Wojny klanów 2: Czerwona władza (Clan Wars 2: Red Reign)

 
Twoja gra ładuje się w tle.
4.0 / 5 Oceny: 32

Kategoria: Gry strategiczne

avatar
Dodał: anonim Odsłony: 91228

Buduj jednostki, ulepszaj swój zamek. Po każdej wygranej bitwie ulepszaj swoją nację.

Sterowanie = MYSZKA

Komentarze do Wojny klanów 2: Czerwona władza (Clan Wars 2: Red Reign)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


Najlepsze komentarze
kondzio2003 2013-01-25 14:20:01 +11
COFAM TO CO POWIEDZIAŁEM zajebista ta gra
filipsuper 2013-01-22 10:44:21 +9
ta gra morze jest super bo są 4 gwiazdy :D
boogyboogy 2013-01-22 18:49:27 +6
@filipsuper: moRZe pffffff ahahhahahhahhahahhah
Majk55PL 2013-01-25 16:31:53 +9
@filipsuper: morze to jest daleko
Szymon-_- 2013-01-24 11:30:38 +8
fajna gra nie wiem co tak reszta mówi na nią jak spx gierka daje 5:5
kunacz 2013-01-21 18:52:30 +8
może być
Koksu567 2014-03-03 12:15:30 +7
dla mnie jest najlepszy warrior blades
kubakrawczyk31521 2014-02-08 16:41:22 +6
zajefajne
karol1000400 2013-07-16 11:46:23 +5
ta gra jest super 10/10
momorg_sherwoord 2013-03-09 16:56:04 +4
super gra
szalony123pl 2013-01-28 17:53:07 +4
fajna długa gra daje 9/10
kondzio2003 2013-01-25 14:01:48 +4
nie da sie nawet przejsc 1 poziomu
Finit13 2014-02-01 18:30:35 +3
Dużo i to dużo lepsza niż jedynka
Lodzio 2013-07-19 16:41:20 +3
Nawet fajne 5/10 :P .
dawidmangos3 2013-04-14 19:33:55 +3
czes 1 jest super a ta to raj

szymexdwa 2013-01-24 19:52:41 +3
Kod do bonus paczki nie wiem czy działa tylko raz ale pisze SO615865S5388138T
maciek3314 2013-01-22 14:06:39 +3
jeśli to jest podobne do hordy i władcy to ich porąbało najgorsza gra anonima
mateuszchrobakonetpl 2013-03-07 12:11:30 +2
nie chcę zalogować się w tej grze
dawid_xd 2013-02-18 15:19:11 +2
tylko troche za łatwa
Niakadan 2013-02-26 19:59:39 +6
@dawid_xd: to zmien poziom na trudniejszy
tomekgej6 2013-02-03 16:27:37 +2
gzie trzeba wpisac kod do paczki??

craft 2013-01-22 19:33:26 +2
5/3 nuda
Frekton 2013-01-24 00:16:17 +7
@craft: XDDDDDDDDDDDDDDDD żal mi cie pisze się 3/5
minecraft147 2013-01-22 13:35:50 +2
ale gówno
Więcej

Logowanie