RRRrrrr!!! - online (2004) Dubbing PL - HD

RRRrrrr!!! - online (2004) Dubbing PL - HD

Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 4762 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: anonim

RRRrrrr!!! - online (2004) Dubbing PL - HD

Ocena: 6,2/10 na Filmweb

pokaż cały opis
Ten film znajduje się w poczekalni.
4.0 / 5 Oceny: 13
1059 godzin bajek dla dzieci.
Włącz CDA Premium w mniej niż 2 minuty!
Nowe, wygodne metody aktywacji.
Najlepsze komentarze
avatar
anonim142 (*.*.106.142) 2014-05-10 18:29:15 +67
ZAJEBISTY kto tak uważa daje + Odpowiedz
avatar
anonim218 (*.*.111.218) 2013-08-03 21:56:59 +54
hah jak ma się neta z biedronki to się nie dziwcie że wam tnie mi ani razu się nie zaciął Odpowiedz
avatar
anonim45 (*.*.214.45) 2013-12-18 18:50:08 +12
@anonim218: co sie dop$@%$@?asz do biedronki? :D Odpowiedz
avatar
anonim220 (*.*.80.220) 2014-01-09 22:52:30 +9
@anonim45: biedronka jest szykowna ielegancka Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [9]
avatar
anonim154 (*.*.27.154) 2014-01-31 20:21:25 +26
zaraz bedzie ciemno!! Odpowiedz
avatar
anonim68 (*.*.170.68) 2014-03-02 19:01:23 +17
@anonim154: Zamknij się Odpowiedz
avatar
anonim183 (*.*.234.183) 2014-05-04 20:48:14 +10
@anonim154: o Dżuma, już jest ciemno. Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
marianskowronek50 2014-02-02 19:30:45 +20
Jedyny w swoim rodzaju film,pomysłowo zrobiony. 7/10 Fajna rozrywka-polecam. Odpowiedz
avatar
anonim36 (*.*.73.36) wysłano z m.cda.pl 2015-09-18 16:58:24 +5
@marianskowronek50: E Odpowiedz
avatar
anonim84 (*.*.86.84) 2014-05-07 17:40:11 +5
@marianskowronek50: no film śmieszny oglądam go po raz kolejny i nawet mi się podoba Odpowiedz
avatar
anonim172 (*.*.226.172) 2015-05-10 00:05:23 +10
- Adam! ADAM! B-L-O-N-DAS!!!

Padłam xD Odpowiedz
avatar
anonim41 (*.*.207.41) 2013-08-08 11:29:10 +9
boshe to jest HD może kupcie sobie lepszy internet albo obejrzyjcie ten film w niższej jakości gdzie indziej mi ani razu sie nie ściął -,- Odpowiedz
avatar
anonim106 (*.*.236.106) 2014-08-17 09:30:22 +3
MISTRZOSTWO! Odpowiedz
avatar
anonim181 (*.*.86.181) 2014-11-28 21:59:34 +2
debilna pseudokomedia dla przygłupów !!!!!!!!!!! Odpowiedz
avatar
anonim191 (*.*.156.191) 2016-02-07 13:01:51 +13
@anonim181: zamkinij sie xd Odpowiedz
avatar
anonim84 (*.*.86.84) 2014-05-07 17:27:33 +2
mnie się zacina ... suwak przy kurtce Odpowiedz
avatar
anonim241 (*.*.77.241) 2013-11-19 10:57:55 +2
to historia "jak powstalo spoleczenstwo usa"ha ha .. Odpowiedz
Więcej
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie