Jesteś tutaj: 
Gry online
Papa's Pizzeria
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
5.0 / 5 Oceny: 44
Papa's Pizzeria5.0/5 (44)

Kategoria: Gry strategiczne

Tagi:
pizzeria    papa    obsluga klientow    kizi    friv    fastfood    ekonomiczne    biznes    pizzernia    restauracja   
Dodano: 2010-04-30 16:01:31
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 473685
Twoim zadaniem będzie prowadzenie oryginalnej włoskiej pizzeri. Z każdym dniem będzie coraz trudniej.

Komentarze do Papa's Pizzeria


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


Jakub_Cieply 2015-02-05 14:51:59 +1
ja ją stworzyłem

żart!
_wely_ely 2015-01-25 09:39:52 +2
Daje 1.4/5
_wely_ely 2015-01-25 09:34:28 +2
No chyba nie każdy opis zaczyna sie na wcielamy xD
Bartek_Dziublewski 2014-12-31 23:13:44 +4
super!!!!!! 100/100 :)
Marcin_xD_ 2014-12-21 10:56:30 +3
to gra z dupy
minecraft001 2014-11-09 17:42:51 +7
zrobiłem pizze 0/0/0/0 XD
Olivier_Silny 2014-11-02 15:39:24 +4
SUPER GRA LUBIE GOFRY
Krzysztof_Ksiezopolski 2014-10-25 21:33:31 +7
Zajebiste!!!!!!!!!!! 10/10
ziom303 2014-07-04 10:22:44 +11
zarąbista gra , kiedy byłem mały to grałem w serie"Papa"
nuda222 2014-06-20 15:43:09 +6
zajebista polacam nuda 222
tomus345 2014-06-15 20:38:49 +6
lubie tego typu gry
Marti212 2014-06-26 13:06:04 +6
@tomus345: ja też :d
Michałmmmm 2014-05-23 18:58:56 +9
super gra...tylko potem nudzi to układanie grzybów itp. i jeszcze dawanie pizzy za duzo czasu bierze....bo w tym czasie np.ci sie piecze pizza i gdy wrucisz to sie spali...
kara321 2014-05-18 18:38:11 +13
to fajna gra mój mały kuzyn tak mówi i ja też tak uważam


oliwier123456 2014-04-16 23:19:16 +4
kupa
Turbo_2000 2014-05-16 17:51:52 +8
@oliwier123456: Sam jesteś kupa!
Notreans 2014-06-15 17:48:34 +7
@oliwier123456: Sam jesteś gówno
zwierzaczek32 2014-04-08 17:27:03 +12
picceria chyba najlepsza
kacperrozakpocztaonetpl 2014-03-21 15:17:52 +13
fajna gierka daje tej grze 10/10
Szymon_Salek 2014-02-09 19:26:00 +9
zajebista gierka polecam Szymon Sałek
Miki_progamer 2014-01-22 16:00:46 +17
zajebista gra polecam ... :3 xd
Kuba_Bonus_Janus 2013-11-18 17:00:57 +20
fajna gra
Franq 2013-10-18 20:09:47 +13
1 część papa's :O
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie