome   
Dodano: 2014-01-06 17:47:16
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 1638700

Trzecia część znakomitej gry zręcznościowej. Podobnie jak poprzednio jest możliwość gry w dwie osoby przy jednym komputerze.

STRZAŁKI = Sterowanie
SPACJA = klawisz akcji

Player 2:
W;S;A;D = Sterowanie
Q = klawisz akcji

Komentarze do Złe lody 3 (Bad Ice Cream 3)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


sortuj po: najlepsze najnowsze
Pan458 2014-08-13 10:21:18 +225
grafika 6/10
ogólna gra 16/16 bardzo ciekawa gra
muzyka 10/10 pasuje do lodów
szeroki wybór kolorów i smaków
ogólna ocena 87/100
łączna ocena 119
ranga : do ulu zarąbista gra
poziom gier 9/10
jak sądzisz że mam racje daj plusa bardzo proszę :D
polecam
//_Tyśka_// 2014-06-08 15:18:44 +98
fajna gra. Mam nadzieje że wyjdzie czwórka :)
przemo2013 2014-01-09 19:09:57 +82
FAJNA GRA :)
kapsio123321 2014-06-28 14:03:48 +75
to mnie dobija ale 10/10
kamildx1 2014-05-16 19:02:24 +74
fajna
przemo236 2014-04-26 10:12:04 +71
mi nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee czekam 20 min
uwielbiam 2014-05-21 14:47:15 +30
@przemo236: mi tak samo ale dłużej
izagra12 2014-10-12 18:50:28 +66
najlepsza gra na świecie co nie ! :) (y)
sniezna 2014-10-05 09:15:12 +66
fajna gra pozdrawiam
wikigosk 2014-03-15 17:14:32 +65
a ja 100000000000000/100
patkaflinston 2014-03-08 14:17:13 +63
Fajna
lampo 2014-12-23 16:41:26 +61
W 2 osoby jest lepsza o grania samemu 8/10
MrKazik 2015-01-06 14:19:39 +24
@lampo: 6/10 :P
uwielbiam 2014-05-20 13:41:51 +58
uwielbiam ją
Lukasz_Durmaj 2014-02-17 14:16:22 +56
█▬█ █ ▀█▀
oliwkamin 2014-01-20 08:46:20 +55
długo się ładuje ale to naj fajniejsza gra
mariusz22000 2014-01-21 14:31:08 +15
GeDa10 2014-01-09 09:27:23 +54
zarombista na 2 osoby
erykbaca 2014-08-26 13:43:23 +47
zajebista gra k....a gra
kubazieba123 2014-05-24 13:01:16 +46
Nie grałem ale myśle że fajna xD
szuper_komentas 2014-08-13 20:52:45 +45
kłamcy mówią że
(gra może się na białym tle ok 1 minute)
ps114 2014-07-21 18:27:25 +43
//niezła//gra// :)
papula2204 2014-02-11 11:06:38 +42
jak przejść 21lv ? nie da sie!
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie