Naruto - ODC:10 - Las czakry (DUB)
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 8677 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar

Naruto - ODC:10 - Las czakry (DUB)

pokaż cały opis
W katalogu: Naruto ODC: 1-105 PL
4.0 / 5 Oceny: 11
1059 godzin bajek dla dzieci.
Włącz CDA Premium w mniej niż 2 minuty!
Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Naruto - ODC:10 - Las czakry (DUB)
Najlepsze komentarze
avatar
anonim191 (*.*.170.191) wysłano z m.cda.pl 2017-08-25 02:55:36 +66
Ten chłopiec wygląda jak dziwczynka z głpsem 30 latki XD Odpowiedz
avatar
anonim55 (*.*.123.55) wysłano z m.cda.pl 2017-08-25 12:05:48 +32
@anonim191: No ja się pomieszałem w mysślach jak go zobaczyłem Odpowiedz
avatar
anonim102 (*.*.131.102) wysłano z m.cda.pl 2019-06-27 11:36:04 +29
@anonim191: Od początku wydawało się że to dziewczyna Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim191 (*.*.82.191) 2016-10-16 09:27:43 +22
Trwa konwersja wgranego pliku video
(czas zależy od aktualnego obciążenia serwerów)
POMOCYYY Odpowiedz
Serafin_Bialkowski 2016-12-30 18:30:02 +16
@anonim191: Ja też tak mam !!!! Odpowiedz
avatar
anonim236 (*.*.133.236) 2016-08-19 19:12:47 +18
Strasznie ciche! Odpowiedz
mikii1232 2019-10-19 09:26:40 +17
@anonim236: podgłoś se Odpowiedz
avatar
anonim98 (*.*.10.98) 2018-05-23 11:42:43 +15
ODCINKI 9 I 10 SA ZAMIENIONE MIEJSCAMI !!! TYTULY SA DOBRZE PRZYPOZADKOWANE ALE ZNAJDUJA SIE POD NIMI ODWROTNE ODCINKI. BARDZO ROSZE O POPRAWIENIE TEGO !!! Z GORY DZIEKUJE :) Odpowiedz
avatar
anonim166 (*.*.205.166) wysłano z m.cda.pl 2020-05-24 20:52:48 +3
@anonim98: tutaj sa dobrze przeciez Odpowiedz
Lest_360 2020-07-16 17:13:50 +1
@anonim98: już poprawili Odpowiedz
avatar
anonim59 (*.*.71.59) 2018-01-02 19:29:03 +8
mi się zacina Odpowiedz
avatar
anonim59 (*.*.71.59) 2017-12-31 15:24:06 +7
mi się zacina choć mam cały internet i ten odcinek jest do dupy Odpowiedz
avatar
anonim57 (*.*.180.57) 2018-11-19 18:22:52 +3
@anonim59: u mnie się nie zacina ogólnie odc spoko Odpowiedz
avatar
anonim79 (*.*.219.79) 2017-12-05 21:35:25 +7
dopiero teraz widze jak Haku i Zabuza przypominają pedałów Odpowiedz
avatar
anonim91 (*.*.177.91) wysłano z m.cda.pl 2018-06-02 21:11:54 +4
@anonim79: Lol Odpowiedz
avatar
anonim59 (*.*.71.59) 2018-01-02 19:30:04 +3
@anonim79: no Odpowiedz
avatar
anonim108 (*.*.172.108) wysłano z m.cda.pl 2019-03-08 21:03:21 +6
Czekaj to to jest ku.. rczaczki facet czy baba bo już nie wiem! ;-; Mówią że to chłopiec a gada jak 40 letnia kobieta.. ;–; Odpowiedz
avatar
anonim108 (*.*.172.108) wysłano z m.cda.pl 2019-03-08 21:04:10 +3
@anonim108: *Czy to jest* sorry ;-; Odpowiedz
avatar
anonim60 (*.*.207.60) wysłano z m.cda.pl 2020-02-19 19:42:49 +5
Czemu Aku czy jak mu tam brzmi i wygląda jak dziewczyna? Odpowiedz
avatar
anonim76 (*.*.154.76) wysłano z m.cda.pl 2019-07-09 10:18:48 +4
Bleach i naruto są fajne Odpowiedz
avatar
anonim148 (*.*.131.148) 2017-02-15 18:44:42 +3
ci ztym zrobić Odpowiedz
ytjagoda41 2020-01-28 20:39:34 +2
Ta ambu czy jakoś tak wygląda dziewczynka Odpowiedz
avatar
anonim253 (*.*.51.253) wysłano z m.cda.pl 2019-08-03 09:25:21 +1
Słaba jakość Odpowiedz
avatar
anonim130 (*.*.76.130) 2021-03-21 12:28:43 +2
@anonim253: To jest 2007 rok o-o.
doinformuj się Odpowiedz
Anikk13 2019-03-15 15:36:33 +1
A to nie dziewczyna!? Odpowiedz
avatar
anonim () 2016-10-16 20:41:28 +1
Anonim191 mam tak samo :P
Odpowiedz
avatar
anonim107 (*.*.147.107) 2016-08-10 11:32:41 +1
hehe Odpowiedz
avatar
anonim39 (*.*.157.39) 2021-04-12 10:08:45 0
fsdef Odpowiedz
avatar
anonim127 (*.*.154.127) wysłano z m.cda.pl 2021-04-08 20:59:45 0
Kumalski Odpowiedz
avatar
anonim243 (*.*.183.243) 2021-04-01 20:30:29 0
nie wiem co napisać xD Odpowiedz
avatar
anonim216 (*.*.95.216) 2021-03-09 20:10:16 0
co to jest chłop Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off
Mayday (2020) Cały film PL premium Kina zamknięte? #zostańwdomu

Zobacz świetną polską komedię już teraz w CDA Premum!
Kaczki z gęsiej paczki (2018) Dubbing PL premium Zwariowana gęś wkracza do akcji!

Zobacz już teraz w CDA Premium!

Logowanie