Counter Strike - na przeglądarkę

 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
5.0 / 5 Oceny: 530
5.0/5 ()

Kategoria: Gry akcji

Dodano: 2011-12-29 21:58:34
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 15002755
[Nowa wersja] Zagraj w popularnego CS-a prosto ze swojej przeglądarki. Podobnie jak w oryginale, rozgrywka odbywa się pomiędzy dwoma drużynami. Gra wymaga wtyczki Unity WebPlayer: http://unity3d.com/webplayer/ Jedna z lepszych gier multiplayer przez przeglądarkę.

WASD lub STRZAŁKI = Poruszanie się
SPACJA = Skok
MYSZKA = Strzelanie
R = Reload
Enter = Czat

Polecane gry przeglądarkowe oraz MMO

Star Trek Online (PL)

Wciel się w dowódcę statku kosmicznego.

War Thunder (PL)

Zasiądź za sterami bombowca z II Wojny Światowej.

Metin 2 (PL)

Największa gra MMO w Europie, za darmo w języku polskim.

World of Warplanes (PL)

Najbardziej oczekiwana gra 2013 roku, za darmo.

Komentarze do Counter Strike - na przeglądarkę


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


azazel22 2014-07-21 16:47:40 +1
ej jest cs 1.6 DM
lukasz355 2014-07-21 07:54:32 +9
Zajebista gierka
PlusMinus 2014-07-20 20:28:28 +26
ku*wa. zamiast dawać plusa na pytanie może na nie mi ktoś odpowie?
PlusMinus 2014-07-20 19:55:00 +15
ej da sie ustawić rozdzielczość?
azazel22 2014-07-21 16:46:33 +4
@PlusMinus: da sie ale chodzi ci na caly ekran jezeli tak to wchodziesz w ustawienia i wybierasz full screen
misiek123e 2014-07-20 19:36:29 +12
fajna 10/10
Michal_Zwolinski 2014-07-20 14:59:47 +14
szkoda że jest celownik bo ja grałem kiedyś bez i sie przyzwyczaiłem
PLPLPLPLPLPLp 2014-07-20 15:09:13 +15
@Michal_Zwolinski: Troche dziadowo ze bez celownika O.o ja tak wiatrowką w rl szczelam i nie trafiam :D hahahaha jakby w rl byl celownik :D
azazel22 2014-07-20 15:41:09 +14
@Michal_Zwolinski: masz racje mi się wydaje że lepiej bez celownika
Kilko12XDlol 2014-07-20 10:12:51 +17
ta gra jest epicka ;D
Jokers 2014-07-20 10:09:53 +11
Podawajcie staty moje to :

Kasa : 593445
Zabitych osób :4775
Padłem : 2775

Polecam grać na CTF i Classic najwięcej kasy i skill łatwo nabić. ;)

Jeżeli ktoś nie wierzy, że to są moje staty tu sreen : http://scr.hu/2krq/7q34g

Nie mam żadnych cheatów jak coś i nick mój to : kurotek9990. :D
Jokers 2014-07-20 10:38:56 +7
@Jokers: Lol nie zaliczyło mi dzisiejszego skilla tylko kase zaliczyło a tamte dedy i padnięcia nie. http://scr.hu/2krq/ceber
azazel22 2014-07-20 15:45:07 +4
@Jokers: KASA: 238723
ZABITYCH OSÓB : 20198
PADŁEM: 4749
POLECAM GRAĆ NA BOTS SZYBKO MOŻNA POLEPSZYĆ RANKING
szymon1888 2014-07-21 13:40:29 +1
@Jokers: kasa : 261669
zabitych osób : 3992
padłem : 3618
i ekstra gra
Koperkac 2014-07-19 16:40:50 +13
uwaga kto chce ze mno zagrac jestem pro koxu
Ziomeczek2003 2014-07-19 18:37:49 +12
@Koperkac: ja chce
Dominik_Kurzac 2014-07-20 07:46:23 +7
@Koperkac: jak ty jesteś pro koxu to ja jestem Merlin Monroe
Ziomeczek2003 2014-07-20 08:43:05 +7
@Dominik_Kurzac: no jestes
Jokers 2014-07-20 09:58:41 +8
@Koperkac: Podaj staty, jak taki pro koxu jesteś.
kamil5556 2014-07-19 12:00:12 +7
WTF CO xd ta gra
Karol_Kiernicki 2014-07-19 11:35:33 +6
nie rozumiem dlaczego tak sie na okrągło dzieje.Wiesz możę?
Ziomeczek2003 2014-07-19 18:42:41 +6
Ziomeczek2003 2014-07-19 09:00:36 +32
a ja wiem jak oszukać gre gdy na cos wydales wylancas i wlancas strone
Ziomeczek2003 2014-07-19 09:18:42 +23
@Ziomeczek2003: przydatne, i sorry za błędy jadłem śniadanie
Ziomeczek2003 2014-07-19 09:19:43 +24
@Ziomeczek2003: o i jeszcze +
Koperkac 2014-07-19 16:41:56 +6
@Ziomeczek2003: spoko xd
Karol_Kiernicki 2014-07-18 23:44:52 +3
mi sie tak robi z 20 min musze czekać na samą gre - _-
Moro125 2014-07-18 22:36:07 +2
WTF?!
Jak w to się gra.?!
kamil5556 2014-07-19 11:58:59 +2
@Moro125: ja sie nie ucyłem grać w to a gram i dobze mi idzie
chpawcio 2014-07-19 14:14:43 +2
@kamil5556: mi też
Karol_Kiernicki 2014-07-18 20:07:39 +7
bardzo często mam error launching unity player wkurza mnie to jak niewiem
azazel22 2014-07-18 20:43:28 +5
@Karol_Kiernicki: a u mnie bardzo rzadko
mateuszmorus123 2014-07-18 16:57:54 +5
dust nie jest już najczęściej odwiedzanom mapką
Dominik_Kurzac 2014-07-18 16:17:23 +4
Gdzie się podziały serwy zapełnione na mapce DUST
Kiedyś to była najczęściej odwiedzana mapka a teraz ?
rafalski_p 2014-07-18 11:45:33 +8
siema all z tego co wiem to *PL* bo w nim byłem co niektórzy zostali
markus;D 2014-07-18 11:43:28 +5
zajebista
Kamil_Zbozien 2014-07-17 18:10:30 +10
super gra
azazel22 2014-07-18 11:32:27 +3
Więcej

Ostatnio komentowane:

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie