Jak groźny jest wariant delta koronawirusa
Następne wideo
anuluj
Odblokuj dostęp do 10286 filmów i seriali premium od oficjalnych dystrybutorów!
Oglądaj legalnie i w najlepszej jakości. Nie kupuj kota w worku!
Wypróbuj konto premium przez 14 dni za darmo!
avatar
Dodał: NaukaToLubie
Konto zweryfikowane
Opublikowano: 2021-07-27
4.0 / 5 Oceny: 11
Włącz dostęp do 10286 znakomitych filmów i seriali
w mniej niż 2 minuty! Nowe, wygodne metody aktywacji.
Komentarze do: Jak groźny jest wariant delta koronawirusa
Najlepsze komentarze
avatar
anonim202 (*.*.232.202) 2021-08-07 20:34:52 +11
Kolejny odcinek za kilka miesiecy pod tytulem: "Jak groźny jest wariant lambda koronawirusa" a jeszcze tyle liter zostalo w alfabecie greckim. Odpowiedz
avatar
anonim50 (*.*.140.50) 2021-08-08 11:59:32 +3
@anonim202: dlaczego ja juz od pol roku mam liste jak sie te nowe warianty nazywac beda ?
i dlaczego wy ludzie nie myslicie
Odpowiedz
tomczysko 2021-08-09 21:27:02 0
@anonim202: Najgroźniejsze są barany, które powtarzają fakty gazetowe. Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [1]
avatar
anonim181 (*.*.56.181) 2021-08-07 21:08:54 +8
Jeszcze raz dla pokszywdzonych - Jestescie oszukani bestialsko . To szambo z CORVID to pulapka . Chory dopiero bedziesz po szczepieniu . Oni wybijaja ludzi oficjalnie i nikogo tu nie obchodzi czy wierzysz czy nie . Masz zdechnac i najlepiej teraz . Ogarnijcie ludzie wreszcie ze niema zadnego VIRUSA . Te szambo wszczepione w wasze organizmy potrzebuje troche czasu a jak sie ten syf rozpenta to zdychacie jak muchy . Ja jestem z niemiec i tu u nas w Brandenburgo co dziennie zdycha do 20 osob dziennie na zaszczepienie . Czyli tyklo ludzie po szczepieniu dostali miejsca w pierwszej klasie do NIEBA . Chcesz zdechnac ? to idz po szczepionke Odpowiedz
avatar
anonim181 (*.*.56.181) 2021-08-08 13:06:53 +3
@anonim81: Dzieki za informacje . Przetlumacze na niemiecki i bede pokazywal tu lidziom by sie obudziki . Przepraszam za pisownie ale zyje tu 32 lata i staram sie pisac po Polsku . Kocham WAS RODACY i blagam na kolanach nie dajcie sie . Wierze w WAS . Pozdrawiam kiedys z ORZYSZA Odpowiedz
avatar
anonim181 (*.*.56.181) 2021-08-08 13:18:46 +1
@anonim168: To nie tak Kochany jak Ty opisujesz . Niema VIRUSA zabujczego . Najpierw jest zastraszenie by ludnosc popadla w panike . Potem jest rygor i LOOKDOWN do zaklepania paniki i poto bys wierzyl w CORONE jak Chrzescijanin w Biblie . Jak Virus zostanie Twoja Religia to zaczniesz sie sam przypier....ac do ludzi nie zaszczepionych . Czyli dzialasz tak jak masz dzialac w SYSTEMIE . Taki jest PLAN . Po szczepieniu Ty wierzysz ze ocalejesz bo misjonarz Cie ocalil . Prawda jest taka ze po SZCZEpieniu jestes jak Krowa pelna syfu ktory roznosisz po calym terenie gdzie sie tylko znajdziesz . Czyli po szczepieniu zostaly zdjete LOOKDALNY po to by Ci zaszczepieni roznosili wszczepiony syf i zasyflali innych by wszyscy razen zaczeli rownomiernie zdychac a wine zrzucana bedzie na nie szczepionych . Piekna przykryfka zrobiona przez jednego smiecia o nazwisku Bill Gates . Czlowiek ktory wlasnie oficjalnie redukuje LUDNOSC . To ja Adolfa Hitlera oglaszam NIE WINNYM w porownaniu co ten psychopata zrobil . Odpowiedz
Pokaż wszystkie odpowiedzi [2]
avatar
anonim188 (*.*.8.188) 2021-09-05 06:16:41 +3
P­­i­­­e­p­r­z­y­ć­­­ ­­­t­­­e­­r­­­a­z­ ­­­m­­o­­j­ą­­­ ­­n­­a­­s­­­t­­­o­­l­e­­t­­­n­i­­ą­­­ ­­c­i­­p­­­k­ę­ ­­-­ ­W­W­­W­­.­­X­­­1­7­­­.­F­­­U­N Odpowiedz
avatar
anonim102 (*.*.215.102) 2021-09-05 06:11:01 +3
P­­i­e­­­p­­­r­­z­­­y­­­ć­ ­­­t­e­­­r­a­­z­­­ ­m­­o­j­­ą­­ ­­n­­a­­s­­t­­­o­l­­e­­t­n­­i­­ą­ ­c­i­p­­­k­­­ę­­ ­­­-­­­ ­­W­­­W­W­­­.­­X­­1­­­7­­.­­­F­U­­­N Odpowiedz
tomczysko 2021-08-08 22:31:41 +1
Juz niedługo zamiast liści będą wisieć kowid-specjaliści Odpowiedz
tomczysko 2021-08-08 22:29:53 +1
Sad najwyższy w Niemczech orzekł, ze nie ma wirusa odry. W Polsce dalej szczepi sie przeciwko odrze. Nie istnieje ani jedna praca na swiecie potwierdzająca skuteczność szczepionek i noszenia masek. Jest za to wiele prac opisujących problem z maskami. Tam wirusy namnarzaja się lepiej niż gdzie indziej. Maja ciepło, wilgoć i jedzenie. Zaciągasz się tymi namnozonymi bakteriami i wirusami z maski i infekcja gotowa. Takiego stężenia nie wytrzymasz. Zaszczep się, załóż maskę i umrzyj. Bąć człowiekiem ulżyj zus-owi. Odpowiedz
avatar
anonim81 (*.*.247.81) 2022-01-21 13:01:11 0
@tomczysko: to wiadomo bylo chyba z rok moze wczesniej do nas odra przychodzi ze wschodu jak kazde badziewie Odpowiedz
avatar
anonim98 (*.*.30.98) 2021-08-08 16:09:23 +1
Co ty pierd... mi tu o jakiejś zaraźliwości? Jeździłem w aucie z dwiema osobami u których stwierdzono koronę. Testowani byliśmy co tydzień i co? I ja zdrowy oni z "koroną" Drugi przykład? Żona zarażona a mąż czysty. Jak ty możesz patrzeć w lustro? Odpowiedz
artur_zagaj1 2021-08-08 16:20:52 0
@anonim98: Jakim goj'em trzeba być aby dać się testować? Odpowiedz
avatar
anonim81 (*.*.247.81) 2022-01-21 13:02:39 0
@artur_zagaj1: robia mape genowa ... R1N1 maja zmiksowac i doprowadzic do niebytu Odpowiedz
avatar
anonim125 (*.*.85.125) 2021-08-08 15:52:24 +1
Najgroźniejszym wirusem jest wirus Niedzixlski, Morawixcki i te mutujące (ciągle mówią coś innego) z rady medycznej! Mało tego, większość tych mutujących zagnieździło się w kieszeniach firm farmaceutycznych. Pozdrawiam Odpowiedz
avatar
anonim218 (*.*.74.218) wysłano z m.cda.pl 2021-08-08 10:49:44 +1
Szkoda czasu na bzdury. Za kilka lat prawda wyjdzie na jaw, jak zwykle. Odpowiedz
avatar
anonim60 (*.*.247.60) 2022-01-21 13:04:27 0
@anonim218: kilka lat wstecz juz byl przekaz, ale ludzie dopiero jak koryto zabiora i neta to sie wkur...jaja Odpowiedz
artur_zagaj1 2021-08-07 21:25:13 +1
Czwartej plagi się nie lękasz ale 10 złamie cię ostatecznie! Odpowiedz
avatar
anonim60 (*.*.247.60) 2022-01-21 13:05:32 0
@artur_zagaj1: na 2028 jest planowane zakonczenie tego swirnietego hoaxu Odpowiedz
janina2 2021-08-07 20:33:11 +1
Bardzo dobrze,że pan omówił ten temat. Odpowiedz
artur_zagaj1 2021-08-08 10:08:01 +1
@janina2: Jeśli ludzie dostają po 10ml. co kwartał to dlaczego działalność gospodarcza i spółki zoo są tępione?

Czy to one powodują zgony?
Jeśli każdego dnia umiera w Polinie 1111 ludzi to ile umrze jeśli spółki zoo zostaną zniszczone a działalności gospodarcze zlikwidowane? Odpowiedz
avatar
anonim3 (*.*.129.3) 2021-08-07 20:12:13 +1
xDDDDDDDDDD Odpowiedz
avatar
anonim56 (*.*.47.56) 2021-09-05 05:59:51 0
P­i­e­­­p­­r­z­­y­ć­­ ­t­­­e­­r­­­a­­z­­­ ­m­­o­­j­ą­ ­n­a­­­s­t­o­­l­­e­t­­n­­i­­ą­­­ ­­­c­­i­­­p­­­k­­­ę­ ­­-­ ­­W­­­W­W­­­.­X­­­1­­­7­­.­F­U­­N Odpowiedz
avatar
anonim232 (*.*.159.232) 2021-09-05 05:57:13 0
P­­­i­e­­p­­­r­­z­y­­­ć­ ­­­t­e­r­­­a­­z­ ­­­m­o­­­j­ą­ ­­­n­­a­­s­­­t­o­­l­­e­­­t­­­n­i­ą­ ­­­c­­­i­­­p­k­­­ę­ ­-­­ ­­­W­­W­­W­­­.­­X­­1­­­7­.­­­F­­U­N Odpowiedz
avatar
anonim27 (*.*.183.27) 2021-09-05 05:45:12 0
P­­i­­­e­­­p­r­­­z­­­y­­ć­ ­­t­­e­r­a­­­z­­­ ­m­­o­j­­­ą­­­ ­­n­a­­s­­t­o­­­l­­e­­­t­­­n­i­­­ą­ ­­c­­­i­p­­k­­­ę­­­ ­­­-­­­ ­­­W­­­W­W­.­­X­1­­7­­­.­­­F­­U­N Odpowiedz
avatar
anonim132 (*.*.90.132) 2021-09-03 23:13:47 0
a teraz tj. początek września ogłoszono wariant muuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Odpowiedz
avatar
anonim60 (*.*.247.60) 2022-01-21 13:07:07 0
@anonim132: deltakron juz ma na 9.01.22.... 25 nosicieli Odpowiedz
Autoodtwarzanie następnego wideo
on
off

Logowanie