Shin no Nakama janai to Yuusha no Party wo Oidasareta node, Henkyou de Slow Life suru Koto ni shimashita - 03PL
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 9947 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: shisha
W katalogu: Shin no Nakama ja Nai to Yuusha
5.0 / 5 Oceny: 5
Włącz dostęp do 9947 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Shin no Nakama janai to Yuusha no Party wo Oidasareta node, Henkyou de Slow Life suru Koto ni shimashita - 03PL
Najlepsze komentarze
pieselka.pieselowata1 2021-10-22 22:08:41 +20
Za krótkie to Odpowiedz
avatar
anonim94 (*.*.154.94) wysłano z m.cda.pl 2021-11-04 02:36:15 +1
@pieselka.pieselowata1: Za krótką to ty masz fjae haha funni. Ale coš w tym jest trochę przykrótkie, albo szybko się kończy. Odpowiedz
avatar
anonim156 (*.*.101.156) wysłano z m.cda.pl 2021-10-23 18:05:31 +12
Dzięki ze to tlumaczycie ! Odpowiedz
avatar
anonim97 (*.*.100.97) wysłano z m.cda.pl 2021-10-24 03:26:43 +11
Jak chce więcej! Jak tak można Odpowiedz
Ark5708 2021-10-23 00:34:47 +8
Dzięki za odcinek :) Odpowiedz
tzgrys81 2021-10-23 03:47:11 +7
Ale to jest zajebiste Odpowiedz
avatar
anonim135 (*.*.173.135) 2021-10-22 22:48:32 +6
No powiem tak. Historia i świat zapowiadają się ciekawie ale animacja i dialogi ( szczególnie to drugie) jest do poprawki. Sztuczne fest są i monotonne momentami. Odpowiedz
Regisnex 2021-10-23 00:10:16 +5
Dzięki Odpowiedz
_Majlo 2021-10-22 23:37:10 +5
Dzięki za odc Odpowiedz
avatar
anonim110 (*.*.21.110) 2021-10-22 23:04:35 +2
Wreszcie jakaś dobra odskocznia :D fajne te anime mogło by być tak 50% na 50% troszkę sielanki a troszkę mroku miło by było jak by Gideon powrócił do drużyny bohatera , ... sam motyw z apteką nudny i oklepany a to ze coś więcej dali z akcji daje smaku!!! Odpowiedz
avatar
anonim10 (*.*.203.10) wysłano z m.cda.pl 2021-10-23 22:14:34 +5
@anonim110: Przepis na schabowy babci Odpowiedz
avatar
anonim156 (*.*.26.156) wysłano z m.cda.pl 2021-10-24 09:18:15 +1
@anonim10: tak Odpowiedz
ogurek246 2021-10-22 21:42:26 +1
Kurwa ja to mam szczęście znalazłem se anime do obejrzenia oglądam 2 odcinki i patrzę przed chwilą został przetłumaczony 3 odcinek Odpowiedz
avatar
anonim156 (*.*.26.156) wysłano z m.cda.pl 2021-10-24 09:17:35 +2
@ogurek246: kto pytał? Odpowiedz
avatar
anonim152 (*.*.121.152) 2021-10-25 22:27:08 +2
@anonim156: Ja pytałem Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim135 (*.*.106.135) wysłano z m.cda.pl 2021-10-29 06:18:52 0
Dziekuje pięknie za tłumaczenie:) Odpowiedz
avatar
anonim11 (*.*.21.11) 2021-10-26 01:14:37 0
Jaka ta Rita słodka xD Odpowiedz
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Ostatnio komentowane:

Logowanie