Jesteś tutaj: 
Poczekalnia
Epic War 5
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Ta gra znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 30
Epic War 54.0/5 (30)

Kategoria: Gry akcji

Tagi:
epic    epicka    war    wojna   
Dodano: 2012-04-12 10:11:47
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 119390
Kolejna Część Słynnej Gry Epic War !
Graj, Ulepszaj, Zarabiaj, Zwyciężaj !
Powodzenia ;-D

Komentarze do Epic War 5


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


domoboss 2015-01-24 14:42:33 +4
spoko gra ale czegoś mi tu brakuje tylko nie wiem czego :)
ZAGIEROS 2014-07-02 11:36:13 +15
piątka lepsza niż czwurka
DenioPL 2014-04-19 14:46:21 +16
wtf mam pingwina w tle

DenioPL 2014-04-19 14:24:05 +12
gra 10/10 zaje*****
masterman 2014-03-27 20:16:36 +15
siema polecam takie : jakakolwiek wojna i lords war epicki konflikt
Koksio13 2014-01-04 17:39:40 +17
gra 9/10 bo grafika :p
Koksio13 2014-01-04 17:40:05 +24
super
DAWID_XXX__ 2013-12-28 15:31:27 +14
wiem jak miec 5 diablow kto nie wie jesli chodzi o hacked pisze mi na priv imu wytlumaczyle xD
DAWID_XXX__ 2013-12-28 15:37:17 +13
@DAWID_XXX__: na wiadomosci
marcin123123123 2014-01-27 16:20:59 +14
DAWID_XXX__ 2013-12-28 15:29:06 +10
hardcore
krzys11 2013-11-25 15:51:52 +17
fajna :):)
kacpi2o2 2013-11-09 13:37:59 +60
kto ocenia że ta gra jest super daje plusa
48888669 2013-10-30 19:28:11 +38
Gra jest PRO :D 10/10 . SUPER!!!!
MrMarcel451 2013-09-21 11:10:26 +18
Nie no nie ogarniam juz tego xD Zaczynam od poczotku tera to tam wszystko ladnie rozbuduje.
Powodzenia ! :)
MrMarcel451 2013-07-12 17:34:09 +11
Czy po zabiciu diabla i anola itp. jest cos jeszcze?
krystian2215 2013-07-14 12:26:41 +9
MrMarcel451 2013-07-15 12:38:46 +11
@krystian2215: Już wiem jest poziom TRIAL bosy cholernie trudne
MrMarcel451 2013-07-11 15:38:26 +16
jestem na ostatnim lvlu trzymajcie kciuki
krystian2215 2013-07-11 19:42:20 +17
@MrMarcel451: kciuki w dupie
MrMarcel451 2013-07-12 16:58:30 +10
@krystian2215: Spoko :D
krystian2215 2013-07-12 17:30:09 +8
@MrMarcel451: zaprosiłem cie do znajomych
MrMarcel451 2013-07-13 16:53:47 +10
@krystian2215: Pzyjąłem ;)
YoSpirytt 2014-06-03 19:32:23 +6
@MrMarcel451: Tu są komentarze, a nie Chat.
MrMarcel451 2013-07-11 15:19:18 +7
Do ulu
bartekobremao1 2013-07-01 14:06:10 +8
Szupcio 10000/10 Epicka normalnie ta gra ;p
Dominic_Brasse 2013-06-30 15:14:35 +10
rosyjski czolg lol
poporopogrupuli 2013-04-25 11:26:30 +10
super gra
KaroL5554 2013-03-15 17:19:34 +11
długawo się ładuje ale jest fajna
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie