Minecraft Tower Defence 2

 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
3.0 / 5 Oceny: 189

Kategoria: Gry defense (obrona wieży)

Tagi:
defense    minecraft    obrona   
Dodano: 2012-04-21 14:41:23
avatar
Dodał: Odsłony: 5442977

Mod inspirowany popularną grą Minecraft, w której zabijać będziemy różnego rodzaju robactwo stawiając wieżyczki obronne na uprzednio wybudowanej mapie.

Sterowanie = MYSZKA

Przed grą znajduje się dość długie intro, którego nie da się pominąć.

Ta polska gra podbija internet - Sprawdź jak wygląda życie w więzieniu!
Swoją przygodę rozpoczniecie jako typowy świeżak na bloku więziennym. Przemycaj, handluj, kradnij i nie daj się pod prysznicem!
Tylko 1% graczy ukonczyło tę grę. Niesamowicie wciągająca gra mmorpg
Nie będziesz mógł przestać! Gra za darmo, w pełni po polsku.

Komentarze do Minecraft Tower Defence 2


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


Najlepsze komentarze
Alion022 2014-10-18 12:37:38 +456
To jest gra czy film?
oliwier-psikuta-2006 2014-12-07 22:20:59 +204
@Alion022: yyyyyyyyyy niewiem
Baranek1321 2015-07-26 22:19:34 +127
@Alion022: sam nie wiem
Patryk_Artur_Szafranski 2015-08-25 11:47:56 +96
@Alion022: niby gra
hateusz 2015-10-01 15:54:15 +103
jackmak 2015-11-01 17:10:21 +86
msp_jestem_amin 2015-12-02 19:08:49 +75
@Alion022: to gra gupia gra
carmmmellla 2016-01-22 16:16:18 +59
@Alion022: film który ma być grą. Wyłączyłam to zanim sie film skonczył więc nwm.
login_Forum199 2016-02-02 12:56:53 +62
@Alion022: to jest gra tylko intro takie dulgie
domino07 2016-07-16 14:58:46 +25
@Alion022: gra głupku
domino07 2016-07-16 14:59:48 +24
@Alion022: gra głupku
niewidzialnagames89 2016-11-09 15:08:35 +7
@Alion022: gra a co pisze
Ereni11 2014-02-02 09:18:54 +311
1 za to że lubię minecraft
Wikingowiec 2013-11-27 19:15:00 +253
Spoko gierka
7/10
Prawdziwy minecraft zawsze bedzie lepszy
;)
minetatsi 2013-11-30 17:10:45 +169
@Wikingowiec: No jasne że lepszy,to tylko połowa rozgrywki z minecrafta - jestem zawodowym budowniczym,więc polecam też Mine Blocks,a najlepiej ulepszoną wersję :)
nikodem1124653 2015-07-14 17:32:21 +75
@minetatsi: a jak sie nazywa ulepszona wersja Mine Blocks
Wnekrafal7 2016-10-26 13:24:16 +9
@nikodem1124653: ulepszona wersja Mine Blocks
Press 2012-06-01 14:06:03 +227
ludzie czego tak prosicie o te plusy?!
BestFelg 2015-04-07 08:21:23 +140
@Press: Sam prosisz w tej chwili
lampo 2014-12-14 08:28:25 +221
4/10
viceroj 2016-06-03 11:10:51 +20
@lampo: LIKE
X-LeaderPL-X 2012-12-30 17:25:26 +193
Ja mam Minecrafta :D Oryginalny XD Lepszy jest Oryginalna Wersja . :P
carmmmellla 2016-01-22 16:17:21 +36
@X-LeaderPL-X: Racja :D
mateuszkozak41 2012-04-25 15:55:38 +185
ide se pograc w zwyklego minecrafta
artur199 2013-10-12 20:59:08 +159
tej grze daje 6+
Crash565 2013-04-29 08:44:15 +152
fajne
Blasti 2014-02-05 21:42:58 +136
powinni zrobić prawdziwego minecraft online a nie jakieś głupie kopie
Mateuszx1 2012-06-28 08:40:30 +129
i love minecraft 1.2.5 !!
japkowytymbark 2012-06-23 09:47:12 +124
I LOVE MINECRAFT
domino66 2012-12-29 16:47:42 +120
ale długo sie ładuje
l1234 2012-12-30 18:37:17 +83
@domino66: no bo to opsydian jest
-Admin- 2012-05-23 16:49:28 +116
dzienki za plusy xD
wojtek8632 2012-06-30 08:10:42 +115
I LOVE MINECRAFT 1.2.5
Negrisanna 2014-11-01 19:29:03 +103
może być ,ale prawdziwy minecraft najlepszy;)
xxkuba9 2012-08-30 21:27:21 +98
+ do dupy
filipsuper 2012-10-14 15:52:01 +98
@xxkuba9: to ty jesteś do dupy
rafik12 2013-10-30 15:27:04 +94
super 100 000 000
Bartosz_Binieda 2015-01-23 16:28:58 +93
fajne
paulinakabat50 2014-08-23 21:59:15 +92
jak się tu buduje
Więcej
Copyright © 2003-2016 Comprehensible Download Attack

Logowanie