Pokemon Johto League Champions #185: Kłopoty wiszą w powietrzu
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 9961 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar

Podróż po Johto trwa. Ash i jego przyjaciele są coraz bliżej upragnionych zawodów, ale zanim to nastąpi,
będą musieli jeszcze stoczyć szereg walk oraz przeżyć moc fascynujących przygód.
Co czeka ich w nieznanej krainie, pełnej nowych i tajemniczych Pokémonów ?

pokaż cały opis
W katalogu: Pokemon Johto League Champions Sezon 4
5.0 / 5 Oceny: 6
1059 godzin bajek dla dzieci.
Włącz CDA Premium w mniej niż 2 minuty!
Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Pokemon Johto League Champions #185: Kłopoty wiszą w powietrzu
Najlepsze komentarze
avatar
anonim17 (*.*.177.17) wysłano z m.cda.pl 2016-09-20 19:21:32 +16
Komętarz został skasowany przez twojego sąsiada. Jeśli chcsz zobaczyć komentarz krzykni do sąsiada "Dzień dobry" o 24:00 Odpowiedz
avatar
anonim40 (*.*.104.40) wysłano z m.cda.pl 2016-10-12 19:14:51 +5
@anonim17: Aleś ty śmieszny. .. Odpowiedz
avatar
anonim17 (*.*.177.17) wysłano z m.cda.pl 2016-09-20 19:21:30 +10
Komętarz został skasowany przez twojego sąsiada. Jeśli chcsz zobaczyć komentarz krzykni do sąsiada "Dzień dobry" o 24:00 Odpowiedz
avatar
anonim7 (*.*.236.7) 2016-11-27 20:04:28 +3
@anonim17: 2/10 Odpowiedz
Korneliusz_Michajlowski 2016-09-20 20:34:22 +2
@anonim17: haha niema godziny 24:00 a ja jestem w niemceh heh Odpowiedz
avatar
anonim88 (*.*.242.88) 2018-07-22 01:21:19 +8
a co jakby totodail dostal kawe ?
he Odpowiedz
avatar
anonim155 (*.*.6.155) wysłano z m.cda.pl 2020-06-15 13:51:37 +1
@anonim88: ok co Odpowiedz
avatar
anonim88 (*.*.242.88) 2018-07-22 01:19:37 +6
tylko ja pomijam moto R? Odpowiedz
avatar
anonim112 (*.*.131.112) 2021-09-05 17:42:11 +2
@anonim88: ja uwielbiam to motto XD Odpowiedz
avatar
anonim29 (*.*.26.29) wysłano z m.cda.pl 2019-07-15 20:16:26 +1
@anonim88: Ja też Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim101 (*.*.58.101) 2018-03-15 22:46:11 +6
Co te dziewczyny pierdzielą przecież Ash z pikatchu od razu wyruszyli w podróż. W ogóle nie ćwiczył z pikatchu i on przecież z początku nawet go nie słuchał, a eveee sluchała Sakury i sie wkurwilem bo myslalem ze w 4 bedą latać. Elo Odpowiedz
avatar
anonim26 (*.*.75.26) wysłano z m.cda.pl 2018-01-24 18:29:41 +5
"pikachu zawsze wygrywa" - zawsze co? :3 Odpowiedz
avatar
anonim26 (*.*.75.26) wysłano z m.cda.pl 2018-01-24 18:31:42 +4
nie no jak atak pikachu mógł znokautowac jolteona? przecież ataki elektryczne tylko zmacnaja pokemony elektryczne Odpowiedz
avatar
anonim12 (*.*.193.12) wysłano z m.cda.pl 2018-01-09 18:48:19 +4
"te Dziewczyny mają wszystkie stadia rozwoju eevee" - nie, brakuje im glaceon, leafeon i sylveon (troll face) Odpowiedz
avatar
anonim243 (*.*.72.243) wysłano z m.cda.pl 2018-07-10 10:51:10 +7
@anonim12: Akurat brakował im Espeon Sakury bo Glaceona, Leafeona i Sylveona jeszcze nie ma Odpowiedz
avatar
anonim89 (*.*.49.89) wysłano z m.cda.pl 2019-09-19 21:31:08 +2
@anonim12: Leafana nie mogłem się doczekać:-)
Czyli w ogóle trawiastej ewolucji Eevee.Wodna i ognista były, więc tylko trawiastego brakowało że starterów Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim200 (*.*.210.200) 2017-06-14 15:24:45 +4
Mialam nadzieje ze ta dziewczyna sie przylaczy ..:( Odpowiedz
avatar
anonim164 (*.*.47.164) 2017-10-21 15:11:38 +2
@anonim200: napewno Odpowiedz
avatar
anonim71 (*.*.61.71) wysłano z m.cda.pl 2017-07-20 20:57:06 +3
Co ma herbata do trenowania pokemonów? Odpowiedz
avatar
anonim12 (*.*.193.12) wysłano z m.cda.pl 2018-01-09 18:44:30 0
@anonim71: filler to głupota, w grze one poprostu tańczą Odpowiedz
avatar
anonim243 (*.*.72.243) wysłano z m.cda.pl 2018-07-10 10:52:12 0
@anonim12: W grze też miały eeveelucje a jak się je pokonały to przyzywały Ho-oh lub Lugię Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim15 (*.*.46.15) wysłano z m.cda.pl 2019-06-08 14:13:41 +2
Xd sakura jak w Naruto
Odpowiedz
avatar
anonim178 (*.*.35.178) wysłano z m.cda.pl 2019-10-05 19:34:05 0
@anonim15: i w sf i w tsubasa chronicle Odpowiedz
avatar
anonim17 (*.*.177.17) wysłano z m.cda.pl 2016-09-20 19:21:30 +2
Komętarz został skasowany przez twojego sąsiada. Jeśli chcsz zobaczyć komentarz krzykni do sąsiada "Dzień dobry" o 24:00 Odpowiedz
avatar
anonim120 (*.*.48.120) wysłano z m.cda.pl 2021-09-22 23:57:53 +1
Stoi mi ....Dla kumatych....Nie no Pokemony ma dużo podtekstów Odpowiedz
avatar
anonim198 (*.*.11.198) 2021-03-06 20:33:10 +1
XD zespół R pokonał siebie własną pułapką Odpowiedz
nailypackwood wysłano z m.cda.pl 2020-04-16 23:29:23 +1
Mam dosyć asha Odpowiedz
avatar
anonim47 (*.*.107.47) 2020-03-05 18:01:13 +1
Sakura jest w ciąży. Odpowiedz
avatar
anonim32 (*.*.38.32) wysłano z m.cda.pl 2019-01-20 14:39:41 +1
Sakura ( ͡° ͜ʖ ͡°) Odpowiedz
avatar
anonim246 (*.*.66.246) 2017-06-17 18:56:02 +1
dunsparce. Odpowiedz
andrzej.mazur.a wysłano z m.cda.pl 2021-08-13 23:44:21 0
Klatka wodoodporna na umbreona co?!! Odpowiedz
avatar
anonim214 (*.*.96.214) wysłano z m.cda.pl 2021-08-07 12:06:30 0
Serio ash?kiedyś chciałeś zostać MISTRZEM POKEMON a teraz umiesz tylko parzyć herbate Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie