Miecze i Sandały 4 - Tavern Quests

 
Twoja gra ładuje się w tle.
Ta gra znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 22
Miecze i Sandały 4 - Tavern Quests4.0/5 (22)

Kategoria: Gry akcji

Tagi:
miecze    sandaly    tavern    quests   
Dodano: 2011-08-22 14:58:06
avatar
Dodał: FizzyGames Odsłony: 179133
Zostań gladiatorem na planszy gry i wygraj !
Instrukcja gry: Sterowanie za pomocą myszki

Polecane gry przeglądarkowe oraz MMO

World Of Tanks (PL)

Zarządzaj swoim własnym czołgiem.

Berserk: The Cataclysm (PL)

Karciana gra z elementami strategicznymi osadzona w fantastycznym świecie Laar.

The Settlers Online - hit!

Prawdziwy klasyk wśród gier strategicznych dostępny zupełnie za darmo bez pobierania!

Rail Nation (PL)

Stwórz własne imperium kolejowe!

Komentarze do Miecze i Sandały 4 - Tavern Quests


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


loluks 2014-07-10 14:38:26 +1
zajebista gra polecam
ewelina07020 2014-07-06 19:09:44 +3
Jak to siię zapisuję ??
ewelina07020 2014-07-06 19:08:42 +2
Superr Graaaa ! :D
WuSzuPLPL 2014-07-03 21:02:14 +3
najlepsza gra 1000/1000
jakubzyzik 2014-06-26 01:34:38 +3
super gierka polecam
Deynarde 2014-06-16 20:47:00 +2
Tylko jak kończe grę zacina się i nie dostaję EXP i MONET ! :((
Deynarde 2014-06-16 20:38:08 +3
Super gra :))
ghost77 2014-06-14 14:46:48 +3
zajebioza
mistrzunio000 2014-05-24 06:57:01 +7
To jest demo
Link 2014-05-10 09:40:34 +7
Bardzo fajna gra 10/10 i do ulu
death69 2014-05-02 09:24:45 +3
ej.. amoże to polega na tym że jeżeli nw. np 2 razy przegrasz bitwe to nie możesz grać tym bochaterem ?
death69 2014-05-01 20:58:55 +8
gra bardzo mi się podoba ale nie rozumiem czemu mi się np. jak dobije do 2 levelu to mi się gra tak jagby na takie tło i się zacina ;/
death69 2014-05-01 20:56:43 +2
tak sie .. zacina XD ;/
death69 2014-05-01 20:53:05 +3
ej.. gra bardzo mi się podoba ale nie rozumiem czemu mi się np. jak dobije do 2 levelu to mi się gra tak jagby na takie tło
ostrich 2014-04-26 19:38:31 +3
czy tylko ja tak mam że jak przejde do 6 lvl to juz sie dalej nie da grac
death69 2014-05-02 09:10:06 +2
@ostrich: ja do drugiego.. i to pieprzone tło ;/
szymono2005 2014-06-21 17:03:11 +1
@ostrich: a do 5 :D
michas278 2014-04-15 10:02:48 +2
to jest koksiarskie!!
xdpx 2014-03-31 18:51:48 +4
som zapisy
wojo098 2014-04-12 08:59:46 +3
@xdpx: TAK :)
adidasek 2014-02-25 18:04:27 +11
bardzo fajna gra polecam
wojo098 2014-01-18 19:48:55 +18
połonczenie mych dwóch gier gry planszowej i gry wojenej do ulu i oceniam na 5/5 :) :) :)!!!!
kmarcisz12 2014-01-17 14:16:41 +6
fajna, ale po godzinie się nudzi
:D
Więcej


Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie